Naposledy editováno 27.02.2022 12:29:46
Naposledy editováno 09.12.2020 12:44:28
Naposledy editováno 09.12.2020 12:44:05
Když jsem řešil elektriku na čínské čtyřkolce, propojil jsem to radši všechno se vším, tzn. baterku s motorem i rámem.
Mimochodem, Fazer mi letos začal při rozsvícení světel (2x55W + 1x5W) resetovat palubku díky poklesu napětí. Anabáze zjišťování co a kde skončila novým nepřerušeným přívoďákem + baterky->relé světel. Finální úbytek napětí na rozsvícených žárovkách byl tuším do 0.5V. Dál jsem to neřešil. Ta elektrika je prostě poddimenzovaná, to bych musel komplet vykuchat a předělat. Důležité je, že palubka se teď neresetuje ani když za jízdy vezmu za světelnou houkačku, kde potom světla berou celkově 235W.
Naposledy editováno 09.12.2020 12:43:49
10A na 0,1 ohmu to dela krasnejch 1V ubytku.Sahni na kabelovej svazek,ty tepelny waty co to vyzari, ty se museji nekde nabrat. Tepelny waty jsou prochazejici proud*ubytek napeti na svazku. A to proudu stoji v ceste i cosik jako rele, fastony... .
Naposledy editováno 09.12.2020 12:17:10
jarak píše: Naprosto normální.....že by odpor rodiče?
to by ten vodic nebyl az tak moc vodic, ale spis polo-vodic. Pokud by byl z nejakeho tradicniho materialu, treba z medi, musel by odhadem byt tak trictvrte kilometru dlouhej.edit: aha, ono to je merene bez zarovky ... beru trictvrte km zpet. Tohle jke spis loterie nez uloha z elektrotechniky .
edit2: a dobrovolne si udeluji titul 'archeolog tydne'.
Naposledy editováno 01.12.2020 07:47:21
Naposledy editováno 09.12.2020 12:16:59
OldCrow píše: ..... Zkouším systém bez startovacího relé, abych vyloučil jeho vliv.......
Nechci ti fušovat do bádání a zkoumat schema. Nemá náhodou i u NTV tak blbě vyřešené vedení přes pojistku startovacího relé, že je drát mezi regulátorem a spínačkou/pojistkovou skříňkou nesmyslně přerušen a zasmyčkovám přes piny startovacího relé? Řeší se to propojením obou drátů natvrdo i mimo konektor. To je jeden z nejčastějších důvodů poklesu napětí u XRV/XLV. Dalším je nedostatečné kostření svazku, kdy pomáhá mínus drát k regulátoru dodatečně ukostřít.
To podle mě indikuje jediné - kostra, kostra a ještě jednou kostra. Doporučuju ti natáhnout extra kostřicí vodič od baterky rovnou k zadnímu světlu a k přednímu světlu a zkontrolovat kostru mezi baterkou a regulátorem napětí.
Vlastně to samé, co radí Vilemx.
E - kostra se sice jmenuje kostra, ale neznamená to, že ke všem spotřebičům by proud měl jít přes rám nebo přes karoserii.
Naposledy editováno 01.12.2020 09:02:14
Naposledy editováno 09.12.2020 12:16:48
Naposledy editováno 09.12.2020 12:16:35
Měřil jsi nabíjení? Kdyby to prebijelo tak by mohlo svetlo svítit vic a pri rozsviceni brzdoveho/blinkru by napětí spadlo diky tomu, ze altik neni tak tvrdej zdroj a mohlo by to byt videt.
Naposledy editováno 04.12.2020 11:10:59
HMS píše: assassin> Pokud má třeba někde přechodový odpor na kostře tak bude dělat nový okruh s relátkem zbytečně, začal bych tím co mu tu radili hned na začátku...
To ale psal, že už zkusil. Problém je, že nikdo neposoudí jak to udělal. Když někdo není schopen po takové době přijít na to, kde je problém pomocí paralelního připojování kabelů, tak se nedá obvykle spolehnout na tvrzení, že "toto sem zkusil, v tom chyba není".
E: jinak viz. assassin, když někdo nehoví elektrice, tak přední světlo přes relé přímo na aku, a relé spínat původním obvodem a je vyřešeno. Sice ne "opraveno", ale fungovat to bude. Samo přes extra pojistku.
Naposledy editováno 01.12.2020 12:29:04
Naposledy editováno 04.12.2020 11:11:13
Naposledy editováno 09.12.2020 12:16:17
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém se startováním Honda NTV 650 Deauville | RudyHonda | 9 | 23.9.2024 v 11:15 crestik |
Jaké je těsnění na ose klapy karbur... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 8 | 22.9.2024 v 11:48 combust |
Tlaky v pneumatikách po zahřátí Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 18 | 23.6.2024 v 11:21 JMan |
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 3 | 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík |
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 11 | 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA |