Moto)s)poušť
Naposledy editováno 05.10.2011 23:01:40
1 reakcí na tento příspěvek Seriál moto(S)poušť - Prima cool
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seriál moto(S)poušť - Prima cool
Makačice píše: zmulin> Proč by to nebylo možný? Myslíš, že spojka nevydrží 200 tis km?
Jasně, že vydrží. Suchý spojky v autech zcela běžně (teda když to není vozidlo autoškoly).
A suchá spojka třeba u BMW R 11OO GS nebo R 1100 R vydrží "průměrnému" uživateli typicky tak 80-130 tisíc km. V tom je kromě běžného ježdění po silnici i trocha toho off-roadu.
Pokud se ale s takovýmto ještě neošizeným strojem jezdí z hlediska opotřebení spojkového obložení "slušně", tedy výhradně po silnici a převážně dálkové jízdy, kdy hlavně na dálnici zařadíš nejvyšší převodový stupeň a jedeš na něho v kuse třeba 350 km k další benzínce, tak u takovéto motorky není problém ani nájezd několk set tisíc km bez výměny spojkové lamely. Samozřejmě je potřeba si taky občas zkontrolovat a případně seřídit vůli lanka (vepředu na spojkové páčce) a zajistit tak, že spojka neprokluzuje.
To, že poddimenzované spojky u nových baworáků (třeba 800 GS) už tolik nevydrží, je ale věc jiná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seriál moto(S)poušť - Prima cool
1 reakcí na tento příspěvek Seriál moto(S)poušť - Prima cool
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seriál moto(S)poušť - Prima cool
Podle mě byl buď problém s nějakou sérií (některé F800GS prý byly dodávané s více lamelami, nevím) a nebo s tím kusem ale víme tak o pěti motorkách se stejným problémem z okruhu našich známých plus "všechny" které provozoval náš známý v jižní Africe v moto cestovce. Tam ty spojky vyměnili prý všechny, že to nešlo půjčovat...
molex píše: dneska to bylo opět pěkný... jen bohužel, jak to začnulo být ještě zajímavější tak byl konec:(
To je princip seriálů ne? ;)
Ale máš pravdu, chtělo by to 10 minut navíc na každý díl ale i tak se to povedlo. Nevěděl jsem, že tam budou ty scény s Gladiátora..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seriál moto(S)poušť - Prima cool
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seriál moto(S)poušť - Prima cool
1 reakcí na tento příspěvek Seriál moto(S)poušť - Prima cool
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seriál moto(S)poušť - Prima cool
Osmikilo se ukázalo jako ideální adventure-bike i pro začínající,kteří nemají tolik zkušeností s jízdou v písku,nebo trochu těžšim terénu...
https://www.rapidsha...01.PDTV.x264-DsP.mkv
https://www.rapidsha...02.PDTV.x264-DsP.mkv
https://www.rapidsha...03.PDTV.x264-DsP.mkv
https://www.rapidsha...04.PDTV.x264-DsP.mkv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seriál moto(S)poušť - Prima cool
1 reakcí na tento příspěvek Seriál moto(S)poušť - Prima cool
PS-jsem zvědav,jak na "nekvalitní" spojku zareagují u BMW-zda doporučí vyměnit materiál ve spojce nebo za řidítky... P-H.
2 reakcí na tento příspěvek Seriál moto(S)poušť - Prima cool
1 reakcí na tento příspěvek Seriál moto(S)poušť - Prima cool
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seriál moto(S)poušť - Prima cool
Ond3x píše: Podle mě dobrá práce. Jen škoda té krátké stopáže. Konečně se motorky dostávají do telky i jindy než o půl osmé na Nově, když se vymlátí zmrzlinář. A náhradní spojku bych bral automaticky
Tak já myslím že ty motorky v TV už zase skončili jak ilikebike tak moto(S)poušť
molex píše: TomasTT> to mi říká každý:) bohužel kvůli škole připadá v úvahu pouze tak půlka srpna... jak myslíš, že se tam v této době pohybují teploty? Mimochodem kdy jste to tam jeli? Nevím, jestli to tam zaznělo :)
My tam jeli tentokrát v červnu. Bylo tam příšerně - viděl jsi záběry teploměrů s teplotami jako 45 nebo 53 stupňů? Jinak normální je tam jezdit do května a pak od září.. Pokud nechceš jet jen do hor ovšem.
Petr Huska píše: Zbytečný kecy...každému je jasné,že tady je to jen a jen o penězích,které si na takovou akci musíš sehnat a že je sežene Zounar a Bárta snáze,než kdokoliv z nás bezejmených,je hotová věc.Mě na této akci vytáčí něco jiného-a to,že polovina jezdeckého osazení(Z+B)se stala motorkáři-enduristy přes noc(respektive po jednom víkendu) a bylo to na jejich výkonech vidět-jen skončila silnice,už se narodily problémy,ale tito manekýni to komentovali s přehledem zkušených enduráků. Jak tady už někdo psal,ti "opravdoví"offroudáři to jedou bez doprovodu,sami,často za "své" a hlavně to dojedou,ale nikdo-nebo málokdo-se to doví.
PS-jsem zvědav,jak na "nekvalitní" spojku zareagují u BMW-zda doporučí vyměnit materiál ve spojce nebo za řidítky... P-H.
No upřesnil bych to - Zounar ani Bárta nesehnali žádné peníze ale na jejich "obličeje" se sehnaly nepřímo - tím že tam ti lidi byli jako aktéři, byla šance že se to bude vysílat a to zajímá ty, kteří do toho peníze dali. Kdyby se to neodvysílalo, skončilo to nejméně milionovou ztrátou. Pokud to chceš dostat do vysílání, potřebuješ prostě "ksichty". Bez nich to je strašně těžký i když máš hodně peněz nebo silného sponzora. I když to vysílání někdo zaplatí, tak jak to nemá sledovanost, je to stejně špatný a třeba už druhý díl by šel někdy o půlnoci apod.
Jinak my jsme tam byli několikrát sami, bez aut a bez doprovodu a zvládli jsme si natočit leda tak homevideo a pro toho, kdo to točí, je to maximální vopruz a stejně se na to nedá pořádně dívat. My to video máme rádi ale když to vidí někdo, kdo tam nebyl, po 10 minutách usíná. To je problém prakticky všech cestopisů. Udělat to tak, abys neusnul a měl pocit, že chceš vidět víc, je obtížný. Udělat to jako krásný záznam celé cesty, dokument, co se opravdu dělo, to je celkem snadné ale pro diváky to je nuda. Viz dokument Ch. Boormana Race to Dakar. Málokdo to zvládnul sledovat celé a neusnout u toho.
Co se týká BMW, tak se to už pak neřešilo, majitel motorky (producent) jí potřeboval docela urgentně a tak prostě koupil dvě nové lamely, vyměnilo se to a hotovo. Bylo to relativně levné a než čekat na to, jestli to vymění nebo ne v záruce, tak to prostě koupil. Nevím jak by se prokazovalo, jestli Noid jezdil všechno přes spojku a spálil jí nebo jestli to byla vada materiálu. Vím jen, že nebyl jediný a 800GS s problémy se spojkou z té samé doby bylo víc a někteří to na záruku řešili, jiní ne. Tak minimálně už rok jsem o tom problému neslyšel ani od lidí, co jezdí fakt offroad hodně, tak to je třeba vyřešené. Navíc některé vyrobené stroje měly jiný počet lamel, takže i BMW s tím asi laborovalo.
Měli jsme věci, o kterých jsme tak nějak předpokládali že by se mohly hodit - na auta i na motorky. Viz variátorový řemen na čtyřkolku, gufera do vidlí, rozety a řetězy, pneumatiky, duše a třeba na tu F800GS jsme měli nějaké speciální věci (anténku imobilizéru) a diagnostický terminál... Ale na BMW GS lidi obvykle náhradní spojku nevozí a zkušenosti s F800GS jsme neměli. Dneska bych na tu motorku náhradní lamely pochopitelně vzal a to i v případě, kdy se jede bez auta. Ale nevěděli jsme, že je ta spojka problémová. Jezdili jsme s F800 offroad asi rok, nikdy se nic nestalo ale nikdy jsme jí neměli v poušti, kde je ta zátěž trošku něco jiného než blbnutí někde u nás v lese nebo ježdění po polních cestách apod.
ZdenyRider píše: Tak já myslím že ty motorky v TV už zase skončili jak ilikebike tak moto(S)poušť
Motopoušť měla 4 díly, takže to je fakt všechno. 5 dílů byla původní verze pro ČT (víc dokument - méně reality show)..
I Like Bike skončilo ale připravují něco jiného. Tam to bylo nějak kvůli produkci (peníze), nevím přesně detaily...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seriál moto(S)poušť - Prima cool
Ond3x píše: Podle mě dobrá práce. Jen škoda té krátké stopáže. Konečně se motorky dostávají do telky i jindy než o půl osmé na Nově, když se vymlátí zmrzlinář. A náhradní spojku bych bral automaticky
Já vím, byla možnost vysílat 4x 30 minut v nějakém půlnočím čase nebo 4x 20 minut v primetime. Co myslíš, že sponzoři akce chtěli víc? :)
Sledovanost byla výborná, nečekali ani takový úspěch. Navíc to šlo nahoru díl od dílu, takže děj lidi zaujal.
Teď jsem psal odpověď někomu jinému na to samé - nevím o nikom, kdo náhradní spojku na BMW GS na cesty vozí. Ani lidi, kteří jedou kolem světa řadu let nevozí náhradní spojku. Každá motorka má něco, co je asi dobré vozit (třeba na mé přestavěné 1150GS může být problematické místo gufera předních vidlí nebo gufero do zadního tlumiče, u 1200GS to může být křížák v kardanu..) ale fakt neznám nikoho z cestovatelů, kteří vozí spojku. U 800GS bych teď bral jednu nebo dvě prostřední lamely a minimálně jednu z těch krajních, které jsou trošku jiné než prostřední.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seriál moto(S)poušť - Prima cool
TomasTT píše: Já vím, byla možnost vysílat 4x 30 minut v nějakém půlnočím čase nebo 4x 20 minut v primetime. Co myslíš, že sponzoři akce chtěli víc? :)
Sledovanost byla výborná, nečekali ani takový úspěch. Navíc to šlo nahoru díl od dílu, takže děj lidi zaujal.
Teď jsem psal odpověď někomu jinému na to samé - nevím o nikom, kdo náhradní spojku na BMW GS na cesty vozí. Ani lidi, kteří jedou kolem světa řadu let nevozí náhradní spojku. Každá motorka má něco, co je asi dobré vozit (třeba na mé přestavěné 1150GS může být problematické místo gufera předních vidlí nebo gufero do zadního tlumiče, u 1200GS to může být křížák v kardanu..) ale fakt neznám nikoho z cestovatelů, kteří vozí spojku. U 800GS bych teď bral jednu nebo dvě prostřední lamely a minimálně jednu z těch krajních, které jsou trošku jiné než prostřední.
Jen škoda, že se Moto(S)poušť křížila s dalšíma pořadama na které jsem se díval a na tohle až druhej den na netu jinak za mě každopádně !
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Něco spolehlivého na odjetí dovolen... [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 650 GS, Kawasaki Versys 650 | Modra_Vafle | 41 | 28.7.2024 v 21:00 Kohlstein |
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS | RAMIR | 28 | 10.4.2024 v 11:09 ja1 |
Vymena sedla BMW F 650 GS | 720102 | 9 | 3.4.2024 v 06:51 Gahan37 |
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... | tigerhareram | 10 | 3.3.2024 v 13:33 karavanista |