prackarr>2LEKO>Vespa>Mě by zajímalo od jaký jezdecký úrovně si člověk zaslouží právo být s KTM nespokojenej
Třeba proč bathed být nespokojenej může a já zas musím držet hubu, protože jsem hobík a mě to přece musí stačit
Nespokojený může být každy a se vším!Důležité je jaké má nároky a představy a "chutě"!
A to je u všeho !
V hospodě někomu chutná a jiný je nespokojený atd!!
A když je smůla tak i vynikajicí věc může způsobit nespokojenost!
A u "techniky" to platí vícenásobně!
Každý má své zkušenosti a podle toho i názory!
Jako mechanik ti toto plně potvrzuji.
Ale i tak si vem-pokud máš jednu značku,tak už ji máš okouklou a znáš na tom kdeco. Vem si jinou a spoustu věcí je tam jinak a musíš se to znova učit.
Přesně!Pořád jsem měl HONDY "silniční"!
Pak se SUZUKI zvedla a udělal jsem změnu,o které jsem nikdy ani nezauvažoval!
Co člověk ,tak skoro jiný názor a jiné zkušenosti!To přináší život!
Nejlepší v hospodě ,co je "expertů" a na všechno!
A když jsme u motorek a motorů a tedy i aut,tak to by byly nekonečné diskuse !
A pojem "nejlepší" a " nejsvětovější" je nesmyslný,
ale někomu se ta určitá"věc" tak jeví a možné "emoce" a "fandovství" to umocňuje!
I "mistr světa" nemusí být nejlepší!
Naposledy editováno 11.01.2009 11:14:41
2 reakcí na tento příspěvek Co máte na KTM?
Akorát je úsměvné,když tu tutově nejlepší značku na světě hájí teenager,co už má druhou motorku po babettě..
No nic,asi se půjdu svézt krajinou,je tu krásně a svrbí mě ruce na moje Xko...
prackarr>bathed> jakto,že na jedné to bylo v pohodě a na jiných ne? To kdež mají ty berle tak předražené,tak na ně nemůžou dát pořádný párátka?
To počítají s tím,že si to budeš překopávat,nebo na to prostě serou? To mě nejde do hlavy. Já skočil na novým SX 07,a to nejsem nějak extra letec a myslel jsem,že je po mě. Kučírek si to vzal po mě a myslel,že má ruce po 5cm kratší.
Nakonec to ladil myslím Kaudela.
A na EXC radši ani nezmiňovat,to je katastrofa teprve. Já myslel,že když si koupím novou motorku,tak si našteluji páčky a řadičku na boty(což jsem ani u CRF nemusel! )a jedu,ne že to budu dodělávat,jak nějakou chinu.
.........
Už se to tady probíralo. Důvodem podle mně je to, že WP je ve 100% držení KTM. Byla to kdysi progresivní firma, která jako první na světě přišla s USD a o bezpákové PDS jednotce, která je z logiky věci (delší dráha chodu) koncepčně úplně jiná než "klasika" ani nemluvím..... Mají veškeré předpoklady pro to být na špici.... Jenže.... jenže..... ...... Jestliže v DirBike magazínu uváděli u CRF450R 09 jako TOP událost ne vstřikování ale přechod na KYB (a to poprávu), u KTM nic takového nehrozí! Tam je to jasně dané - na produkci, která je v oblasti off-roadů jednoznačně největší jdou sériové WP produkty. U každé série se tlačí výrazně na cenu. A tady se to jednoznačně nabízí! Sere mně že u KTM nikdo nepřemýšlí jako třeba právě u Hondy - Showa kulhá? Fajn! - dáme KYB!!!!!!
Komické je, že když můj ladič rozházel ty Factory vidle z 05, nenašel na nich nic jiného něž je u té série. Byly na pohled identické. Co ale bilo do očí bylo zpracování a povrchová úprava. Když jsem po tom pátral dál, tak jsem zjistil že na tu 300 ks sérii FR a nebo ISDE zkrátka vybírají ve skladech "lepší" díly a všechno pečlivě měří. Spasují pak dokupy jenom díly co dokonale lícují.... A zjištění že ty trouby co skládají pro sérii mají futra s velkou vrstvou teflonu, čímž eliminují právě výrobní tolerance (teflon uhne) tak to už je fakt k zblití..... Dovezeš motorku - nepéruje. Pojezdíš, ono to "povolí", ale to tak, že na patce u osy to vaklá v milimetrech...... .... no coment
Sere mně že po všech stránkách jinak perfektní produkt, je dehonestovaný takovýmhle zkurveným šlendriánem.....
EDIT: ještě drobná douška: je zvláštní, že lidi z jiných značek (i s Hondy), kteří si koupí WP vidle na krámě jako finální produkt, o něm pějí naprosto bájné ódy. Četl jsem kdysi v jakémsi holandském magazínu článek o týpkovi co přeskládával CRF 450R na ostrá endura. Hromada speciálních dílů (PeRo) a ejhle - WP! V rozhovoru tvrdil, že je to nejlepší co se dá pořidit.... Prase se v tom vyznej....
Naposledy editováno 11.01.2009 11:31:34
prackarr>Tak tak...
Akorát je úsměvné,když tu tutově nejlepší značku na světě hájí teenager,co už má druhou motorku po babettě..
No nic,asi se půjdu svézt krajinou,je tu krásně a svrbí mě ruce na moje Xko...
Přesně!Pořád jsem měl HONDY "silniční"!
Pak se SUZUKI zvedla a udělal jsem změnu,o které jsem nikdy ani nezauvažoval!
Co člověk ,tak skoro jiný názor a jiné zkušenosti!To přináší život!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte na KTM?
prackarr>2LEKO>bathed> .... Na kohokoliv se na roštu vedle sebe podívám, má WP přelepené LK nebo Polletti... A pokud tam ta nálepka není, je to proto, že tam má "vohlinsy" nebo "marzochi".....
.......pravda.Ty už máš vyšší nároky!
Vlasně každý "sportovní /závodní/" stroj je upravený ,a jsou do něho vloženy další investice a zkušenosti!
U "silničních" je to samé!
Do určitých "požadavků - potřeb" vyhovují,a za účelem zvýšení "sportovních" výsledkú jsou úpravy/investice/ nezbytné!... .
No ona to není tak úplně pravda. Nebavme se o CC - tam je to jasné - na startu zatáhneš a v cíli zabrzdíš. Ale vem si klasiku, vypusť vložky kde honíš desetinky a zaměř se jenom na přejezdy. Měl jsem možnost jet dvakrát stejné enduro - na sérii a pak na té faktorce. Do časovek jsem najížděl přibližně stejné minuty, takže nebylo to o rychlosti. Ale jestliže jsem jeden rok byl nadřený po jednom kole jak bulhar, hlava mně bolela ze soustřední - každý šikmý kořen ti nahání hrůzu, nikdy nevíš jak ti to nakope, tak druhý rok jsem byl naprosto free! Jel jsem s podstatně větší sebejistotou a tu volnou jízdu nádherným ale těžkým terénem jsem si užíval! ..... To je ten rozdíl! To není o "závodníkovi" a hobíkovi! To je o tom, jestli se chceš prát s terénem a nebo s terénem a motorkou, což si ve své blažené nevědomosti třeba ani neuvědomuješ.....
Naposledy editováno 11.01.2009 11:32:39
Matesák>martins> ptal jsem se proto že jsem se setkal s majitelema KTM který se do krve hádali že nad KTM není ale nikdo mě nevysvětlil v čem jsou tak vyjímečný,už jen proto že další motorka kterou si chci koupit může být mimo jiné i KTM,rozhodně jsem nečekal že mě ostatní potvrdí jaká je to mrdka(což si nemyslím).A mimochodem u těch tvejch 5P jsem se náramě zasmál,taky jsem maturoval z marketig. a managementu ale že bych to musel vytahovat tady
Pokud jsi skutečně úspěšně maturoval z marketingu, pak bys měl možná vrátit vysvědčení. Je trošku absurdní, aby se člověk, který ví něco o prodeji a jeho podpoře, ptal takhle neinteligentním způsobem...
KTM má nejširší škálu produktů i doplňků pro jednostopý offroad, propracovaný marketing, na KTM závodí spousta velmi dobrých pilotů. Proto se prodává a kupodivu je na závodech docela vidět...Co ti na tomhle není jasné?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte na KTM?
bathed>prackarr>2LEKO>bathed> .... Na kohokoliv se na roštu vedle sebe podívám, má WP přelepené LK nebo Polletti... A pokud tam ta nálepka není, je to proto, že tam má "vohlinsy" nebo "marzochi".....
.......pravda.Ty už máš vyšší nároky!
Vlasně každý "sportovní /závodní/" stroj je upravený ,a jsou do něho vloženy další investice a zkušenosti!
U "silničních" je to samé!
Do určitých "požadavků - potřeb" vyhovují,a za účelem zvýšení "sportovních" výsledkú jsou úpravy/investice/ nezbytné!... .
No ona to není tak úplně pravda. Nebavme se o CC - tam je to jasné - na startu zatáhneš a v cíli zabrzdíš. Ale vem si klasiku, vypusť vložky kde honíš desetinky a zaměř se jenom na přejezdy. Měl jsem možnost jet dvakrát stejné enduro - na sérii a pak na té faktorce. Do časovek jsem najížděl přibližně stejné minuty, takže nebylo to o rychlosti. Ale jestliže jsem jeden rok byl nadřený po jednom kole jak bulhar, hlava mně bolela ze soustřední - každý šikmý kořen ti nahání hrůzu, nikdy nevíš jak ti to nakope, tak druhý rok jsem byl naprosto free! Jel jsem s podstatně větší sebejistotou a tu volnou jízdu nádherným ale těžkým terénem jsem si užíval! ..... To je ten rozdíl! To není o "závodníkovi" a hobíkovi! To je o tom, jestli se chceš prát s terénem a nebo s terénem a motorkou, což si ve své blažené nevědomosti třeba ani neuvědomuješ.....
Já jsem nikdy nezpochybňoval,že kvalitně upravená motorka usnadní jízdy i hobbíkovi!
Ale to je už o potřebách a financích.Důležité je hlavně jezdit a jezdit!
Znám mnoho borců co mají úpravy na vysoké úrovni a bez treninku je jim to na nic!
A "Ohlins" ruce a hlavu a schopnosti jezdce nenahradí,ale vyrazně pomůže,to ano!
......a ta poslední věta mě trochu vadí!
Naposledy editováno 11.01.2009 11:46:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte na KTM?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte na KTM?
To samozřejmě není tvůj případ, ale ligu co kopeš ty tady kope 1% lidí a zbytku potom akorát zbytečně motáte hlavy..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte na KTM?
Troj11>bathed> Až takhle bych to nedramatizoval.. po přečtení takovýchto rádoby odborných diskuzí vlastník KTM pochopí, že pokud nemá vohlinsky nebo aspoň LK, jako by nebyl... v praxi to potom dopadá tak, že spousta lidí pořídí k svojí 530 dvoukomory (přestože nikdy skákat nebudou), samozřejmě Akrapa a na vyjížďce by je pojezdil člověk i na dt80..
To samozřejmě není tvůj případ, ale ligu co kopeš ty tady kope 1% lidí a zbytku potom akorát zbytečně motáte hlavy..
To teda není pravda. Jak už jsem psal,motoricky se dá "ojebat" pro hobíka hodně. Naopak,tupější motor ho tak neucasnuje a neplaší se mu to,ale podvozkově,čím je lepší,tím více zajede a méně se válí i hobbík. A na KTM jsou ty podvozky fakt vprdeli.
I na té 950ce,co je tu ta fotka,jak jsem jel byl předek úplně na piču.
Na tlumičích záleží hodně,a to v jakémkoliv levelu.
Kamoš si koupil CRF450X 2008 a zlomil si na druhé či třetí vyjížďce kličku. Spadl jen proto,že měl blbě nastavenej podvozek.
Naposledy editováno 11.01.2009 12:21:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte na KTM?
bathed>2LEKO> blaženou nevědomostí jsem myslel to, že pokud se nesvezeš na pořádném podvozku, svádíš svoje vakle v terénu jenom na svoje jezdecké umění a terén samotný..... A abych to celé uvedl na pravou míru - rozdělím podvozky na laděné, pak fungující a nefunkční. Na sériové KTM bohužel není fungující, ale nefunkční. Takže ona investice co jsem ji shora popisoval, slouží jenom k posunutí motorky o level výš....
Je motorka a motorka a jezdec a jezdec!
A teda jak píšeš,jestli jsem to trochu pochopil,tak seriová KTM,r.v.2008 po koupi je ihned nutno měnit tlumiče,abych mohl jezdit středně těžké hobby a tedy vlastně vůbec jezdit!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte na KTM?
2LEKO>bathed>2LEKO> blaženou nevědomostí jsem myslel to, že pokud se nesvezeš na pořádném podvozku, svádíš svoje vakle v terénu jenom na svoje jezdecké umění a terén samotný..... A abych to celé uvedl na pravou míru - rozdělím podvozky na laděné, pak fungující a nefunkční. Na sériové KTM bohužel není fungující, ale nefunkční. Takže ona investice co jsem ji shora popisoval, slouží jenom k posunutí motorky o level výš....
Je motorka a motorka a jezdec a jezdec!
A teda jak píšeš,jestli jsem to trochu pochopil,tak seriová KTM,r.v.2008 po koupi je ihned nutno měnit tlumiče,abych mohl jezdit středně těžké hobby a tedy vlastně vůbec jezdit!?
Ježiši neblázni! Já poukazuju na problém, že je potřeba do toho vůbec vrtat (a to doslovně - viz. WP "doladění"). Rozebrat, vyměnit futra, vyházet planžety a najít co "nejmastnější" olej. Tohle co jsem popsal je základ. Dál by se dalo pokračovat podle toho dokumentu co jsem tu dal. A vyšší level je jasný - vyměnit kluzáky za variantu s nitridací, futra s molykotem, jednobřitá gufera. A poslední - GoldValve od Racetech..... A jsi na 15t. Když tohle uděláš, jsi na úrovni parádně fungujících KYB nebo Showy...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte na KTM?
Ja jsem narážel na něco jinýho- mezi klukama jsem se setkal s takovejma, co si dle podobných diskuzí pořídily drahy vybaveni aniž by ho dokázali nejen využít, ale vůbec i solidně nastavit- svezl jsem se na tak sprasenejch marzochach a vohlinsech, ze spravne nastaveny wp na tom byli podstatne lip. Proto mi prijde zbytecny zacatecnikum vysvetlovat, ze wp jsou absolutně nepoužitelny a že je potřeba mít minimálně úpravu za 15000...
bathed>2LEKO>bathed>2LEKO> blaženou nevědomostí jsem myslel to, že pokud se nesvezeš na pořádném podvozku, svádíš svoje vakle v terénu jenom na svoje jezdecké umění a terén samotný..... A abych to celé uvedl na pravou míru - rozdělím podvozky na laděné, pak fungující a nefunkční. Na sériové KTM bohužel není fungující, ale nefunkční. Takže ona investice co jsem ji shora popisoval, slouží jenom k posunutí motorky o level výš....
Je motorka a motorka a jezdec a jezdec!
A teda jak píšeš,jestli jsem to trochu pochopil,tak seriová KTM,r.v.2008 po koupi je ihned nutno měnit tlumiče,abych mohl jezdit středně těžké hobby a tedy vlastně vůbec jezdit!?
Ježiši neblázni! Já poukazuju na problém, že je potřeba do toho vůbec vrtat (a to doslovně - viz. WP "doladění"). Rozebrat, vyměnit futra, vyházet planžety a najít co "nejmastnější" olej. Tohle co jsem popsal je základ. Dál by se dalo pokračovat podle toho dokumentu co jsem tu dal. A vyšší level je jasný - vyměnit kluzáky za variantu s nitridací, futra s molykotem, jednobřitá gufera. A poslední - GoldValve od Racetech..... A jsi na 15t. Když tohle uděláš, jsi na úrovni parádně fungujících KYB nebo Showy...
No jo!
V tom případě znám mnoho lidí co jezdí,dle tvého popisu, na absolutně nevyhovujících a nefungujících tlumičích!
A celkem jim to jde a jezdí dobře!
1 reakcí na tento příspěvek Co máte na KTM?
Bohužel většinou je to o kompromisech a "něco za něco". WP z továrny jsou nastavený na to tvrdší spektrum, tak aby nešly na dorazy při skocích, ale zato dost drncají i na obyčejný cestě kde jsou díry třeba 10 cm. Hlavně aby novináři nenapsali v testu že to má měkký podvozek, protože to se dneska i u endura píše červeným textem do sloupečku "mínusy"
Já ale zas od vidlí čekám že když pojedu po terénu kde jsou nerovnosti menší než třeba 2/3 zdvihu, tak se mě řidítka budou hýbat minimálně. A jedinej způsob jak toho docílit je je změkčit co to jde, ale pak se ochudím o skoky, což mě ale tak nevadí, protože to mám na enduro a ne motokros.
Mě by zkrátka stačilo aby WP nebyly kostruovaný na tak šílenou tvrdost, a pak bych do nich nevrtal a nestěžoval si na ně.
Troj11>prackarr> Tak shodnem se v tom, že odpružení dělá hodně, mnohem víc než naladěnej motor. Stejně tak v tom, že když hobík dostane správně nastavený lepší odpružení tak ho to posune o kus dál.
Ja jsem narážel na něco jinýho- mezi klukama jsem se setkal s takovejma, co si dle podobných diskuzí pořídily drahy vybaveni aniž by ho dokázali nejen využít, ale vůbec i solidně nastavit- svezl jsem se na tak sprasenejch marzochach a vohlinsech, ze spravne nastaveny wp na tom byli podstatne lip. Proto mi prijde zbytecny zacatecnikum vysvetlovat, ze wp jsou absolutně nepoužitelny a že je potřeba mít minimálně úpravu za 15000...
Souhlasim a znám podobné historie!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte na KTM?
tak to je s japoncema,italama,spanelama aj s rakusanama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte na KTM?
Troj11>prackarr> Tak shodnem se v tom, že odpružení dělá hodně, mnohem víc než naladěnej motor. Stejně tak v tom, že když hobík dostane správně nastavený lepší odpružení tak ho to posune o kus dál.
Ja jsem narážel na něco jinýho- mezi klukama jsem se setkal s takovejma, co si dle podobných diskuzí pořídily drahy vybaveni aniž by ho dokázali nejen využít, ale vůbec i solidně nastavit- svezl jsem se na tak sprasenejch marzochach a vohlinsech, ze spravne nastaveny wp na tom byli podstatne lip. Proto mi prijde zbytecny zacatecnikum vysvetlovat, ze wp jsou absolutně nepoužitelny a že je potřeba mít minimálně úpravu za 15000...
Ale to si myslím že mi vytrháváš doslova z huby! Celá diskuse začala tím, že jsem popsal známou pravdu - na perfektní motorce jakou KTM jednoznačně je, je jeden prvek z nepochopitelných důvodů o třídu horší než zbytek komponent. To je celé. Poukazoval jsem na to, že např. dvě motorky koupené stejný měsíc mají po rozházení vidlice rozdílný počet planžet nejen mezi sebou navzájem, ale dokonce i dvě nohy na jedné motorce!!! Obrázek ať si udělá každý sám! Já mám teď čtvrtou kachnu. Vím že pokud se něco zásadního nezmění a nestane, žádnou jinou značku pořizovat nebudu. Ale vždycky ji budu pořizovat s tím že na kvalitu přední vidlice nehledím a že to budu řešit ex post. Maximálně můžu být příjemně překvapený (viz FR05).
jsme svobodní lidé - každý si to může pořešit jak chce - buď si koupí KTM a přikoupí solvy za 120 litrů nebo ohlins či marzzochi za 60. Nebo to pošle do technoflexu, pollettimu či káňovi za 25. Může to strčit i faltusovi za desítku. ..... nebo si to může pořešit podle itineráře co jsem popsal od pár stovek po těch 15t..... A nebo třeba nemusí řešit nic a nepřemýšlet nad tím. Jezdit a nepřipouštět si to.... a nebo třeba nemusí kupovat předraženou kačku a koupit si levňoučkého Gase či TéeMku s perfektně funkčníma mrzákama nebo vohlinsama!! Proto mi prijde zbytecny jakkoliv přemýšlet, jestli někomu náhodou nepletu hlavu a dopisovat tady fakt, že se každý může zařídit podle sebe!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte na KTM?
Já jsem už teďka celkem spokojenej, ale udělal jsem tam docela velký úpravy.
A kdybys chtel tlumice od WP srovnatelne s Ohlinsem nebo Marzochama zkus sehnat dvoukomory wépéčka
Mimojine taky proto, ze jsem jezdil jak na husaru 08, tak na 530 08 a neprislo mi to o nic horsi nez mrzaky 08 na gasu; sam mam na huse LK a jsem stastnej, ze investici do odpruzeni platil predchozi majitel, byl to jeden z velkych duvodu proc jsem do tehle motorky sel..
1 reakcí na tento příspěvek Co máte na KTM?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte na KTM?
tomaskulhanek>jeet bych chtel podoknout ze HUSABERGy 09 jsou bezva stroje znamy byl na testech tak jsme jel taky projel jsme to asi 10 a uzasny pocit a co to vydrzelo nevahal bych a a koupil
S čim srováváš?
Troj11>prackarr> Tak shodnem se v tom, že odpružení dělá hodně, mnohem víc než naladěnej motor. Stejně tak v tom, že když hobík dostane správně nastavený lepší odpružení tak ho to posune o kus dál.
Ja jsem narážel na něco jinýho- mezi klukama jsem se setkal s takovejma, co si dle podobných diskuzí pořídily drahy vybaveni aniž by ho dokázali nejen využít, ale vůbec i solidně nastavit- svezl jsem se na tak sprasenejch marzochach a vohlinsech, ze spravne nastaveny wp na tom byli podstatne lip. Proto mi prijde zbytecny zacatecnikum vysvetlovat, ze wp jsou absolutně nepoužitelny a že je potřeba mít minimálně úpravu za 15000...
Tak s tímto souhlasím. Je hodně borců,co jim ani tak nejde o to jak jezdí,ale jak u toho vypadají.