1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Mikrofazi myslis nejakou filtracni tkaninu? :)
Tou mikrofazi to ale nebude, kdyz to pisou i ti, co ji tam asi nemaji, ne?
O prudkym ochlazeni motoru jsem cetl na Advrider.com. No je pravda, ze zadnej Japonec mne to nedelal, ale toto je Rakusak, kterej ma svy specifika...
scathe> Doma delany RB jsem mel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Ano, mikrofází myslím takovou tu tkaninu, co vypadá jako igelit, ale je prodyšná. Přetáhla jsem to přes nácuc co šel z karbecu. Ale pak jsem celý ten nesmysl dala pryč, byla to součást toho zbytečného emisního bazmeku.
Někde jsem četla od kluka, co měl na motoru teploměr, že průjezd brodem mu ochladil motor (olej v něm) na 40 stupňů... Takže rozdíl v teplotách je to enormní. Jestli je to důvod ke stávce, toť otázka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Na to překrytí toho nácucu do karbecu si vzpomínám, když se to tady řešilo. Hned jsem se šel podívat na motorku o co se jedná. Úpravu jsem ale žádnou nedělal, protože jsem žádný problém neměl.
Vyděl bych to spíš na to zchlazení motoru,
Také jsem to párkrát pozoroval. Nikdy mi motorka ale nechcípla, jen se chvíli jako by dusila.
Je to stejné jako když nechám motor zchladnout stáním a potom nastartuji a chci tomu trochu naložit, tak to jde až po zahřátí.
Také jsem to párkrát pozoroval. Nikdy mi motorka ale nechcípla, jen se chvíli jako by dusila.
Je to stejné jako když nechám motor zchladnout stáním a potom nastartuji a chci tomu trochu naložit, tak to jde až po zahřátí. [/quote]
Taky bych to viděl spíš na to prudký schlazení. 40 stupnů je už kurna rozdíl
3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
S Ktm jsem za deště, či projetí louží, brodem obdobný problém doposud nemněl.
Po každém mytí motoru, rozebírám fajfku, vše důkladně čistím a vysouším, doteková místa stříkám kontoxem a gumičky silikonem.
Obdobně se může projevovat kapka vody v karburátoru. Motor se začal dusit a ztrácet výkon, NE však po projetí kaluží, stávalo se tak nejčastěji po překonání vícerých nerovností za sebou. Stačilo vymáčknout spojku, protočit parkráte plynem a zas to jelo. Kapka vody v prostoru odkalovacího šroubu.
Po mytí, vyšroubuji zmiňovaný odkalovací šroub, vyfoukám. To samé dělám i na jaře, po delší odstávce stroje.
Od té doby, co to praktikuji "Nemám žádný problém."
Ještě se vrátím k zmíněné příhodě "Simson" má domněnka o možné příčině, jenž vedla k zadušení motoru.
Jak známo voda je dobrý el. vodič, značné množství vlhkosti mohlo ovlivnit odpor na fajfce, ta následně probíjela, tudíž se dostatečně vysoké napětí nedostávalo do jiskřiště svíčky. Jak je možné, že to tedy záhy na volnoběh nastartuje? Nedokážu přesně říci. Dost možná, že se po jistém čase vlivem odcházejícího tepla z motoru, vysoko napěťové součásti osuší, a vše zas funguje tak jak má.
Spis bych veril tomuto nez teorii o prudkem ochlazeni motoru. To prudke ochlazeni ma zpusobovat to, ze dojde ke smrsteni valce pri nezmeneni velikosti pistu a naslednemu docasnemu "zadreni" motoru? Nebo co presne ma prudke ochlazeni okolni vodou zpusobit?
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Taky si myslím, že když se do těch našich nádrží dá třeba jenom 5 - 10litrů, tak je ten benzín pěkně nízko díky tvaru nádrže, což je lepší na těžiště než bandaska malá ale nahoře.
dawka píše: hAjPR>Taky si myslím, že když se do těch našich nádrží dá třeba jenom 5 - 10litrů, tak je ten benzín pěkně nízko díky tvaru nádrže, což je lepší na těžiště než bandaska malá ale nahoře.
Mohu potvrdit z vlastní zkušenosti. Při první manipulaci po výměně nádrže se mi motorka zdála překvapivě spíš těžší Toto je úleva hlavně psychická. Ale funguje
hAjPR píše: Štembi, mám bludišťáka! Je to hezky úzký, to bude příjemný. Kolik je ta nádrž teď? Ono beztak málokdo využije celou kapacitu těch našich tankerů. Dokud nejsi v Africe nebo někde na dálným východě...
Hele nevím přesně, nepídil jsem se po tom ale odhadem je to tak cca 15 litrů
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
hAjPR píše: za sucha - proč ne
tak si říkám proč máš enduro a ne třeba chopera...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Hun píše: tak si říkám proč máš enduro a ne třeba chopera...
a já si říkám, proč si to říkáš a nenecháš to na mě? Nech brouka žit.
To, že někdo má (cestovní) enduro motorku neznamená, že nutně potřebuje bahenní koupele každý týden. Jsou místa na týhle planetě, kde se jezdí na stejných motorkách a o louži tam třeba nezavadí. A taky jim nikdo necpe, ať si koupí choppera. Prostě enduro se nerovná jen bahno. Sorry.
Letos jsem si bahna užil prostě už moc. A když říkám bahna, tak pořádnýho. Docela bych si uměl představit off-road akci na jiným podkladu, třeba jako byl v Bělý na KTM festivalu. Prostě to bylo najednou příjemnější.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
chápu, že sračky nejsou pro každýho příjemný a už dávno je ani sám nevyhledávám, ale vždy jsem si myslel, že offroad je o všestranosti a překonávání podmínek na trati, ať je jakákoli... ale to je asi na chuti každého soudruha.
Podobný připomínky jsou ale čím dál častější.... takže nakonec ani nevím, proč mě to stále nenechává chladným.
Hun píše: hAjPR> OK brouku
chápu, že sračky nejsou pro každýho příjemný a už dávno je ani sám nevyhledávám, ale vždy jsem si myslel, že offroad je o všestranosti a překonávání podmínek na trati, ať je jakákoli... ale to je asi na chuti každého soudruha.
Podobný připomínky jsou ale čím dál častější.... takže nakonec ani nevím, proč mě to stále nenechává chladným.
Tendle rok těch připomínek bude dost protože zatím nebylo takoví počásko aby byl nějákej závod za sucha
Mě bahení úseki nevaděj, ale jezdit jen ve srač*** mě letos už taky moc nebre. Mě na todle stačilo RBM
Pokud to bude jako minulej rok Hradiště tak by to bylo luxusní, tam bylo jak bahínko tak suché úseky
hAjPR píše: a já si říkám, proč si to říkáš a nenecháš to na mě? Nech brouka žit.
To, že někdo má (cestovní) enduro motorku neznamená, že nutně potřebuje bahenní koupele každý týden. Jsou místa na týhle planetě, kde se jezdí na stejných motorkách a o louži tam třeba nezavadí. A taky jim nikdo necpe, ať si koupí choppera. Prostě enduro se nerovná jen bahno. Sorry.
Letos jsem si bahna užil prostě už moc. A když říkám bahna, tak pořádnýho. Docela bych si uměl představit off-road akci na jiným podkladu, třeba jako byl v Bělý na KTM festivalu. Prostě to bylo najednou příjemnější.
Taky mě bláto sere, vysazený hrášek zničený , špenát nevyrostl a hned jde do květu , rajčata venku zničený a nový už ani dávat ven nebudu , zasetý travní semeno vyplavený, spláchnutý , bylinky taky moc nejdou . Rok opravdu na hovno, vody, bláta moc. Příští rok snad už konečně udělám skleník .
Jo teď to čtu znuvu, enduro, voda, bláto, sračky, tak to je přece žůžo
Ale plně chápu, cos napsal, docela moudré .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
No nebylo by lepší se na to vysrat?
Ribstol_Žebřina píše: Hun> no hele, někdo ti bude držkovat na bláto na trati, někdo na startovný, někdo na délku závodu, někdo na to, že není v depu sprcha s teplou vodu, někdo na to, že nestihl přijet na start.
No nebylo by lepší se na to vysrat?
Se nezlob, ale tohle je reakce úplně mimo mísu, nikdo nikomu na nic nedržkuje...jel jsem už x závodů různých typů a nikdy jsem na nic nedržkoval. Beru věci tak, jak jsou, trať je pro všechny stejná včetně ostatních věcí, které jsi zmínil.
Když se rozhodnu, že jedu, tak jedu a cílem je dokončit závod. Když se rozhodnu, že nepojedu, nikomu nic nedržkuju a prostě nepřijedu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
dawka píše: hAjPR> Já měl závadu automatického dekompresoru, díky vůli na ložisku vačky se poškodil aut. dekomp. v místě aretace na vačce. kousek se vylomil a dekomp neměl přesnou polohu. Projevovalo se to občasným cvaknutím při volnoběhu. Musel jsem koupit celou vačku za 5000, protože dekomp je jenom v sadě s ní. Jinak, i když mam novou vačku s dekompem, tak mi to dycky necvakne při vypnutí motoru. Nevím na čem to závisí. Nemyslím, že bys to měl v háji.
Mohlo to vypadat nějak takhle? Díky
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |