Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
3 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
hanys888>kurva ja porad nevim co koupit jestli moto nebo mobil, kdyz moto tak bych mel kolem tech cca 20 a to nevim jestli vzit cinana nebo nake stare enduro, nebo si poskladat svojeho pita to by nebyl az zas takovy problem koupit nakou kostru bez motoru to bych sehnal do 5k, novy motor shineray 150 za 8k a cca 7k mi zbyde na zbytek help me
Na mobil ser a jinak jak mi mame vedet jestli te vic bavi pit nebo velka moto? Za 20k se da crosska bez papiru slusna poridit, pita si taky postavit muzes, jde o to co chces...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
frr82>Těšíte se na zimu?
No jasně, začnou opět zimní sporty
[stream]http://www.stream.cz/video/435793-snow-forest-dirtbike[/stream]
hanys888>kurva ja porad nevim co koupit jestli moto nebo mobil, kdyz moto tak bych mel kolem tech cca 20 a to nevim jestli vzit cinana nebo nake stare enduro, nebo si poskladat svojeho pita to by nebyl az zas takovy problem koupit nakou kostru bez motoru to bych sehnal do 5k, novy motor shineray 150 za 8k a cca 7k mi zbyde na zbytek help me
Ja osobně uz bych motorku neskládal ono se řekne,ram motor....jenze ve finále do toho nasypeš daleko víc prachu a za 20 uz seženes lepsi stroj!
Naposledy editováno 03.09.2010 10:12:18
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Tom_Riddle>No jasně, začnou opět zimní sporty
[stream]http://www.stream.cz/video/435793-snow-forest-dirtbike[/stream]
Slusny, ale bez helmy bych mezi stromama nedriftoval...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
dalisnik>Zdravím ma tady někdo zkušenost z mikilonem 250?mel sem uz xb33 a xb35 a chtel bych zkusit toho mikilona ale zaráží me že kdyz kouknu na seznam náhradních dílů...žádný dil do motorů jen kompletní motor za 15táců...a ma lepsi podvozek nez x-moto?
S Mikimausama maj lidi blbý zkušenosti a dostupnost dílů bude asi na piču. Když chceš velkou čínu, tk asi jedině ten Shineray XY250 MX, jako jedinej má 4ventilovou hlavu a 6 kvaltů, podvozek Fast Ace atd, je ale bratru za 60 klacků.
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/shineray/shineray-xy250-mx-16317.html
A potom je tu ještě X-motos XZ 250 R, ale tam majiteli odešel hned po koupi do hajzlu centrál, tk nevim. Já sem to viděl na krámě a vypadá to moc dobře, ale koštuje 45 kolíků.
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=48889
otázka je, jesli za ty prachy raděj nepořídit japonce nebo evropana...
Tom_Riddle>S Mikimausama maj lidi blbý zkušenosti a dostupnost dílů bude asi na piču. Když chceš velkou čínu, tk asi jedině ten Shineray XY250 MX, jako jedinej má 4ventilovou hlavu a 6 kvaltů, podvozek Fast Ace atd, je ale bratru za 60 klacků.
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/shineray/shineray-xy250-mx-16317.html
A potom je tu ještě X-motos XZ 250 R, ale tam majiteli odešel hned po koupi do hajzlu centrál, tk nevim. Já sem to viděl na krámě a vypadá to moc dobře, ale koštuje 45 kolíků.
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=48889
otázka je, jesli za ty prachy raděj nepořídit japonce nebo evropana...
Velkou cinu bych si nekoupil, evropan je udrzba draha jako prase a mensi spolehlivost, takze zbyva ojetej japonec
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Tom_Riddle>Za těch 60 táců by mohla bejt pěkná Honda XR 400
dalisnik>za těch 60 uz radši toho japonce
No to je překvapeníTom_Riddle>Za těch 60 táců by mohla bejt pěkná Honda XR 400
A pokud chte clovek ele starter tak DR-Z 400 E, pokud i na silnice tak DR-Z 400 S, pokud chce neco hodne levneho a spolehliveho na lehke enduro jezdeni tak DR 350 SE.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Neříkám,že to je špatné, říkám, že po parametrové stránce jsou na tom číny stejně, jako japonci před 25ti lety.. A spolehlivost? Budou ty číny jezdit za 20let? (ještě dodám,že na XLR mám po 18ti letech původní píst a motor bez zásahů, loni poprvé měněn rozvodový řetěz..)
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/445238-crf-450-r.html
http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/446546-crf-250-r.html
CRF 250 45tis
CRF 450 za 44tis
Chápu číny za pár korun, za 10-20tis, ale dražší? Proč?! Tam už kralují dospělé stroje..
c.j.>namátkou za 60tis
http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/445238-crf-450-r.html
http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/446546-crf-250-r.html
CRF 250 45tis
CRF 450 za 44tis
Chápu číny za pár korun, za 10-20tis, ale dražší? Proč?! Tam už kralují dospělé stroje..
Ty 450 obe trochu smrdej, do tech bude chtit jeste neco nacpat, ty 250 vypadaj obe jako luxus koupe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
hanys888>kurva ja porad nevim co koupit jestli moto nebo mobil, kdyz moto tak bych mel kolem tech cca 20 a to nevim jestli vzit cinana nebo nake stare enduro, nebo si poskladat svojeho pita to by nebyl az zas takovy problem koupit nakou kostru bez motoru to bych sehnal do 5k, novy motor shineray 150 za 8k a cca 7k mi zbyde na zbytek help me
Brácha si taky chce složit pita, zatim má rám a centrál(ten ale zatim slouží v Orionu)
[img]
c.j.>Protože japonec za 60tis už bude parádní svezení a bude to skutečný cross Ten Shineray má dokonce ještě menší zdvihy než moje 20 let staré XLR.. Výkon je stejný jako u prvního XR250 z roku 1985 a přitom je chlazený kapalinou, takže by mohl mít o dost více.. Váha je vyšší než u XR.. Prosztě i 10let starý japonec se stejnou koncepcí má o 10-15 koní více a váží o 20kg méně..
Neříkám,že to je špatné, říkám, že po parametrové stránce jsou na tom číny stejně, jako japonci před 25ti lety.. A spolehlivost? Budou ty číny jezdit za 20let? (ještě dodám,že na XLR mám po 18ti letech původní píst a motor bez zásahů, loni poprvé měněn rozvodový řetěz..)
No myslíš že japonci měli před 25 lety 4ventilovou vodou chlazenou dvěapůli v enduru s šestikvaltem? S tim výkonem upřímně taky nechápu proč to nemá víc, když je to okopírovanej motor, že by to omezili karburací? Jinak by museli měnit parametry motoru ne? Ale zas na druhou stranu něco přes 20 koníků do lehkýho endurka, neni uplně zlý, motor by tk měl bejt teoreticky velkej držák A váha 122 kg s plnou nádrží taky neni vubec zlá, je pravda, že ostrý enduro 4T 250 bude mít o těch 15 kg míň..