líbí se mi černý expediční kufry a nej se mi zdají Traxy v tý formě, že na straně bez vejfuku je větší a tím pádem tam nevznikne mezera - jenže to chce origo nosiče a když to počítám dle ceníku dovozce, tak se za tři kufry s nosičema a nějakým příslušenstvím dostávám skoro ke 40ti, což se mi zdá docela dost - nemáte něgdo něco podobnýho od jinýho výrobce? jakej je vlastně rozdíl mezi kuframa Trax a Trax evo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka
Save77 píše: CarDiac> Bože, to sedlo je úžasný!
to je - cenu tam rači nenapsal nestojí f tom voda??
edit - tak pouhejch 400 doláčů - nekup to
Naposledy editováno 18.12.2012 17:58:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka
Che píše: nojó - ale přídavný za 4ku, když jednodílný vysoký stojí polovic se mi zdá dost - myslíš že to malý přídavný by moc nepomohlo??
TADY ho máš za trochu jinou cenu
Jinak nekupuješ jen horní půlku jako přídavek, ale kupuješ to jako komplet i s tou spodní částí
Naposledy editováno 18.12.2012 18:16:58
foky píše: TADY ho máš za trochu jinou cenu
Jinak nekupuješ jen horní půlku jako přídavek, ale kupuješ to jako komplet i s tou spodní částí
ajó - tak to si rači koupím delší jednodílný - ale mám pocit, že někde sem to přídávný samostatně prodávat viděl
Plexi jsem řešil dlouho. Turbulence za origo plexi mě přiváděly k šílenství. MRA je fajn.
Na Fazerovi mi ale líp větrala přilba, nárazový vzduch se tlačil do přilby větracíma otvorama. Teď musím věčně jezdit s pootevřenou přilbou abych se ,,nedusil"
Za hodně vysokým plexi nefouká, pokud ale jedeš proti slunku a máš na plexi rozpláclé nějaké ty mouchy, případně je trošku poškrábané, díváš se vlastně přes dvě plexi a vidíš 2x prd. Pokud taky jedeš polňačku a potřebuješ se dívat před motorku do čeho jedeš a nemáš plexí ideálně čisté,vidíš opět prd...a nakukuješ bokem plexi.
Abych to shrnul. Dal jsem MRA do nižší polohy a deflektorem taky do nižší polohy,což mně osobně vyhovuje. Na dálnici zvednu jen deflektor a taky dobrý.
1 reakcí na tento příspěvek Nastrojení Stromečka
Svezl jsem se na litru a z výkonu jsem "učurával" to je fakt, jen se otočí plynem a valí... ale na druhou stranu pak to láká pořád valit a hlavně teda kámošův litr se tak klepe a vibruje že děkuji - litra nechci...
ale to jsem si rozhodl už když jsem pořizoval (a je napsáno u mne na webu meli.cz:
1) Všechny srovnávací testy vede 650 svou ovladatelností
2) 650-ka vyhrála 2x po sobě AlpenMasters
(velké srovnání motorek všech typů = porazil takové stroje jako BMW 1200 apod.)
3) Problémy se spojkou litrů jsou pověstné (i kamarád to řešil)
4) Spotřeba (teda spíše dojezd na nádrž – to je TO co na cestách oceňuju)
5) Hmotnost
6) Cena – za stejné peníze novější motorka
7) Můj styl jízdy více méně v rámci předpisů
8) Zpřevodování litru „do rychla“ které dovoluje 6-ku zařadit až nad 120 km/h
Letos na výletu na Slovensko jsme si s kámošema měnili motorky FZ600S, DL1000, Bulldog a DL650 a výsledek byl: nejlepší na cestování jednoznačně DL650 - všem hned padne do ruky, krásně komfortní... jo - to všichni uznali ale motorku si každý nechá tu svou... DL1000 protože majitel je velkej a ten výkon prostě chce, Bulldog protože jeho pán je na půl chopperista, Fazer protože pán je srdcem víc u sportovních... a je to....
I kdyby existovala (ona existuje - je to DL650) jedna uplně nejideálnější motorka - tak stejně ji všichni mít nebudeme, protože nejideálnější neznamená nejideálnější pro každého...
To jen tak mimochodem... o doplňcích budu referovat hned jak moto přivezu z GRAVE - bude toho dost...
1 reakcí na tento příspěvek Nastrojení Stromečka
Naposledy editováno 18.12.2012 21:07:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka
Save77 píše: CarDiac> Bože, to sedlo je úžasný!
. . . už jsem si psal Ježíškovi a pořád nic . . . asi jsem zlobil
Meli píše: Svezl jsem se na litru a z výkonu jsem "učurával" to je fakt, jen se otočí plynem a valí... ale na druhou stranu pak to láká pořád valit a hlavně teda kámošův litr se tak klepe a vibruje že děkuji - litra nechci...
Jestli myslíš to jemný vrnění a jako by pohupování motoru při jízdě ustálenou rychlostí, tak to já zase úplně miluju , motor dáva najevo svoje sportovní geny a jako by mi říkal " jsem motor TL1000 a jsem zlej " a když potom za to vemu nastane bouře
1 reakcí na tento příspěvek Nastrojení Stromečka
Naposledy editováno 18.12.2012 22:06:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka
Che píše: máte někdo zkušenost s tímdle www.yacomi.cz/plexistity-mra-univerzal-katskupE1809.php
Kromě 3 pozic uvedených v návodu můžeš plexi ještě přizvednout na takovou "neoficiální" 4. pozici, ale sám jsem to nezkoušel. Sám mám svoje na "trojce". Na origo plexi jsem si dal ten MRA nástavec, akorát ve starší verzi. Trochu to pomohlo, ale zas ne tolik, aby to opodstatnilo tu částku co jsem za to vypláznul. Zajímavý je, že je zbytečný ten díl vyklápět úplně nahoru, mě se osvědčila střední pozice. Výš už je to zase horší.
Podle mne je celé plexi zbytečně kolmo, potom dělá větší podtlak za sebou (to poznáš, když ti lítají vosy okolo vidlí rovnou do helmy - ten podtlak je vyrovnávanej proudem zespodu), a zároveň je tím pádem příliš daleko od tvé hlavy a turbulentní vír kterej vzniká zákonitě za každým plexi potom mlátí do hlavy. Hodně borců ze stromtrooper.com to řeší držákem plexi Madstad, kterej umožňuje měnit kromě výšky i sklon plexi, a to i za jízdy. Máš pak větší šanci najít si nějaké přijatelné nastavení. Šel bych spíš cestou většího sklonu plexi než zvyšování. To obrovské dvoudílné Givi mi přijde jak na skútr, a bude zhoršovat citlivost na boční vítr.
Edit: Zapomněl jsem uvést, že mám stejně jako ty 193 cm.
Naposledy editováno 18.12.2012 22:58:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka
Naposledy editováno 19.12.2012 11:22:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka
Kov píše: Capt.Orr> Moje řeč. Za brovským vysokým plexi je krásně ticho,ale musíš se smířit s tím, že se díváš skrz něj,což nemusí být vždy to pravé ořechové. Třeba mně to vadí.
Taky jsem testoval v horní poloze velké turist. plexi a díval se skrze něj. Nebylo to ono, šlo dolů. Když je nutno, lehce vsunu hlavu mezi ramena. Jednu chybu ten komfort má. Je to letní horké počasí. Ventilace na skořepině je k ničemu, protože je hlava v závětří. Což se týká dalších air prvků na bundě a kalhotech, kde nefouká na Varanu téměř vůbec.. Takže můj poznatek je, že max pohodlí vede k nepohodlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka
ThomsonMotorson píše: Taky jsem testoval v horní poloze velké turist. plexi a díval se skrze něj. Nebylo to ono, šlo dolů. Když je nutno, lehce vsunu hlavu mezi ramena. Jednu chybu ten komfort má. Je to letní horké počasí. Ventilace na skořepině je k ničemu, protože je hlava v závětří. Což se týká dalších air prvků na bundě a kalhotech, kde nefouká na Varanu téměř vůbec.. Takže můj poznatek je, že max pohodlí vede k nepohodlí
Přesně tak. Psal jsem to už výše. V létě jezdím věčně s rozeplou bundou a pootevřeným plexi. Po polokapotovaném fazerovi jsem z toho byl překvapený a byla to pro mě byla nová zkušenost. Ale v kose je to zase fajn...!
1 reakcí na tento příspěvek Nastrojení Stromečka
2 reakcí na tento příspěvek Nastrojení Stromečka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka
Daver84 píše: kup si BMW GS v první řadě
Není 3x málo?
Kov píše: Přesně tak. Psal jsem to už výše. V létě jezdím věčně s rozeplou bundou a pootevřeným plexi. Po polokapotovaném fazerovi jsem z toho byl překvapený a byla to pro mě byla nová zkušenost. Ale v kose je to zase fajn...!
..to je fakt. Já jsem říkal, že pro Varana je ideální počasí, kdy jiní usedají ke krbům a instalují do bot tepelná tělesa. Popravdě jsme s manželkou vychutnali jízdy po Jesenicku v teplotách kolem 7st. Před měsícem jsem koupil kevlarový rifle od Trilobite, nebudu se píct na kulách. Další co si koupím k svátku v březnu bude otevřenej škopek a vyklápěčka zvostane na chladnější dny.. Holt Varan se umí postarat o svého jezdce, to mu nikdo nevezme.. Ale nechci narušovat diskuzi s Vánočním tématem strojení Smrčků
Pokud jde o GS 1150, tak jsem měl možnost vidět Varana vedle ní v bazaru a i když jsem se všemožně přemlouval zamilovat se do opěvované brambory, tak to holt nešlo. Varan byl vedle ní krasavec, alespoň pro mé oči.. A taky to tak zůstalo do dnes. kdy ho mazlím v garagi
velký gs - 1100 a 1150 moc těžký, 1200 sice relativně lehký, ale spolehlivost zejména kardanu dle dostupnejch informací neslavná a celkově mi to přijde prostě předražený - poměr cena ku hodnotě mi přijde výrazně horší než u stroma
malý gs - jednoválec nechci a dvouvál mi o5 přijde ve srovnání se stromem drahej - ve srovnáváku sem nanašel odpvídající vyšší kvalitu, kerá by mi stála za ty love navíc
2 reakcí na tento příspěvek Nastrojení Stromečka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
V-strom 650 2017 a mladší origo nos... Suzuki DL 650 V-Strom | Sally06 | 0 | 9.10.2024 v 07:18 Sally06 |
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 15 | 4.10.2024 v 16:07 Metric |
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 23 | 2.10.2024 v 12:11 autocross |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |