Téma: Poraďte, jaké auto..?
 
14.11.2010 v 18:08
Budu měnit wágen, tak by mně zajímaly Vaše zkušenosti s následujícími auty:

1. Volkswagen Passat 2,8 VR6 SYNCRO
2. Audi A4 1,8T nebo 2,8 quatro
3. Wolkswagen Sharan 2,8 VR6 SYNCRO
4. Volvo V70 2,4R nebo 2.0t AWD
5. Subaru legacy 2,5 nebo 2,0

všechno v uvažované přestavbě na LPG. Zajímá mně hlavně poruchovost a ceny ND. Čtyřkolka je podmínka.

zároveň nabízím k prodeji Subaru Justy 1,3 GX 4x4 r.v. 2000 za 35.000,-kč kdyby někdo měl zájem..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 22:53 | Nahoru | #1

Biker_xx>Tafi.> No, já mluvil o blow-off, protože mi došlo, že právě o tom u Imprezy mluvil oxygen, i když to nazval pop-off...



A právě na to sem narážel v jeho přízpěvku... nicméně si nejsem vědom ani toho, že by blow-off ventil měl něco společného s NÁBĚHEM turba... Možná se pletu a proto prosím vysvětlit...

Naposledy editováno 15.11.2010 22:53:17

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 23:24 | Nahoru | #2
Tafi.> co mas na mysli 'nabehem turba'?
Jestli jakekoukoliv dynamiku plneni, pak BOV (aka POV) pochopitelne pomuze. Odfoukne pri rychlejsim zavreni klapky, jinak by kompresor tlacil 'do plneho', sel do surge a pochopitelne drasticky zpomaloval. To vyusti ve spatny transient pri naslednem seslapnuti plynu. Jednoduse tam bude prodleva plynouci z nedostatku otacek a nutneho dodani energie pro roztoceni nez se dostavi potrebny boost. To se tyka kazdeho razeni i rychlejsi prace s plynem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?

15.11.2010 v 23:29 | Nahoru | #3
Tafi.> O tom jsem už psal. Je to tak, jak říká Dawe02

biker_xx.>funkce blow-off ventilu se projeví jen při přeřazení nebo krátkodobý přerušení akcelerace, kdy motor po sundání nohy z plynu přestane nasávat vzduch ze sání, zatímco turbo se pořád točí a tlakuje sání. Blow-off upustí přetlak, aby tenhle tlak turbo nezastavil. Na druhou stranu při další akceleraci musí turbo znova dotlakovat. Při akceleraci, kdy v sání tlak není a turbo se netočí nemá blow-off jakejkoliv vliv.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist