měl bych na Vás majitele dotaz, troufl by si někdo z Vá na cestu například do alp nebo do chorvatska na Pegasu? Ve dvou a bagáží, není na to už sabá? Velmi o ní uvažuju..
Díky Červ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trofl by si někdo na Pegasu dlouhý výlet? Alpy atd
Matess727x píše: ...to už je ale zase o "level" níže než Pegaso nebo KLE. Vzducháč na cestování,...proč ne.Já jsem ale musel přidat olejový chladič, aby se to při delších jízdách při 140-150 nezavařilo. Freewind není špatná motorka.Když starší kamotovaný vzducháč, tak to bych volil osobně spíš nějaký Domino,...ale to už jsem trochu off-topic.
Freewind o level níže oproti Pégu???
přidával jsi olejový chladič, když ho Freewind má z výroby???
......taky názor.......
mbrj píše: Freewind o level níže oproti Pégu???
přidával jsi olejový chladič, když ho Freewind má z výroby???
......taky názor.......
...přečti si prosímtě to celé znova. Olejovej chladič, jsem přidával na své FMX (koncepce starého Dominátor motoru), páč co jsem vytunil motor-zvýšil výkon a běžná cestovní rychlost je 140-150, tak už je potřeba motor více chladit. Nechci ti Freewinda nijak hanit,...ale Pegaso-a kór už novější Trail (ale i starší typ), je opravdu od Freewinda trochu někde jinde. Tím nechci říci, že by byl Freewind špatná motorka.
Jinak je pravda (a z debaty co tu mám s Matessem to jasně vyplynulo, že každý jsme jiný a každý hledáme něco jiného, na druhou stranu s každou motkou - pokud se nerozsype - se dá absolvovat téměžř jakákoli cesta).
Můj názor je že pokud chci cestovat , na Pegaso , Freewind apod bych zapoměl a začal bych od TA jako nejmenší varianty. Vstrom nebo TDM se mi jeví lépe, ale to už není taková trága. Z týhle trojice má TDM sice největší koule, ale ve finále to bude podle tebe a ne motky. Technologicky ny tom bude nejlepe V-Strom a myslím že i spotřeba bude u něho oproti TDM o nějakou tu deci zajímavější. A tím bych asi skončil....tak někde na silnici :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trofl by si někdo na Pegasu dlouhý výlet? Alpy atd
Matess727x píše: ...no nevím, mě ta "podobnost" KLE a Pegasa přijde prostě trochu mimo misku. Ty dvě motorky k sobě podle mě připodobňovat nelze.Pegaso bych řadil tak k BMW 650 F (prostě lehkčí kapotovaná jednobuch cestovní endurka s 19-tkou kolem v předu)...KLE možná k tomu Alpovi (lehčí dvouvály s 21 kolem v předu).Velikostí předního kola se u endur dost mění jízdní vlastnosti.Pak mi přijdou podobný rank větší cesťáky (V-Strom 1000, Aprilia ETV 100 Caponort, a třebas Triumph Tiger 900 atd.)Ale hlavně pro mě jsou jednobuchy a dvouvály dvě dost odlišné kategorie-každá má to své samozřejmě. ....však ale v pohodě, je to jinak tvůj názor.
Zdar psal jsem že nehodlám hledat v katalogu, sdělil jsem pocity z motorek na kterých jsem jezdil. Jasan? Chapu co mi chceš sdělit a vůbec s tím nemam problém, jen si pořád nerozumíme ohledně "mého dělení" ale to je fuk. Nemyslím že to je důležité. měj se fajn
PS: jinač jediný bawo co jsem sedlal bylo Xcountry a to se mi moooc líbilo - superhravej mazlik co nic neváží :)
Naposledy editováno 09.09.2011 10:50:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trofl by si někdo na Pegasu dlouhý výlet? Alpy atd
FishX3 píše:
PS: jinač jediný bawo co jsem sedlal bylo Xcountry a to se mi moooc líbilo - superhravej mazlik co nic neváží :)
...to by se mi taky líbilo,...ale je to předržený.
Matess727x píše: ...to by se mi taky líbilo,...ale je to předržený.
kupovali jsme to jediný člence v klubu (je to ouzký a jde to hodně snížit, navíc lehoučký) a z německa za 120tis (má to najeto kolem 10tis a je to přímo z BMW jako protiúčet od prvního majitele ...serviska atd...)
Motardík by se mi líbil na blbnutí po městě co dovílí má chatrná kostra a pak někde na nějaký malý okruh, možná "vlastní kolečko" - asi bych tu dal dohromady pár bláznů ... asi by to byl otloukánek
1 reakcí na tento příspěvek Trofl by si někdo na Pegasu dlouhý výlet? Alpy atd
2 reakcí na tento příspěvek Trofl by si někdo na Pegasu dlouhý výlet? Alpy atd
Poptej se lidí co ji mají - podle mne je to jedna nejméně problémoých strojů na dvou kolech - vyjma toho oleje. počítej s tím, že to má výše těžiště takže manipulace na místě nebo při pomalé jízdě je obtížnější naž u TA a V-Stromu, výkonostně a podvozkem na silnici oběma nakopeš, do terenu je problem teziste , menší průchodnost, malé kolo a jak jsem psal, při brodění se budeš koupat. taky oproti nim je u bí problematičtější ochrana plastu (padáky na plasty) a jinak je boží. Pohodlný to samo je (je to rozumě vysoký a sedíš za jízdy vzpřímeně)
Taky to má menší dojezd, ale to je do velké míry o ruce na plynu.
2 reakcí na tento příspěvek Trofl by si někdo na Pegasu dlouhý výlet? Alpy atd
Jinak já beru jako velmi dospělou motorku Hayabusu
Nebo tahle
Naposledy editováno 09.09.2011 19:07:34
Cervik píše: A co spotřeba? Mimo Canyona jsem měl Kawu GPZ 305 a ta žrala olej po deckách, takže občasné dolévání mi nevadí. Kolik u TDMka vydrží motor? Co tahle, ta nevypadá špatně.... Má i kufry... Co jsem si všiml, tak se dají někde sehnat ( nebo vytvořit ) padáky. Co se týče údržby jsem schopnej dát dohromady elektriku, ale i výměna nějakých dílů by neměl být větší problém..
Jinak já beru jako velmi dospělou motorku Hayabusu
Nebo tahle
Každej ti řekně že pokud neřešíme supersporty (ale i u nich) tak je to o tom jak se k motorce chováš. Svého času na TDM fóru byl týpek co měl najeto 200tis a měnil olej a gumy. Vůbec neřeš životnost motoru.
Šel bych do te prvni - orig plasty, kufry i drzak, vyhrivany hefty - zda se mi lepší. ale samo z fotek poznáš kulový a papír snese vše, internet ještě víc...
ta druhá nemá origo lak a podle orvaného výfuku (tedy vypadá na fotce) je důvodem že ležela... první má navíc servisní knížku.
Spotřeba: měl jsem 3VD a tahal jsem za to mohutně - spotřeba 7l, když jsem pak jel s mladým alpy cca do 100km/h (on měl TDR) jelo to za 4.5l . Na forech se dočteš cca 5.5l ale jak píšu, je to o tom jak za to taháš. padáky koupíš, mohu ti pak dát kontakt na jedno z našich členů co ji má a padáky si nechal dělat na zakázku za nějaký rozumný peníz.
Tady
máš nějaké typy rámů, na straně 2 pak ty co náš člen nechal vyrobit.
Cervik píše: A co spotřeba? Mimo Canyona jsem měl Kawu GPZ 305 a ta žrala olej po deckách, takže občasné dolévání mi nevadí. Kolik u TDMka vydrží motor? Co tahle, ta nevypadá špatně.... Má i kufry... Co jsem si všiml, tak se dají někde sehnat ( nebo vytvořit ) padáky. Co se týče údržby jsem schopnej dát dohromady elektriku, ale i výměna nějakých dílů by neměl být větší problém..
Jinak já beru jako velmi dospělou motorku Hayabusu
Nebo tahle
Mám TDM 900 najeto 76 000 km spotřeba oleje 0.Spotřeba benálu se motá okolo 4,5-5,5 l.podle jak se zato tahá.Delší cesty pohoda.(loni Rumunsko,letos Chorvatsko,Rakousko Alpy)Do terénu to moc není ale polní cestu to zvládne.
1 reakcí na tento příspěvek Trofl by si někdo na Pegasu dlouhý výlet? Alpy atd
esli máš možnost, projeď se na všech motorkách, nejlépe i s přítelkyní, ať víš, o čem to je.
Mám TA, kamarád má stroma, další má pegaso.
Osobně jsem na stromkovi pár metrů ujel a ve třech motorkách jsme projeli čás ukrainy (bmw 800GS TA a malý strom), tak si dovolím drobně srovnat Ta a stromka.
stromek má 6tku, dálniční přesuny jsou víc v klidu než na TA, mi točí při 130 6a půl tisíce.
stromek je silnější
TA je víc do terénu (přední kolo 21, v základu líp chráněný spodek, řídítka na silentbocích, endurovitější posez než stromek)
TA je honda :)
a o co jde? o to, aby sis vybral co od toho chceš, jestli trochu víc silnici nebo trochu víc terén, nicméně kromě extrémních situací jsou obě motorky dobrá volba
ja mel DR 650 pred TA a i ted, po letech si chrochtam co se tyce elasticity motoru.
Nevim jak je to na pegu, nicmene na dr 650, v mem pripade ja nahoru radil vyjedu z dediny, mam 3jku, zrychlim na 70, radim 4, zrychlim na 100 radim 5, zpomalim na 90, na petku nic moc, radim 4, zrychlim na 100 radim 5? dojizdim do dediny, 55, kopu tam 3.....
u TA, vyjedu z dediny, mam 4 na 60? zrychlim na 70 az 80, dam 5, jedu kilem, mam 5? zpomalim na 80, mam 5...... ono se to nezda, ale pokud clovek jede blbych 250 km navic jsete s partii, kde se tak az moc rychle nejezid, je ke konci z toho razeni akorat nastvany :D
a tp same v terenu, s alpem jsem schopen jezdit pomaleji na malou 1dna nez na dr, alp vice odpusti.
tak si to zkus na tom pegasu...
1 reakcí na tento příspěvek Trofl by si někdo na Pegasu dlouhý výlet? Alpy atd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trofl by si někdo na Pegasu dlouhý výlet? Alpy atd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trofl by si někdo na Pegasu dlouhý výlet? Alpy atd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trofl by si někdo na Pegasu dlouhý výlet? Alpy atd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trofl by si někdo na Pegasu dlouhý výlet? Alpy atd
1 reakcí na tento příspěvek Trofl by si někdo na Pegasu dlouhý výlet? Alpy atd
Strom je dobrej i pro nižší postavy a s vhodnejma gumama toho projede dost a myslim si,že ani nevadí,že neni na drátech,protože je od přírody dost měkce odpruženej a nikdo s tim stejně nebude skákat po šutrech.Cest. tempem to navíc nic nežere.
Starší TA bude něco podobnýho,jenom s horšim motorem.Novej už jede slušně,jenom je zas debilní,že na moto s drátama nejde vypnout ABS.Zkusil sem si kousek v bahně a asi bych za chvilku ten drátek vyškub.
Na TDM sem ani neseděl,tak držim hubu.Každopádně mě osobně se prostě nelíbí a z uvedenejch moto je od pohledu na lehkej off nejmíň vhodnej.Zas to ale dožene na silnici.
milanek:Je fakt,že je to dost v palici.Taky znam pár lidí,co by mě jet třeba na LC8 fpoho stačili(nebo spíš ujeli)třeba na tom Stromu...
Ty Jawaři sou úchylové
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pegaso cube 1999 volnoběh Aprilia Pegaso 650 | Jarda_pegaso | 12 | 30.9.2024 v 06:05 Jarda_pegaso |
Aprilia pegaso 650 rotax 1997 - ole... Aprilia Pegaso 650 | Lancikjirka | 18 | 3.9.2024 v 18:43 Kohlstein |
Aprilia pegaso 650 cube Aprilia Pegaso 650 | Jarda_pegaso | 0 | 3.9.2024 v 05:55 Jarda_pegaso |
Jak vyřešit pomalý únik oleje okolo... Aprilia Pegaso 650 | arky | 13 | 28.8.2024 v 21:13 hagrid.hagrid |
Hlava Aprilia Pegaso 650 | Milad | 10 | 11.8.2024 v 21:09 Milad |