Jinak k tématu: Já jsem vlastnil jetýho EC300 08 jednu sezónu a sám jsem na něm najel něco přes 1000km. Nevím jaký chyby vychytal už předchozí majitel, ale já jsem měl problém akorát s nastavením volnoběžný směsi, dlouho se mě to nedařilo správně naladit.. ale to bylo spíš mou nezkušeností. Potom mě tekla chladící kapalina, to vyřešilo nový víčko z KTM ( ) a hodně taky učůrával benzín z přepadu karburátoru, to jsem vyřešil přiznávám ne úplně čistě vedením přepadové hadice vyšší oklikou.
Pravá stupačka se sklápí míň, ale neřešil jsem. Kolo o výfuk nedrhlo a žádnej plast ani úchyt mě nepraskl.
Měnil jsem píst v 100 mth, byl tam asi originál? Každopádně měl vůli 0.10, novej má 0.06 a tolerance je tuším 0.13, kdyžtak mě opravte, nechce se mě to už hledat v manuálu.
Na ergonomicky mě seděla KTM taky víc, Gas měl zase silnější motor.
Co se týče spolehlivosti tak sem neměl nikdy problém, vždycky jel, startoval, nic se nesypalo.. ale neměl jsem ho dlouho. Nejvíc mě vadilo paradoxně to za co Gas sám nemůže, a to prodej - padá na ceně rychle a zájemců je málo.
Vana666>
- již zmíněný úchyt mezi hlavou a rámem
- upadávající a polohu nedržící startpáka
- přední kolo doráží o výfuk
- stojánek dře shora o kyvku
- fakt mizerné chladiče, možná levné ale moc nevydrží
- šlendriánsky uchycený pedál zadní brzdy, ginglá se i na fungl nové motorce
- mizerné provedení plastů vzadu, prodírají lavici
celkově nicmoc zpracování - nahodile se projevují další problémy které nejsou u ostatních moto až tak časté - např rychle odejdou ložiska v předním kole, zničehonic se začne vytrvale povolovat oska zadního kola, praskne rám atd ...
doplním-
- centimetrový vakl na přepákování u fungl nové motorky
- netěsný airbox- nelícujou plasty
- pravá stupačka se sklápí jen napůl a je z fakt bláto materiálu
- hloupě vyřešené utěsnění ložisek zadního kola
- spojková pumpa AJP na které nedrží prachovka a pumpa začne velice záhy téct
-trochu nešťastně umístěn (skloněn) karburátor- problém s přeplavováním a správným nastavením
-prodejci
já jsem si motorku vypiplal k obrazu svému a většinu závad odstranil a vyřešil, ale stálo to spoustu času, starostí a peněz, od té doby motorka funguje perfektně
Naposledy editováno 11.11.2009 12:17:17
2 reakcí na tento příspěvek GAS GAS 300
předpokládám že ani kladné zkušenosti, ani problémy si tady nikdo nevymýší
znám taky pár kluků co jim GG slouží bez větších problémů
a stejně tak vím o pár kusech které bylo nejlíp ihned po zakoupení vyhodit do kontejneru a původně šťastní majitelé rychle vystřízlivěli
Četl jsem kdysi na EC300 test - asi v Dirtbike - a tam vystihli: technicky se moc neliší od Gase, testovaného před x-lety:), ale vše funguje, jak má.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300
Tak si zkus někdy potmě při jízdě v terénu přepnout potkávací/ dálkový a zpátky a poznáš o čem mluvim.
A stupačka- je to odlitek z oceli do ztraceného vosku, je masivní- ale je to bláto materiál- velmi nízká mez kluzu- což je dáno samotnou technologií výroby.. jestli ti to teda něco řiká.. ty chytráku
Nevim na čem jsi jezdil dřív ani na jakou kvalitu jsi zvyklej, oktávku taky každej chválí do doby než sedne do passata
Uživatelsky ke gasu výhrady vesměs nemám, jako technik mám výhrad opravdu dost.. ale jak píšu- má to adekvátní odraz v ceně, takže nejde říct je to špatný- je to prostě jiná liga
tady
Rozdíl v ceně je odrazem těchto drobných nedostatků, ale jiná liga to rozhodně není
A co třeba v autorally? Co je lepší mitsubishi nebo subaru..................
Naposledy editováno 11.11.2009 14:19:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300
PetrTM>Troj11> Nebudu se s tebou přít, v něčem souhlasím, v něčem ne...jen mě vždycky dostane ta nesklápějící se stupačka....dodnes jsi mi nebyl schopen říct proč tolik vadí že se sklápí jen asi 3 cm...?
Funkčně mi NEVADÍ, ale když mám objektivně zhodnotit tak to zmíním, protože technicky je to blbost a "nedodělek" . Proto jsem zmínil i ostatní věci, přestože uživatelsky mi třeba ažtak nevadí..
Já nevim, to tu někdo chce slyšet přiblblý hodnocení ala
"jede to jako prase, je to moje první motorka, ale je fakt lepší než KTM".....??
nebo sem chodí lidi, aby si udělali představu o kvalitě výrobků?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300
ovšem týká se obvykle omezeného počtu kusů
na rozdíl od konstrukčních vad, které se týkají všech kusů daného modelu
1 reakcí na tento příspěvek GAS GAS 300
Jen zírám co problémů můžou lidi mít na celkem bezproblémovejc motorkách. Přepínání světel po tmě v terénu , to samo mluví za autora...kdybys tam měl racing kabeláž, tak máš zapnuto/vypnuto a máš po problému. Mez kluzu , hlavně že když stupnou praštíš o skálu tak nepraskne, neulomí se a jedeš dál. Někdy se přijedu podívat jak ti to potmě v tom terénu jde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300
Na druhou stranu mi konstrukční nedodělky GG oproti dokonalosti KTM nepořijdou natolik vážné, abych za Káču vysypal o 60 tis víc. Takovej rozdíl v tom není...tak dvacet navrch bych bral. Jinak 2010 EXC 300 se mi moc líbí, prej už má i jiný to problémový koleno, ale 210000,-... ...děkuji nechci.
já když za něco dám peníze radši dám 100% a chci být spokojený na 100%
než bych ušetřil 30% a byl spokojený jen na 70%
P.S. vím že na 100% nefunguje nic
a ty konkrétní čísla taky prosím nebrat doslova
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300
Přepínač světel je vymyšlenej napíču a když ho někdo nepoužívá tak to přeci neni argument !! Tu se furt někdo chytá slovíčkaření, aniž by se zamyslel jestli to náhodou neni pravda..
To že potřebuju přepnout světla svědčí o tom, že motorku používám a mnohdy se vracíme z vyjížďky po tmě. Jestli ji máš ty vystavenou v obýváku tak ti to asi nevadí, chápu..
Jestli si chceš porovnat pindíky tak si najdi radši nějakou buznu, jestli chceš poměřit síly na závodech tak mi pak můžeš říkat jakej sem chytrák a jak jezdím, jinak si podobný častování vyprošuju. Jestli chceš srovnávat KTM a GG tak si pořiď obě a po půl roce srovnávej.
Ale osobní útoky necháme jiným, co myslíš ?
Stejně jako kluci na závodech- koleno výfuku ojebaný od předního kola a v místě prošoupání chromu rezavý- ptám se co oni na to a odpověď mi absolutně rosekala- prej "nám to nevadí, my moc neskáčem"
Řekl jsem jaký je můj názor na gase a jaký v něm vidím nedostatky, je na každym aby zvážil jestli "moc neskáče" jestli "moc nejezdí po tmě" a jestli se mu chce jeho mouchy vychytávat a tolerovat nebo jestli si připlatí a koupí něco vychytanějšího
Naposledy editováno 11.11.2009 15:58:24
1 reakcí na tento příspěvek GAS GAS 300
2 reakcí na tento příspěvek GAS GAS 300
Taky mi před prodejem tvrdili něco o zázemí na závodech a VIP cenách náhradních dílů.. když ptáčka lapali pěkně mu zpívali.. VIP asi znamená cena v běžném eshopu krát dva..
Ale to s těmi přepínači mi přijde fakt směšné a při přepínání světel nemám potřebu koukat na ovladač (netuším jestli má 2007 jiné přepínače)
Troj11>Elmoto je boží, akorát taky nesmíš říct slovo reklamace. Jakmile tak uděláš, tak komunikace vadne a veškeré další věci se přeposílají výše zmíněné osobě p. Císaře, s nímž není domluva už absolutně žádná..
Taky mi před prodejem tvrdili něco o zázemí na závodech a VIP cenách náhradních dílů.. když ptáčka lapali pěkně mu zpívali.. VIP asi znamená cena v běžném eshopu krát dva..
ttjo, ja zatim nemel problem. nic se mi nevysypalo a jedinej dil co sem potreboval byl vymezovak a to mi (teda spis Hawkovi) hodili na zavody. takze ja nastesti jeste negativni zkusenost nemam, ale jen piste zkusenosti s ruznymi prodejci, at ma clovek trosku prehled jak to chodi jinde...
1 reakcí na tento příspěvek GAS GAS 300
1 reakcí na tento příspěvek GAS GAS 300
-Vakl v přepákování-nesetkal jsem se.
-netěsný airbox-nevím o tom
-stupačky měkčí,kladivem jdou dobře srovnat,nikdy jsem nezlomil,sklápění jsem neřešil
-utěsnění ložisek kol,mažu prachovky gufer při přezouvání a nikdy jsem ložisko v kole neměnil
-spojková pumpa mi nikdy netekla,prachovka na 1 ks.mi odešla
-natryskování u dvou modelů super, u 1 moc bohaté
-start páka po cca.150 mth. volnější,nikdy nepraskla
-kolo o výfuk škrtalo pouze u 08(nebýt oleštěný povrch,ani bych o tom nevěděl)
-chladiče od 07 fakt mizerný a bez chrániče nejezdit
-pedál zadní brzdy je uchycen trochu nešťastně, ale zatím jsem neztratil
-zadní kolo se mi nikdy nepovolilo,rám neprasknul.
-držák motoru u hlavy mi prasknul u jednoho modelu, u dvou ne.
-motor jsem půlil preventivně po cca.150mth ojnice, ložiska+ gufera vždy bez viditelného opotřebení,píst měním tak 80-100 hod.
Většinu věcí jsem si svépomocí upravil a vychytal k obrazu svýmu.Motorky byly vždy nový a měl jsem max 2 sezony.
Naposledy editováno 11.11.2009 20:30:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300
David gas>P...v Martinicích mi prolítnul prach skrz filtr ...
čím se to stalo ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gas gas ec 300 rv 2003 nestartuje Gas Gas EC 300 | Mates215 | 6 | 14.9.2024 v 18:21 krokoš |
Chcípá na volnoběh při nízkých otáč... Gas Gas EC 300 | enduro_polak | 9 | 29.6.2024 v 19:46 pitbikeros |
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... | Olihňos | 7 | 27.7.2023 v 08:12 wagusss |
Vyplatí se Gas gas Gas Gas EC 300 | Ferdator | 16 | 24.7.2023 v 15:27 Sally06 |
Enduro hobby závody Gas Gas EC 300 | Vincátko3 | 8 | 30.9.2022 v 16:19 Vincátko3 |