1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
storeman píše: ZbyneKTM> na motoinzerci někdo rozprodává LC4 na díly. je z Tábora. Honem nemám po ruce odkaz.
Toto ?
Byl to borec z Tábora a bylo to několik inzerátů během několika dnů. Prodával papíry, potom motor atd. Byla to LC4 640 z roku 2003.
ale najednou ty inzeráty nemohu najít
Už jsem to našel!
akorát nechápu proč někdo prodává na díly plně funkční motorku z papírama ?
Naposledy editováno 15.06.2013 21:10:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
dawka píše: hAjPR> je to to místo, já to měl ale vylomené přímo na tom dekompresoru co je na tom nasazený. Vylomený kus, přímo kam ta tyčinka na pružince vchází do dekompu. Vačku s kolíkem jsem měl v pořádku.
vačku s kolíkem jsi měl v pořádku a dekomp KO. Já to mám obráceně. Nezůstala ti ta vačka? To by mohlo fungovat, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
dawka píše: hAjPR> jo je to jak píšeš. Kupoval jsem novou vačku i s dekompem za 3500. Po tom co jsem ale viděl jak vybrousila vačku zadřená rolnička na vahadle, tak si tu starou nechám do zásoby. Viděl jsem někde na netu v inzerátech vačku i s dekompem za 700 kč, zkus kdyžtak pohledat. navíc to vypadá že máš jenom poškozený ten kolík, to by šlo vyměnit, měl by jít myslím lehce vyndat a pod ním je pružinka. Jestli si dobře pamatuju.
Jojo, poslední dny pořádám hon na vačku, už se něco našlo, ale ta za 700 byla rychle pryč Kolík nevyměníš, ten je tam napevno, pružinka je zasazená hned vedle...
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ktm/ktm-lc4-adventure/ktm-lc4-adventure-521515.html
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Potřebuju poradit. Od tý doby co tam mam novou nádrž (1 kohout) tak mi připadá že jde do karbece mín benzínu. Často mi to chcípá, prostě uplně stejně jako když mi dochází beno. Říkal jsem si že by to mohlo být palivovým filtre že je tam určitě starej a nikdo ho neměnil.
Tak jsem koupil novej a vyměnil ho (zarazilo mě že je až za pumpou/čerpadlem) Ale jelikož mam ten průhlednej papírkovej klasickej uplně tak jako tam benzín přez to ani trochu neprotejkal (přez ten filtr kterej se dal přímo pod kohout) tak jako starej zkušenej Jawák jsem vzal jehlu a do toho filtru udělal pár malejch direk (to vždycky na jawce pomáhalo) a čekal jsem že se to zlepší. Aaaale ? zlepšilo ? NE !!
Takže mi motorká pořád chcípá na volnoběh a já nevim co s tim. Napadlo mě vyndat ten filtr a nechat to bez filtru. Ale co když se to nezlepší ani tak ?
Začalo se to dít až po tom co sem tam dal tu menší nádrž.
Za jakýkoliv tipy budu rád
koukám,že je tu hned několik témat.
Přidám pár svých poznatků-co se týče ježdění v blátě či vodě-je to super a obzvlášť na těch našich krasavicích,ale po letošních Krocanovi,kde bylo vody tolik,že tekla i do kopce a bláta,že se člověk neudržel ani na nohách,jsem si to náramně užil,ale výměna ložisek v obou kolech nebyla tak veselá.Destičky se daly čekat.Je to skvělý pocit,kdy ta motorka projede nemožné,ale chce to pak být pečlivý co se týče servisu a pokud možno vše rozebrat a důkldně vyčistit.Je to jen jeden z ppohledů na věc.Bláto to mám taky rád,ale člověk pak musí počítat s nějakou tou korunou navíc
Co se týče toho chcípání po projetí vodou,dal bych vinu spíš té vodě.Řešením je asi jen ta varianta,kterou popisoval Acerbis.
A ještě jedna moje zkušenost co se odkalování karburátoru týče.Vždy to po dešti okaluji a občas povoluji i ten šroub na spodku karburátoru-jen si dejte pozor při dotažení-teď už to dotahuji jen rukou,aby se to opřelo o tu gumičku,bohatě to stačí,než natrhnout šroub jako se to stalo mě pak je to zbytečných 200Kč.
Tak ať to jezdí,páček enduráček...
dawka píše: Tomu rozumím, taky jsem nejdříve sháněl z druhé ruky, nechtělo se mi tolik platit. A co to ložisko vačky máš ho v pořádku? CO bylo důvodem poškození té vačky. Na fotce ta vačka vypadá dobře, možná by to stálo za to repásnout.
Ložisko mám OK, jen ten kolík. Taky začínám přemýšlet o té repasi, údajně by ten kolík měl jít vylisovat/nalisovat. Nemáš s tím zkušenost?
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
To například při běžné délce 116čl vychází na 1364kč. Spojka je zdarma.
Je to dost pevný řetěz, který se dává i na velká endura.
Z praxe:
Dával jsem to kámošovi na TM300 a ten na tom odjel 2 sady kol než se dal řetěz považovat za vytahaný. Nutno podotknout, že on jezdí různé enduro závody, CC nebo na MX trati. Celodenní výlety jezdí jen zřídka a rozhodně se nebojí kroutit heftem smile
Umím i verzi 520MZXG, což je zlatý x-kroužek v nejvyšší pevnosti. Ten se dává třeba na 1000ccm silniční motorky s 520 řetězem nebo na různý překopávky. Pro běžné enduro je dost předimenzovaný, ale pro nějakého náročného uživatele proč ne? smile Ten vychází na 24.1kč/čl a po slevě 19,28kč/čl, což je při 116čl 2236kč a je tam pouze nýtovací spojka."
Řetězy kupuju na inzerci jen nový a za pěkný peníze (naposled 2 kusy DID zvm2 118 článků za 1900,- oba), kolečka kupuju u motoline. Přední kolečko za 205,-, rozetu nevím, pro offmoťáky dává ještě slevu. Se sadou se tak dostanu do 2000,-
Seženeš na LC4 i mnohem levnější
Naposledy editováno 01.07.2013 11:18:38
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
před sezonou jsem davál nový SKF a ted po necelejch 3000 km, kdy je to 5O/50 teren/asfalt mám ložiska kaput.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
lochmic píše: Zdar, chtěl jsem se zeptat, jak vám vydrží ložiska v zadním kole?
před sezonou jsem davál nový SKF a ted po necelejch 3000 km, kdy je to 5O/50 teren/asfalt mám ložiska kaput.
Jsem na tom obdobně ... takže asi normálka. Letos jsem je taky už musel měnit a to jsem je dělal na začátku lonské sezony. Váha motorky + maglajs ve kterém se s tim jezdí udělá svoje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Zkus Mikiberga, jestli by neuměl sehnat do toho tvýho vééééhiklu nerezový ložiska. Už je dluhodobě jezdí dost kluků, ale není nerezový ložisko jako nerezový ložisko, takže to chce brát ověřenou kvalitu. Výdrž je prý vyšší, cena +/- jako za SKF.
Spíš než problém v ložisku bude problém v utěsnění náby. Ale zas 3000 km (cca 100 mth) není úplně málo, když z toho je 1500 v terénu.
Při koupi ložisek už nekoukám ani tak na značku, ale musí to být na krabce made in japan. Ono totiž i "japonský" NSK má na sobě nápis made in poland a to ložisko podle toho taky slouží . Na Kawě mi japan ložiska vydržely skoro dva roky a to jsem je nepřimazával.
Naposledy editováno 03.07.2013 10:56:38
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
K povolení už je většinou třeba větší síla.
Pokud nemáš speciální cajk: řetízek z páčkou nebo řemínek z páčkou, tak sika kleště a nebo protrtat a vrazit do díry šroubovák.
Naposledy editováno 05.07.2013 09:13:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
storeman píše: hAjPR> Všeobecně u motorových filtrů platí, že se má utahovat rukou.
K povolení už je většinou třeba větší síla.
Pokud nemáš speciální cajk: řetízek z páčkou nebo řemínek z páčkou, tak sika kleště a nebo protrtat a vrazit do díry šroubovák.
Ja myslim ze neni treba provrtat, kladivem tam ten sroubovak zarazis
Loskuták píše: Minulej tyden jsem měnil ložiska v zadním kole cena za obě 92kč maj je v kdejakým obchodě s náhradníma dílama na traktory a nákladáky
jenomže ono 6205-2RSHC3HMTF7 není stejné jako obyčejné 6205 2RS !
Když tak by to chtělo používat alespoň "C3" s větší oxiální vůlí.
Já vím že jsme to tady už řešili a většína používá obyčejná ložiska, jenomže já jsem prostě na toto háklivej!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
scathe píše: Ja myslim ze neni treba provrtat, kladivem tam ten sroubovak zarazis
Jojo, tak jsem to vyřešil, poradil Honza, tak s tím má už asi praxi :D Mimochodem já jsem ten filtr neutahoval, jen sundaval...byl tam fest dotáhlej (nebo zatuhlej..?)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |