
Co vím, že je možné:
1) originál izolovaný svod ale jsem držgrešle a nechtěl jsem vyklopit 6K, když to stálo 2K
2) omotat svod termopáskou , jiný shop anebo další řešení
3) ještě jedna izolační vrstva pod sedlo
4) kombinace 2+3 (toto na 2 a toto na 3 )
5) doplnit boční kryty , ale potom se to teplo bude držet pod sedlem
6) poradíte ?
Prosím o rady od člověka, který to řešil. Děkuji
VlČek67 píše: Nejraději bych Tě kopl "někam", protože toto je vyloženě tzv, "podpásovka" a já mám velké štěstí, že jsem Tvůj příspěvek přehlédl .... FOXDIVE, prosím nezlob mě, vždyť já budu mít doma peklo



Teď si známý koupil taky novou 1290 SAS tak se na tom třeba svezu az to zajede pro porovnání
Ja mám teda ladak ,ale ty myslím taky, ale zas takový rozdíl to neudělá
2 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
Motorku mám pro zábavu a spotřeba 6-6,5 l mi za zábavu stojí a jsem spokojený.
Motor je výkonný, sice trochu "sípe" (zvuk není úplně precizní - různé pazvuky jsou slyšet) a taky topí, tato cesta mi ukázala následující. Teploty pod 20°C - děkuji motoru, že hřeje, teplota vzduchu 20-25°C topení pod zadkem vůbec nevnímám, 27-29°C tak to už vím, že mám druhý válec mezi nohama, nad 30°C se mi začínají "zapalovat lýtka a stehna"...
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
A k topení:nad 30stupnu to cítím ale spíš na semaforech atp, takže ja nemam potřebu to řešit zkrz tělo ale časem to pořeším zkrz tlumič, ale omotavku dávat nebudu, asi k vůli ni praskl kámoši svod, fotku můžu dodat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
VlČek67 píše: Nejraději bych Tě kopl "někam", protože toto je vyloženě tzv, "podpásovka" a já mám velké štěstí, že jsem Tvůj příspěvek přehlédl .... FOXDIVE, prosím nezlob mě, vždyť já budu mít doma peklo


foxdive píše: nad 30stupnu to cítím ale spíš na semaforech atp, takže ja nemam potřebu to řešit zkrz tělo ale časem to pořeším zkrz tlumič, ale omotavku dávat nebudu, asi k vůli ni praskl kámoši svod, fotku můžu dodat
přitom KTM dodává přímo ten jejich omotanej...a těch svodech už jsem něco někde četl, ale stejně se mi to zdá divný1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek

Animals21 píše: Teď ještě logické spojení omotávky a praskliny a budu spokojenej jako fakt, nedělám si prdel, chci to pochopit.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek

Dodatečně izolovaný svod jen pomaleji chladne, takže nedostává tak velké teplotní výkyvy, rychlé změny teplot. Já jsem omotávku dodatečně i impregnoval proti vodě.
Svod jsem si omotával sám = držel jsem ho v ruce a není to žádná raketová věda, kruhová trubka přechází v oválnou, na jednom konci je konický náběh a na druhé je podle mého nalisovaná příruba ..... , ale moc jsem tomu nevěnoval pozornost.
Ještě dodám, že na mojí motorce spodní koleno svodu druhého válce tlačí proti válci, proto jsem musel rozdělat polovinu výfuku abych svod vyndal a vrátil zpět, můj svod druhého válce by z příruby nevypadl !
Bylo by dobré vidět originální izolovaný svod, zda je nějak modifikovaný - upravený anebo zda to je stejný (neizolovaný) jen izolovaný svod, ale kupovat ho nehodlám abych toto zjistil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
VlČek67 píše: Ahoj, pokud vidím dobře, tak svod není prasklý, ale je oddělený - vypadlý z příruby, takže bych řekl že se jedná o zmetek anebo jinou vadu, která nemá spojitost s omotávkou, ale možná se i pletu a taky už špatně vidím
Dodatečně izolovaný svod jen pomaleji chladne, takže nedostává tak velké teplotní výkyvy, rychlé změny teplot. Já jsem omotávku dodatečně i impregnoval proti vodě.
Svod jsem si omotával sám = držel jsem ho v ruce a není to žádná raketová věda, kruhová trubka přechází v oválnou, na jednom konci je konický náběh a na druhé je podle mého nalisovaná příruba ..... , ale moc jsem tomu nevěnoval pozornost.
Ještě dodám, že na mojí motorce spodní koleno svodu druhého válce tlačí proti válci, proto jsem musel rozdělat polovinu výfuku abych svod vyndal a vrátil zpět, můj svod druhého válce by z příruby nevypadl !
Bylo by dobré vidět originální izolovaný svod, zda je nějak modifikovaný - upravený anebo zda to je stejný (neizolovaný) jen izolovaný svod, ale kupovat ho nehodlám abych toto zjistil.
U 1190 když jedem s kámošem za sebou stejně tak já mám vždy cca o 20 stupňů míň na oleji
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek

Teplota oleje 82 stupňů, celkově je na oleji asi tak o 15-20 stupňů míň než u 1190
Při normálním rychlém ježdění se teplota oleje pohybuje kolem 69 -75 stupňů až si někdy říkám jestli to není málo

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 1290 Adventure 2021 [1 ... 18, 19] KTM 1290 Super Adventure, KTM 1290 Super Adventure R | Metric | 541 | 25.4.2025 v 13:33 MichalDK |
1290 sas pneumatiky [1, 2] KTM 1290 Super Adventure | mariano | 32 | 8.4.2025 v 20:19 Koudy01 |
Mototrip někam KTM 1190 Adventure | KTM_CZECH | 3 | 31.3.2025 v 21:07 Pepcek |
Hydraulický zvedák pro KTM 1290 Sup... KTM 1290 Super Adventure | radim256 | 7 | 19.3.2025 v 19:31 pivrji |
TMPS KTM - GS KTM 1290 Super Adventure | Suzu70 | 10 | 14.3.2025 v 06:48 dakarista |