Co jsem tak vyčetl, ani s jednou nejspíš neudělám chybu a v téhle cenové kategorii to bude špíš o konkretním kusu, než značce. Přesto bych ale rád věděl, po které mám koukat nejvíce :)
díky za vaše rady
1 reakcí na tento příspěvek XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500
rich.puzzle>na mém cebru byla běžná praxe 6-8 a to sem moc netahal, ty taháš SV a máš to lehce pod 7, tak buď rád
Stalker>zdarec,
mam Sko 650de, r.v. 00,pri rychlostech do 100 kmh cca 4.5-5l,prumer 6,a litani na dube 6.5-7.5L ( radna pila),standartni vykon 52kw
kovis.13>Ja jsem jezdil tak kolem 5 l. Ale serpentýny na Bumbálce a trojka imrvére těsně pod omezovačem tak za 12 litrů... a srovnávat stejný motor s karburátorem a se stříkačkou je hovadina...
edit: SVcko ktery dostanes na 9 litru na normalni silnici neni v poradku.
Naposledy editováno 28.09.2009 13:18:46
a když nějaký borec jede pořád na trojku do omezovače tak je jasné, že to těch 6 žrát nebude, ale 12 je taky blbost- je to prostě odhad.. tonoucí se stébla chytá ještě něco máš?
ripax>Já na SV nejezdím palbu.Tak normální jízda kolem 120 km, ale chvilkama to dráždím na zrychlení tak do 160. Ale fakt jen chvilkama :) Poslední 2 tankování 6,5 litrů na sto.
smazany 37135>Já mám Nko, 2002, laďák Tenax. Olej si nebere snad žádnej, ale s benolem jezdím tak kolem 7-8 litrů. Docela se právě divim, že tak papá, ale to se nedá nic dělat. Možná jinej vzducháč by pomohl, jak už tady někdo řikal.
LubaSV>Ahoj, mám model 2005 N, laďáky ixil a spotřeba je kolem 6,3 l. Při jízdě do 130km/h asi 5,2 litru, nejvíc 7,8l. Spotřeba oleje po zajetí moto byla dost vysoká asi 0,5l na 6000km, teď ve 13500km je minimální, záleží jak jezdíš.
pepek9>mam 04 rok, ladák Leo Vince, najeto 27 tis. spotreba 5 - 7 , proste nevim to presne, hlavne zalezi jak jedes. Jediny co mam vyzkouseny, ze rezerva se rozsviti pri 230 km a kdyz jedu rychleji tak pri 180 - 190 km
Olej ani kapku !
PopiSV>...
Jinak běžně jezdím do 7l,jízda poměrně dost svižná cca do 170km/h střídaná s 50km/h v obcích za každým rohem... jinak mám model 03´ s 29000km
olej žere minimum...
Wewerka67>tak sem rád, že v tom nejsem sám. když sem měl SV nové, tak sem motor jen lechtal (možná spíš podtáčel) pže sem se bál za to vzít a nedostal sem se pod 6. ted už se nemůžu dostat ani pod 6,5 :rolleyes:
hele, na sv+03 vám ta kontrolka bliká? mě vždycky tak 20-30 vteřin svítí a pak zas tak půl minuty nesvítí..
Tak nevím kluci.Já za sebe mužu říct jen toto.
Bandita mám doma a XJčko má kamoš a na CB jsem jezdil.
Takže resumé a můj názor (nikomu nenutím).Na tvou postavu bych šáhl buď na Bandita nebo XJ.
CB je malý, ale jede docela pěkně.SV jsem nesedlal ale když to stojí vedle Bandasky tak je to malý ,ale podle mě pojede moc pěkně (a má krasnej zvuk dvoubuchu).
Za padesát bandasku seženeš ale budeš muset trochu hledat,XJ za 50 bude vymazlená.
Jak jede XJ a Bandaska už jsem odpovídal v jiné diskuzi takže si to projdi.
A do města bych bral XJ líp táhne odspodu, vypadá pěkně, udržba pohodička,klasika to taky je.Jediný co tě může zklamat je to že má vzadu jen 130 gumu takže jestli to máš na prodloužení péra ,tak asik nic moc .Ale zas to vyvažuje obratnost kterou na 160-190 nedosáhneš.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500
C.J.>S XJ 600 Diversion lze normálně jezdit za 4l/100km, ale SV žere více, kámoš když se dostane na 7l/100km, tak je rád
tak to nevim co s tim dela, ja jezdim za 5,5l/100km
speed>tak to nevim co s tim dela, ja jezdim za 5,5l/100km
Má to asi nějaké pobuchané O spotřebě se psalo výše, většina SV 650 jezdí v průměru do 5.5l/100km, ale pokud se SV honí, tak se spotřeba rapidně zvedne.. Takže té kámošové spotřebě 7l se nemohu divit, když jsme to honili do 200 km/h.
1 reakcí na tento příspěvek XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500
kdyby se ale naskytla bandaska za podobný peníze, asi bych hodně váhal... CB a er5 leda za dobrý prachy, SV je vážně malý :)
speed>tak to nevim co s tim dela, ja jezdim za 5,5l/100km
Taky nechápu: SV 650N r. 99 běžná kombinovaná spotřeba 5-6l/100km, "vynucená" ekonomická kochačka (protože manželka na tandemu) na GG 3,6 l/100km. To ten benál za jízdy upouštějí jak letadla před nouzovým přistáním nebo co___ :\ :\ :\mašoun>tak se to tady trochu zvrhlo někam jinam, ale i tak díky :) budu tedy koukat hlavně po XJ... jako hlavní důvod vidím povedenej design (subjektivně) a nesmrtelnej motor (objektivně) :)
kdyby se ale naskytla bandaska za podobný peníze, asi bych hodně váhal... CB a er5 leda za dobrý prachy, SV je vážně malý :)
Naposledy editováno 20.11.2009 21:10:50
1 reakcí na tento příspěvek XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500
raci>za me doporucuju xj ja do nej taky du je my 18 a merim 176cm dlouho sem vybyral a procital vlakna a u me suverene vyhralo xj a to ho chci na bezne jezdeni a jednou za cas na cestovani bandit je linej jede dobre as nahore a je tezkej er-5 je ziva a lehka ale slaba a nevym jak je to se spolehlivosti a servisem, xj ma obrovskej kroutak takze jede us od spodu a ma to nesmrtelny motor takze asi tak je to muj nazor spotrebu us ti tady panove popsaly vyc nes dost
to je taky můj názor.mám ji už dva roky a problém ani jediný.není to žádný trhač asfaltu,ale na normální jízdu úplně stačí.když si jí trochu vypypláš,tak máš mašinu jako kráva.
PS: Jen to sem dopisuji, kdyby náhodou někdo na tohle vlákno narazil, tak aby nebral vážně můj 3 roky starý komentář. Byl jsem ještě hlupák bez zkušeností
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
N Honda CB 500 | Dee7005 | 0 | 22.9.2024 v 12:15 Dee7005 |
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Schéma budíků CB 500 1999 Honda CB 500 | Bodlin | 2 | 30.8.2024 v 05:22 Bodlin |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
Honda CB500 1996 - světla Honda CB 500 | dzouunas | 5 | 17.7.2024 v 00:17 dzouunas |