2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zastavil motorkáře
cuir píše: A ted znovu, pokud si stale nekdo mysli, ze takove chovani policie je spatne, tak by si mel dat par facek a zapnout mozek, protoze je stejnej dement jako ti ujizdejici kreteni.
heléé, ja ted z nudy koukam tad na to video, a mam teda nesmelej dotaz - proc na zacatku videa ti hrdini policajti nevylezou z auta a neco neudelaj, kdyz vedle podezreleho vozidla prokazatelne stoji dobrejch 13s, (0:04-0:17) ???? proc teda nic neudelaji, nasledne zacnou nesmyslny pronasledovani, a dalsi 2min tim ohrozuji vsechny kolem (minimalne desitky ruznych dalsich vozidel, presne to pocitat nehodlam) ????
radim2 píše: máme tady dalšího ,,kamaráda" vocasů z fóra: https://www.novinky...istky.html [/quote]To bude naborové video?Co vidíš?Zaměstnance...teda to je třída pane vedouc!!!Ale pozor každého čtvrt roku nás opouští jeden z nich v sanitním voze.
1 reakcí na tento příspěvek zastavil motorkáře
E: vedle
Naposledy editováno 20.10.2018 23:26:46
zajímavý, čtivý a pravdivý.
Jsou tam i starší články k tématu o honění
4 reakcí na tento příspěvek zastavil motorkáře
To není o motorkářské solidaritě, ale o tom, že si fízlové dovolují čím dál víc. A i mezi motorkáři nebo uživateli motocyklů se bohužel najdou tupí kolaboranti. Nemám je rád.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zastavil motorkáře
walaszek píše: Dnes jsem viděl video kde další smažka na motorce srazila policistku, která jej chtěla zastavit. Ne autem ale rukama. To jsem zvědav, kolika chytrolínům bude i tento způsob připadat nepřiměřený Nemám rád feťáky a ožraly, na motorce obzvlášť. A jestli tady někdo hájí takové ocase jen kvůli nějaké motorkářské solidaritě, jsem rád, že se mezi motorkáře neřadím, jsem pouze uživatel motocyklu
Hlásí se první chytrolín. Přijde mi to nepřiměřené. Nebo ti přijde normální, stavět motorové vozidlo tělem? Co tak zkusit vlak? Ta blbka vypatlaná dostala přesně to, co si zasloužila a ten vyfetlo to dostane posléze u soudu. Snad. Jeden nikdy neví, protže ten gauner Vajc taky nedostal nic, ač by měl.
prackarr píše: Hlásí se první chytrolín. Přijde mi to nepřiměřené. Nebo ti přijde normální, stavět motorové vozidlo tělem? Co tak zkusit vlak? Ta blbka vypatlaná dostala přesně to, co si zasloužila a ten vyfetlo to dostane posléze u soudu. Snad. Jeden nikdy neví, protže ten gauner Vajc taky nedostal nic, ač by měl.
ano, ta tupost policajtky byla neskutečná, připomnělo mi to jinou policajtku, která zastavovala vlastním tělem dokonce auto...jen ta teda dopadla mnohem hůř nebo líp(záleží na tom jestli to máš podobně jako Číkus nebo ne)
Ale ono celkově lidi jsou idioti-na přejezd nevjede nikdo, respektive zanedbatelný počet jedinců, pod kola aut skáče snad každý pátý tupec na chodníku při pokusu přejít silnici
Naposledy editováno 22.10.2018 19:59:32
walaszek píše: Dnes jsem viděl video kde další smažka na motorce srazila policistku, která jej chtěla zastavit. Ne autem ale rukama. To jsem zvědav, kolika chytrolínům bude i tento způsob připadat nepřiměřený Nemám rád feťáky a ožraly, na motorce obzvlášť. A jestli tady někdo hájí takové ocase jen kvůli nějaké motorkářské solidaritě, jsem rád, že se mezi motorkáře neřadím, jsem pouze uživatel motocyklu
Já měl za to, že u nás se jezdí vpravo, tudíž policistka stála u pravé strany vozovky, tak mi vysvětli proč ji srazil na levé straně silnice, nejspíš proto, že její ego bylo silnější než pud sebezáchovy a zmateně pobíhala po celé šířce silnice, to se pak těžko vyhýbá, aby ji smažka s perníkem v batohu nesejmula. Je to jen úvaha, neschvalují ani zákrok policistky ani jednání messengera s pervitinem. Jen není vidět celé video, nebo se dnes, když jedeš vpravo zastavuje policií vlevo? Ale nemám rád ani policii ani smažky, jen by mě zajímalo proč byla sražená na té levé straně silnice1 reakcí na tento příspěvek zastavil motorkáře
Zajímavou debatu rozproudil zákrok policisty Šimona Vaice, který se rozhodl zabít řidiče motocyklu, který nereagoval na pokyn k zastavení jiné hlídky, která ho pronásledovala. Řidičem motocyklu byl nějaký Tomáš Berka, toho času recidivista, který měl s pražskou policií už nejednu zkušenost, když údajně jezdil i přes ZŘMV po Praze a údajně pod vlivem alkoholu.
Žádnou majetkovou škodu, nebo škodu na zdraví svým jednáním dosud nezpůsobil. Takové nudné skóre se rozhodl pokořit Šimon Vaic, který s úmyslem Berku zabít, přehradil motocyklu cestu svým služebním vozem tak, že Berka nemohl zastavit, ani kdyby chtěl a vozidla si nemohl všimnout, protože jelo v protisměru a nemělo zapnuté modré výstražné znamení. Je nutné si zkraje říct, že jednání Šimona Vaice byl pokus o vraždu a až dále se budeme zabývat tím, jestli bylo jeho jednání přiměřené.
Modelová situace – po úspěšném přepadení prchá lupič i s lupem směrem od okradené oběti. Pokud se okradená oběť rozhodne tasit legálně drženou zbraň a střelí lupiče zezadu do hlavy ve snaze zastavit jeho prchání, bez výzvy, nebo varování a v domnělé snaze ochránit budoucí okradené, půjde o nepřiměřené užití síly. Okradenému bude prd platné tvrzení, že měl obavu, že lupič někoho zraní, ačkoliv to dosud neudělal, nebo okrade někoho dalšího, protože to už udělal. Státní zástupci bývají v takových případech extra tvrdí a trvají na překvalifikování takových činů z ublížení na zdraví na pokusy o vraždu, vyžadují extra tvrdé, exemplární tresty. Policie, média i státní zástupci opakovaně argumentují nepřiměřeným užitím síly, protože lupiče a kriminálníky má honit pouze policie, která je profesionálně vycvičená právě k tomu, aby podezřelé lapila s minimálními následky na zdraví všech zúčastněných. Nemůže být pochyb o tom, že jednal-li by kdokoliv jiný a v jakémkoliv případě tak, jako jednal Vaic, shnil by v kriminále do konce života a média by ho protáhla takovejma sračkama, že by ho nezdravili ani spoluvězni. Ministerští úředníci a policisté by se překřikovali v kvalifikacích takového činu od pokusu o vraždu až po teroristický útok. Obléknutím do policejního pyžama, ale získává člověk až nadpřirozené schopnosti a především totální beztrestnost. Ta tam byla nezávislost moci soudní a výkonné, totiž látky 6. třídy základní školy, která policistům jaksi unikla, a proto jim přišlo vhodné před soudem demonstrovat za podporu svého kolegy a jasně tak říct, že policajt je v tomhle státě bůh a na nějaký tajcty nezávislý soudy policajti z vysoka serou.
Mám-li použít stejnou logiku, kterou se ohání policie a stát ve snaze zavírat lidi, kteří se bránili násilnému jednání se zbraní v ruce, pak platí, že Vaicův čin byl pokusem o vraždu. Bez nejmenších pochyb. Kdokoliv jiný by byl na jeho místě souzen za pokus o vraždu, nebo ještě něco horšího, a bylo by úplně jedno, proč se rozhodl někoho ujíždějícího takovým způsobem zastavit.
A pak je tu otázka přiměřenosti Vaicova jednání. Ten vjel svým autem Berkovi do cesty přesně v okamžik, kdy už s tím Berka nemohl nic dělat. Vaic musel vědět, že ho Berka nemůže vidět a že nemůže zastavit včas, netajil se však tím, že to udělal naschvál a přiznal se tedy ke svému záměru provést zákrok přesně tak, jak se nakonec uskutečnil. Nejen, že soud uznal jeho zákrok jako přiměřený, soud ho dokonce zcela osvobodil a Vaic tak jistě dostane další šanci někoho zabít při některém z dalších honění. O Vaicově hrdinství nemůže být řeč, protože máme v živé paměti událost, při které na výzvy k zastavení nereagoval mladistvý řidič Audi A6, kterého se hrdinná policie rozhodla zastavit zátarasem. Jak článek ale flagrantně zapomněl sdělit, tento zátaras byl tvořen civilisty ve vlastních autech, kteří se nahromadili před skutečným policejním zátarasem a neměli tušení, co je čeká. Stavět se před rozjeté dvě tuny železa a oceli se totiž hrdinným policistům nechtělo, a tak to tenkrát odsrali lidé, kteří nic netušili. Ani tehdy nedošlo k potrestání žádných policistů, po vyšetřování GIBSu se slehla zem. Otázkou zůstává, jestli policisté chtěli skutečně řidiče donutit zastavit, nebo jim šlo o tu Audi, kterou by mu mohli ukrást, jak je ve Velkém Beranově zvykem. Vaic se Berkovi postavil do cesty, protože Berka na motorce ho mohl jen těžko ohrozit. Kdyby Berka řídil tatrovku s pískem, asi by Vaicův hero-faktor poněkud ochabl a nejspíš by se začal poohlížet po nějaké rodince v SUV, ze kterého by šlo udělat dobrý zátaras.
Tím se dostáváme k dalšímu argumentu, prchající Berka totiž údajně ohrožoval provoz a mohl zranit nevinné účastníky na silnici. Rád bych čtenáře upozornil na to, že zatímco Berka jel na motorce, na které se taková chyba dělá jenom jednou a celý jeho komplet vážil několik set kilogramů, policisté jej pronásledovali rychlostí 180 kilometrů za hodinu ve městě ve voze Škoda, typ Octavia druhé generace s osmnáctistovkou pod kapotou o váze zhruba 1.3 tuny plus váha posádky a jejich vybavení. Ti, kteří v životě řídli jen trochu zajímavá auta už dávno vědí, že dvojková Octavia v sérii je v takové rychlosti a na pražském povrchu víceméně neřiditelná cihla s velmi špatnou trakcí a nedotáčivostí. Zatímco Berka měl své nehodové skóre, podle slov zasahujícího policisty, čisté, o policii a schopnostech příslušníků policie řídit auta se nic takového říct nedá. Že měl Berka zákaz řízení? Ten má dneska kde kdo. Znám člověka, který tlačil sousedovu Felicii do stodoly, ale na svůj řidičák teprve čekal. Projíždějící policisté byli stejně nesmlouvaví, jako jejich kolega Vaic a tak tento pán dostal zákaz řízení ještě dřív, než dostal papíry. Nemůžeme zapomenout ani na případ pana Zajíčka, který táhl za svým Santa Fečkem přívěsný vozík a překročil maximální povolenou hmotnost soupravy pro ŘP sk. B o neuvěřitelných 40 kilogramů. Kdyby táhnul svůj vozík třeba za Fabií 1.2 HTP, byl by jeho komplet mnohem nebezpečnější, ale za to zcela legální. Zákaz řízení dneska může dostat úplně každý, kdo se neumí úřednické zvůli dostatečně bránit a tak pro mě taková informace nemá vůbec žádnou vypovídající hodnotu stran schopností dotyčného řídit motorová vozidla. Z prchajícího Berky jedoucího 180 po městě na motocyklu s půlkou v žíle strach nemám, zejména proto, že nepronásledují-li ho zrovna pachové, patrně 180 nejezdí. Z všehoshopných psychopatů se sklony k násilí, prahnoucích po tom si někoho podat, kteří jej stejnou rychlostí pronásledují ve voze, který na takové rychlosti není stavěný a jenom proto, že se odmítl ohnout a poslušně zastavit na jednu z jejich dalších buzeračních kontrol, z těch už strach mám. Proponenty zahraničních řešení by mohlo zajímat, že ve Velké Británii, totiž našem fašistickém vzoru, je běžné, že dopravní policie po nějaké době honění zanechá v obavě o bezpečnost ostatních účastníků provozu a předá sledování vrtulníku – a pokud ten není k dispozici, nechá pachatele ujet. Logika za takovým jednáním je taková, že normální člověk se takhle nechová a udělal-li to pachatel jednou, udělá to nejspíš znovu a jednou ho stejně chytnou. Do té doby nemá smysl riskovat honění ve vysoké rychlosti mezi lidmi, kteří jsou takovou policejní aktivitou zbytečně ohrožováni. Mimochodem legální limit pro řízení motorových vozidel je ve Velké Británii 0.8 promile a žádný doom tam neprobíhá. Nebezpečnost policejního honění se projevuje i u nás a na tomto webu se toto téma přetřásá poměrně často.
A pak je tu samotný zákrok, resp. jeho přiměřenost vzhledem k nebezpečnosti podezřelého, který nereaguje na výzvy k zastavení. Opilých bouráků je dostatek zejména mezi policií. Upřímně mě překvapilo, že první místa na Googlu okupují nějací žabaři v Praze a Plzni a legendární Kadlec je až na místě třetím. Žádné pokusy o vraždu ze strany jejich kolegů jsem dosud nezaznamenal, přestože jeden z nich byl takový lumen, že chtěl ujet od nehody i s poškozenou řidičkou na kapotě. Matadorem je v tomto případě právě Kadlec, který, ač sám instruktor na policejní akademii, boural v průběhu své fízlí kariéry hned několikrát, z toho jednou se mu podařilo monster-kill combo v podobě padesáti po sobě nabouraných vozidel, za což nejen nebyl přizabit svými kolegy, ale dokonce ani nešel do vězení. Od soudu odešel s pokutou a zákazem řízení a to mu dokonce přišlo přehnané. Na policejní akademii, kde vyučoval, sám neskončil. Bylo k tomu potřeba zásahu ministra. Kde byli ti policejní mluvčí a jejich právní zástupci se svými výroky a „neskutečné drzosti?“ Přijde vám jednání takových lidí méně nebezpečné než jednání motorkáře, který nezastavil na pokyn? Ministerstvo vnitra je největší zaměstnavatel v zemi, ČR má v poměru k obyvatelstvu ohromnou policejní armádu a jediný způsob, jak tihle vytrénovaní profesionálové s psychotesty umí zastavit motocyklistu je pokusem o jeho zabití? Tohle je služba, kterou chceme nakupovat za 42 miliard ročně?
Žádám proto každého čtenáře, který vychodil alespoň 9 tříd, aby si uvědomil, že policie není soudce a není tu od toho, aby za každou cenu vymáhala poslušnost řidičů podrobit se jejich silniční buzeraci a onanii nad lékárničkami. Berka nezpůsobil žádnou škodu na majetku, ani na zdraví a za situaci, ze které ostatní ocházejí s podmínkou (kromě policistů, ti odcházejí maximálně s pokutou, protože pro ně zákony neplatí) odešel s těžkým ublížením na zdraví ještě předtím, než o jeho vině mohl někdo rozhodnout. Jednoho krásného dne budete třeba spěchat do porodnice, a nějaký magor jako Vaic vám to postaví před čumák ve snaze uspokojit své libido a někoho konečně zabít a ukázat, kdo je tu šéf. Pak už bude pozdě na to, abyste si uvědomili, jaký je rozdíl mezi mocí soudní a výkonnou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zastavil motorkáře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zastavil motorkáře
FJRPEPA píše: boboh>
boboh to jenom prekopiroval z D-FENSu a jeste ani nedal odkaz. Navic tu na to odkaz jiz byl v minulosti. Takze za me spis palec dolu za plagiatorstvi a nesouvisi to s tim kdo je vetsi borec, jestli Berka, nebo Vaic.Naposledy editováno 29.10.2018 11:52:49
DrDNA01 píše: boboh to jenom prekopiroval z D-FENSu a jeste ani nedal odkaz. Navic tu na to odkaz jiz byl v minulosti. Takze za me spis palec dolu za plagiatorstvi a nesouvisi to s tim kdo je vetsi borec, jestli Berka, nebo Vaic.
Ale vždyť on to píše, že cituje někoho, kdo to už napsal. Akorát jsem to neznal a tak dávám palec nahoru, že už to znám.
1 reakcí na tento příspěvek zastavil motorkáře
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 9 | 14.8.2024 v 10:16 Weisner |
TDM 900 - při sepnuti ventilatoru t... Yamaha TDM 900 | 8632 | 10 | 11.7.2024 v 19:34 MILOS61 |
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 | Sidonius78 | 25 | 2.6.2024 v 10:37 combust |
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 | Valpen | 9 | 30.1.2024 v 18:44 rtin |
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 | Valpen | 7 | 29.12.2023 v 20:06 StB |