Téma: Poraďte, jaké auto..?
 
14.11.2010 v 18:08
Budu měnit wágen, tak by mně zajímaly Vaše zkušenosti s následujícími auty:

1. Volkswagen Passat 2,8 VR6 SYNCRO
2. Audi A4 1,8T nebo 2,8 quatro
3. Wolkswagen Sharan 2,8 VR6 SYNCRO
4. Volvo V70 2,4R nebo 2.0t AWD
5. Subaru legacy 2,5 nebo 2,0

všechno v uvažované přestavbě na LPG. Zajímá mně hlavně poruchovost a ceny ND. Čtyřkolka je podmínka.

zároveň nabízím k prodeji Subaru Justy 1,3 GX 4x4 r.v. 2000 za 35.000,-kč kdyby někdo měl zájem..

(reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 15:24 | Nahoru | #61
RUTAN> díky, jak to čtu asi si to budu muset projet abych si proti starý fiestě nepohoršil, ale zatím to není aktuální.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 15:25 | Nahoru | #62

RUTAN>:)))) no čéče prvotní nápad byl koupit audi S8 (299PS) r.v. 95 za 50tkč a to udělat na plyn, ale to byla jenom taková křeč. jak bych potřeboval koupit gumy, tak bych musel do banky pro půjčku:D:D:D a na zadní sklo dát krutopřísný nápis "powered by lovato" :)))



to auto asi znam, neni to nahodou s laminatovejma naraznikama? a z S8 to ma jen napisy? u tehle aut je porizovaci cena zlomek kolik stoji je zpojizdnit:)

(reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 15:27 | Nahoru | #63

oxygen>tak Rutane, teď je to na tobě: chceš objemnýho medvěda, co se musí jen někam vyhrabat - anebo si v tom chceš i užít?
já bejt ten horal, co ty, jdu do Forestera 2.0, bo Forester 2.5 bude cenově asi furt jinde - anebo Legacy v kombíku... (s tím plynem i v origo zástavbě od Subaru jsou ale prej dost drahý potíže)
ale pro srandu bych zvolil +- 10tiletýho Golfa (třeba TDi v kombíku, těch je dost) anebo A3 s Haldexem, oboje TDi nebo 1.8T... takže tě tu v zimě čekáme s Audi A4 Avant TDi Q



na užívání celkem seru, potřebuju dopravní prostředek, na hraní mám Daytonu:) ale chci prostě aby to už jelo, doteď jsem měl auta do 50kW a už mně to pěkně sere:)))
když ten forester je tak hnusnej:(( Legacy zvažuju taky nebo čterkového golfa combi syncro.. Audi nechci.

uvidíme. nejdřív prodám justýnu a pak se rozhodnu podle toho co bude k mání..

(reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 15:29 | Nahoru | #64
RUTAN> ... na gumy bych kaslal a tvrdil, ze mam slicky :)
TL

(reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 15:30 | Nahoru | #65

assassin>to auto asi znam, neni to nahodou s laminatovejma naraznikama? a z S8 to ma jen napisy? u tehle aut je porizovaci cena zlomek kolik stoji je zpojizdnit:)



dej si na tipcars vyhledávat Audi S-line. je focené v iteriéru nějakého salonu...
krasavec....

4 reakcí na tento příspěvek Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 15:44 | Nahoru | #66
TroyLee> sabum rozumis jak kozel atomovy energii Ty punkaci :)))

RUTAN> mam pro Tebe reseni - SUBARU LIBERO :D

Kamikadze Ace> budes u Zlutana na motorce? :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 15:49 | Nahoru | #67

mateSAS>TroyLee> sabum rozumis jak kozel atomovy energii Ty punkaci :)))

RUTAN> mam pro Tebe reseni - SUBARU LIBERO :D

Kamikadze Ace> budes u Zlutana na motorce? :D



libero je vyborny jedno mame doma, skoda ze ma nemocnej motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 15:51 | Nahoru | #68
mateSAS> napadlo mě to samý libero

(reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 15:53 | Nahoru | #69

mateSAS>TroyLee> sabum rozumis jak kozel atomovy energii Ty punkaci :)))

RUTAN> mam pro Tebe reseni - SUBARU LIBERO :D

Kamikadze Ace> budes u Zlutana na motorce? :D



budu asi vozem ale když bude počasí tak bych přijel na Thunderu :)

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 15:53 | Nahoru | #70
ten tříválec u libera s maximálkou 130 ale taky není žádnej športovec

(reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 15:56 | Nahoru | #71

Stev>ten tříválec u libera s maximálkou 130 ale taky není žádnej športovec



jede to i vic.. ale uz ve 120ti je to slusnej adrenalin, no a kdyz trochu fouka(mijis kamion) tak i 100 :)

ale zase to kupodivu jede vic nez by se zdalo.. a i jizdni vlastnosti jsou lepsi nez jak to vypada:)

(reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 16:13 | Nahoru | #72
mateSAS> aaa. prodejce spodniho pradla se dostavil :) nazdarek. libero je super, v alpach to maj/mneli postaci, dostane se to vsade :)
TL

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 16:15 | Nahoru | #73

assassin>libero je vyborny jedno mame doma, skoda ze ma nemocnej motor



On ten motor v Liberach obecne moc nevydrzi co?

(reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 16:18 | Nahoru | #74

Wenca24>On ten motor v Liberach obecne moc nevydrzi co?



hele nevim to nase ma najeto asi dost km, zere olej, ale nejsou lidi aby to otevreli a kouknuli jestli je to vybehany nebo pres ventily... zere ho to tolik ze kdyz jedes pianko nez se to ohreje tak to zaolejuje svicku na jednom valci a jede na dva..

Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 16:25 | Nahoru | #75

(reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 18:37 | Nahoru | #76

jetam>mateSAS> napadlo mě to samý libero



tywoe jděte s tím hnusem do řiti, bych se hambou propad jezdit takovým shitem:)))

3 reakcí na tento příspěvek Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 18:42 | Nahoru | #77
HELE JEŠTĚ DŮLEŽITÁ VĚC - kdo máte LPG, po kolika km přepínáte? mám to do práce 10km tak aby to vůbec mělo smysl...

PS...vývoj to má u mně teď takový, že nad velkoobjemovými motory už moc neuvažuju, neohrabaný parník se spoustou kobyl stejně nevyužiju. Teď je hlavní neznámá to LPG a jeho využitelnost na lítání 10km tam a zpět. V úvaze dál zůstává Passat ´00 1,9 TDI, Golf IV 1,9TDI nebo Subaru Legacy ´00 2,0i

(reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 18:59 | Nahoru | #78

RUTAN>HELE JEŠTĚ DŮLEŽITÁ VĚC - kdo máte LPG, po kolika km přepínáte? mám to do práce 10km tak aby to vůbec mělo smysl...

PS...vývoj to má u mně teď takový, že nad velkoobjemovými motory už moc neuvažuju, neohrabaný parník se spoustou kobyl stejně nevyužiju. Teď je hlavní neznámá to LPG a jeho využitelnost na lítání 10km tam a zpět. V úvaze dál zůstává Passat ´00 1,9 TDI, Golf IV 1,9TDI nebo Subaru Legacy ´00 2,0i



Nosaty predelaval Dodge a byl bez problemu a spotreba luxusni, prepinalo to hned reknu po par metrech jizdy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 19:06 | Nahoru | #79
RUTAN> Můžu se optat proč nechceš Audinu?Četl jsem to tu asi hoďku zpátky a nějak mě to vrtá v hlavě

(reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 19:29 | Nahoru | #80

RUTAN>HELE JEŠTĚ DŮLEŽITÁ VĚC - kdo máte LPG, po kolika km přepínáte? mám to do práce 10km tak aby to vůbec mělo smysl...

PS...vývoj to má u mně teď takový, že nad velkoobjemovými motory už moc neuvažuju, neohrabaný parník se spoustou kobyl stejně nevyužiju. Teď je hlavní neznámá to LPG a jeho využitelnost na lítání 10km tam a zpět. V úvaze dál zůstává Passat ´00 1,9 TDI, Golf IV 1,9TDI nebo Subaru Legacy ´00 2,0i



co jsme to meli v autech, tak sis mohl vzdycky vybrat ze tri moznosti na prepinaci.. jestli pojedes na benzin, na plyn, anebo nastartujes na benzin, proturujes kapku a v urcitych otackach to seplo samo na plyn.. jinak se obcas stavalo, ze kdyz bylo -5 a vice a clovek prisel rano k autu, tak ten plyn nebo neco tam bylo zamrzle a nechtelo to na plyn jet.. po ujeti dvou kilaku uz se to pak vzdycky chytlo..

ted jsem pohledal nekde a je to takto:Butan pri normalnim tlaku tuhne hluboko pod -100C. Ta hodnota 0C je bod varu. Cili s letni smesi LPG, kde je vice butanu asi zmrznuti lpg (pri mrazech beznych v nasich koncinach) nehrozi. Maximalne se zhorsi start na lpg v mrazech, kvuli neochote butanu odparovat se a nasledne malem tlaku v nadrzi, kdy hrozi, ze se lpg nedostane do reduktoru (lpg bohuzel/bohudik nepouziva podavaci palivove cerpadlo). Zamrznuti ovsem hrozi, ale zamrznuti nemrzky, ktera v lpg reduktoru vykryva tepelne ztraty pri odparovani lpg. Stava se to v pripade, ze nemrzka v chladici je z nejakeho duvodu namichana "jen" na rekneme -20C a nemrzka se v reduktoru jeste vic ochladi a reduktor se ucpe. Pak muze dojit k tomu, ze kapalna faze se dostane skrz reduktor az do motoru.......

Naposledy editováno 15.11.2010 19:31:27

Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 19:35 | Nahoru | #81
eště mám na prodej Yamahu WR 450 2-trac, Quattro jí řikám
sice nemá kouli, ale koule jo: taky se vyhrabe všude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 19:44 | Nahoru | #82

Ďuričko>RUTAN> Můžu se optat proč nechceš Audinu?Četl jsem to tu asi hoďku zpátky a nějak mě to vrtá v hlavě



mám tak nějak zafixované, že audi = drahý servis + magnet na zloděje. Jak je to teda? uvážím-li třeba A4 1,8t nebo 1,9 TDI? tohle auto má tu stejně shitovou přední nápravu jako passat B5 je tak? šestiválcovou 2,5 TDI asi nechci, to je dobré na delší trasy ne na to moje ježdění po městě..
jinak proti audině v podstatě nic zásadního nemám..

2 reakcí na tento příspěvek Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 20:32 | Nahoru | #83
Bikerxx, oxygen> Vy dva le motáte pop-off a blow-off ventil... to je jak jabka a hrušky...

(reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 20:40 | Nahoru | #84
Tafi.> Ale no tak. POV se naprosto bezne uziva i pro oznaceni BOV, prestoze puvodne znacil pretlakovou ochranu. Terminologie zdaleka neni tak striktni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 20:49 | Nahoru | #85
Tafi.> No, já mluvil o blow-off, protože mi došlo, že právě o tom u Imprezy mluvil oxygen, i když to nazval pop-off...

(reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 20:49 | Nahoru | #86
bathed> To víš no, má to o dvě kola navíc a je to hned

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 22:53 | Nahoru | #87

Biker_xx>Tafi.> No, já mluvil o blow-off, protože mi došlo, že právě o tom u Imprezy mluvil oxygen, i když to nazval pop-off...



A právě na to sem narážel v jeho přízpěvku... nicméně si nejsem vědom ani toho, že by blow-off ventil měl něco společného s NÁBĚHEM turba... Možná se pletu a proto prosím vysvětlit...

Naposledy editováno 15.11.2010 22:53:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 23:19 | Nahoru | #88

RUTAN: šestiválcovou 2,5 TDI asi nechci, to je dobré na delší trasy...


Technická: 2,5 TDI je pětiválec, ne? A je to jeden z nejlepších turbodieselů, jaké se kdy dělaly. Ale jinak souhlas, to se vyplatí při delších trasách nebo přísunu nafty pod cenou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 23:24 | Nahoru | #89
Tafi.> co mas na mysli 'nabehem turba'?
Jestli jakekoukoliv dynamiku plneni, pak BOV (aka POV) pochopitelne pomuze. Odfoukne pri rychlejsim zavreni klapky, jinak by kompresor tlacil 'do plneho', sel do surge a pochopitelne drasticky zpomaloval. To vyusti ve spatny transient pri naslednem seslapnuti plynu. Jednoduse tam bude prodleva plynouci z nedostatku otacek a nutneho dodani energie pro roztoceni nez se dostavi potrebny boost. To se tyka kazdeho razeni i rychlejsi prace s plynem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 23:29 | Nahoru | #90
Tafi.> O tom jsem už psal. Je to tak, jak říká Dawe02

biker_xx.>funkce blow-off ventilu se projeví jen při přeřazení nebo krátkodobý přerušení akcelerace, kdy motor po sundání nohy z plynu přestane nasávat vzduch ze sání, zatímco turbo se pořád točí a tlakuje sání. Blow-off upustí přetlak, aby tenhle tlak turbo nezastavil. Na druhou stranu při další akceleraci musí turbo znova dotlakovat. Při akceleraci, kdy v sání tlak není a turbo se netočí nemá blow-off jakejkoliv vliv.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist