Jak na tom je kvalita? Má to vůbec cenu kupovat aby člověk spíše více neopravoval než jezdil???
Zábavné to musí být na 100% to dosvědšuje i tohlr video!
vyhledávač seznam
1 reakcí na tento příspěvek PitBike a DirtBike 250 na zimu a blbnutí-kvalita?
Po nastartovani mi porad zdecha ,ale to bude asi zpusobeno tim, ze podle me ma moc malej volnobeh, tak to trosku posteluji a snad to bude v pohode
Ted mi byla zaslana tvoje rada jak to spravne zajizdet, jak jsi to psal fidzimu, tak to podle toho taky udelam, jsem jenom zvedavej, jestli si vzpomenu kde se ladi smes, volnobeh to jeste pozna, ale uz to je par roku co jsem prodal 350, tak budu poradne hrabat ve vzpominkach, ale uz se na to moc tesim
1 reakcí na tento příspěvek PitBike a DirtBike 250 na zimu a blbnutí-kvalita?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PitBike a DirtBike 250 na zimu a blbnutí-kvalita?
JiriBN>Piwell> Na origo řetězu je výrobce KMC, ale ten řetěz se dá koupit jako nahradní díl u prodejců X-mota.
Jojo, díky. Tak ten tam mam. KMC 428, zlatá barva. Koukal jsem, že se prodává za 350,-, ČZ na tohle jsem viděl kolem 580,-. Já ho rozepnul, pořádně vyčistil, dopnul a k mýmu překvapení je dokonce i rovnoměrně vytahanej. Nicméně časem tam určitě přijde ČZ ...
Naposledy editováno 23.11.2008 13:14:48
1 reakcí na tento příspěvek PitBike a DirtBike 250 na zimu a blbnutí-kvalita?
Chci se ale zeptat - nemáte někdo na pitu tachometr z kola? Kvůli aspoň nějaký orientaci vzdálenosti (a potažmo servisu) a rychlosti. Je mi teda jasný, že by musel jít na přední kolo
Já na to koukal a snímač tachometru by se musel chytit k jednomu šroubu brzdový čelisti, resp. držáku brzdový čelisti - čelist je plovoucí a měnila by se mezera mezi snímačem a magnetem (předního kola, protože jak řikam, vzadu by člověk namotal nejmíň jednou tolik kilometrů ). Kdysi jsem to tak dělal na Jawku Trampa a fungovalo to výborně. Dělal jsem to z hliníkovýho plechu, myslím, že 3mm tloušťka. Udělal jsem takovej tvar, aby se to jednou hranou opřelo o čelist a nemohlo se to pootočit. Do plechu závit a plech jsem krapet ohnul aby byl snímač v +- stejným úhlu jako drát, resp. magnet. Foto napoví (lepší jsem nenašel):
tady to bude vidět o trošku líp:
Naposledy editováno 25.11.2008 18:55:47
Mozna ho koupim jen tak ze standy a namontim, jenom kvuli odhadu vzdalenosti. Zatim jsem lital jenom ze signou calibrovanaou i na motky, ale na tohle prditko myslim, ze bude stacit i ten tachac z tesca.
3 reakcí na tento příspěvek PitBike a DirtBike 250 na zimu a blbnutí-kvalita?
Edit: Ha chyba. Myslel sem že se ptáš na přepákování. Kyvka by měla být v silenblocích. Taktéž asi bude lepší bronzové pouzdro
Edit2: Anebo to je oboje v jehlových ložiskách. Tomu bych věřil asi nejvíc
Naposledy editováno 27.11.2008 17:44:58
Grifindoor>Hle nevíte někdo, jak je uložená kyvka na XB33B 140cc? Mam tam docela vůli. Už ste to někdo dělal?
Já tam mám taky krapet vůli - taky je to na kyvce. Ale dá se to poznat pouze když je zadní kolo ve vzduchu samozřejmě.
Jinak dneska jsem si vyrobil ten držák snímače tachometru, nabarvil jsem ho a až se k tomu dostanu (počítám až někdy v pondělí nebo úterý) hodim pak foto do deníku do svýho profilu. Doporučuju zn. Techwell protože má výborně řešenej magnet na drát kola - jde tam perfektně a bez úprav (což nebývá zvykem u cyklo-tacháčů). I když zase tachometr jako takovej je docela velkej a škaredej. Nicméně mám krátkej kablík mezi snímačem a tacháčem, tak jako tak ho musim prodloužit, takže jsem se nakonec rozhodl, že jako "hořejšek" použiju tachometr Sigma BC 500 (válel se tu doma ve skříni spolu s tim jeho "zámkem" a kouskem kablíku), kterej je menší, hezčí a má lepší displej. Nemrzí mi koupě novýho tachometru za 260,- Kč, sada senzoru se snímačem a "zámkem" tachometru Sigma stojí totiž 220,- Kč.
1 reakcí na tento příspěvek PitBike a DirtBike 250 na zimu a blbnutí-kvalita?
edit: vypadlo mi slovíčko ...
Naposledy editováno 29.11.2008 23:23:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PitBike a DirtBike 250 na zimu a blbnutí-kvalita?
1 reakcí na tento příspěvek PitBike a DirtBike 250 na zimu a blbnutí-kvalita?
Jakej tam je vlastně orig. filtr?
No ,ale jenak jsem se toho nebal, stalo to opravdu za to. prdel litala ze stany na stranu a ja kolikrat nohama delal pri kusy abych nehodil drsku, za tu hodku co jsem na tom lital jsem by vytrepanej, jak malej krecek na centrifize, ale spokojenej jak dlouho ne. Nejak jsem tomu nedaval, ale jede to jak prase. Jeno na cem ted budu muset zapracovat, tak je vyfuk, dela kraval ,ze me myslivec muze trefin z protejsiho lesa.
papuanec> Ja jezdím skoro každý den a je to nátěr jak prase Pravda že v horách ted vody jako prase, nekdy musím i zastavit a koumat jak to projedu protože bych se do těch kaluží mohl schovat celý
a tobě se zdá výfuk hlučný? Jako když se tomu přidá plyn tak to jde slyšet ale když jedu jen tak na volnoběh okolo baráků tak je to tichoučké
1 reakcí na tento příspěvek PitBike a DirtBike 250 na zimu a blbnutí-kvalita?
Jinak ten vejfuk je de facto laďák - prostě je to přímej otevřenej vejfuk s tlumicí vatou okolo. Na volnoběh je to tichy, ale na 2. a 3. rychlost když se vopere plnej knedlik tak je to kravál jaxvině.