Téma: Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP, max 130kg...
Řešme novou motorku, starou vránu nechci. Takhle je aspoň jistota, že to někdo někde nějak nevotuzil a vzít si ssebou pár detailů jako ND není problém.

Tak jsem se vrátil z lesíka v rámci tréningu na léto do bažin a už si začínám říkat, že ten můj 156 kilovej mastodont je tak akorát za trest. Zkoušel jsem různý typy zapadnutí a dostat to ven je za trest. Za tři hodiny různejch poksů s navijákem jsem se totálně vyřídil. Pak se na mě ještě snesli komáři a bylo hotovo. Naviják sice dobrej, ale když se není za co chytit tak je celkem problém. Pak jsem tam zajel s Betou alp 200, hele nebe a dudy. Chytnu za nosič a vytáhnu na hulváta ven. Navíc je to už tak lehký, že se to bez problémů dá převýst přes řeku na normální loďce a nehrozí převrácení, jako u těžkýho verglu. Na jedničku vyjedu jakejkoliv kopec než se převrátím, žere znatelně míň a po menších úpravách by to projelo i 90cm brod.

Tak si říkám prubnout to na nějakým vzducháči. Ale ze současný produkce jsem našel jen AJP 240 a to má 20 koní. Sice výkon nic moc na silnici, ale kdyby bylo něco o trochu silnějšího, třeba 25 koní, tak by to bylo dokonalý. Nevíte o něčem ?

Jako podmínku nejdůležitější bych viděl hmotnost do 115 kil suchý hmotnosti. A výměna oleje minimálně 3tkm.


Naposledy editováno 26.06.2024 22:46:00

Blokovaní uživatelé: vilemx, Krautkopf

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

25.6.2024 v 07:25 | Nahoru | #121
Chápu o čem mluvíš, nicméně však, avšak s tímhle někam dál po silnici a naloženej



Naposledy editováno 25.06.2024 07:25:35

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

25.6.2024 v 08:43 | Nahoru | #122

ZdendaZB píše: hele, nikdy jsem malý motorky neřešil, nevyznám se v nich .......


Takže tím že se ti, víceměně náhodou, dostala do rukou Beta 200 jsi si uvědomil že takovu motorku potřebuješ. A nebýt toho že jsi se na ní svezl v terénu stačila by ti tvoje HQ 701.

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

25.6.2024 v 09:03 | Nahoru | #123
Superdrsná expedice po hajveji do Brna mě přesvědčila. Jel jsem pořád 80-90 kromě kopců a kdybych během cesty 2x nezadřel motor , 3x nepíchl a neupadlo mi přední kolo, tak by to nemělo chybu

Hele defakto všechny cesty se dají na hq701, sice je to tak na hraně s hmotností a vejškou stroje, ale ty místa, kde se na tom zapadá a klátíš se na kamení nejsou tak častý, kromě severu.
Minulej rok mi zrovna do toho nejtěžšího úseku pořádně zapršelo a pak pár dní poprchávalo, takže všechno rozkyslo, řeky se trochu zvedly a byl jsem, v pytli. Musel jsem se vrátit. Na mopedovi bych se probil. Prostě a jasně, moped je jednoúčelovej stroj do toho nejhoršího co se dá projet na naložený motorce s spztkou. Není to náhrada 701, ale doplněk. A navíc, nikdy jsem nejezdil mimo snesitelný cesty (onroud), kdežto tentokrát pojedu snad i trochu offroudu a esly to budu převážet na loďce nebo duších vod traktoru, tak bych při manipulaci se 701 umřel.

Ve dvou nebo ještě lépe ve třech, by se dal i sever na 701, ale byla by to neskutečná dřina. A zbytečná.

Naposledy editováno 25.06.2024 09:08:06

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

25.6.2024 v 09:28 | Nahoru | #124
ZdendaZB> Zkus se na to podivat jinak. Jeste pred rokem jsi na "vydechle" trikila nadaval, a ted o tom premyslis

Z Jihlavy do Syktyvkaru to mas cca 3500 Km, k tomu cesta zpet. CIli 7t, ktere Ti zaberou 10-12 dni. Presun na tom AJP bude peklo. Sam mam CRF300 Rally, prdel mam zvyklou i z kola (nekolikrat kole 300 - 400 Km za den). Na tom CRF davam v ramci presunu 500-600 Km za den, ale nikdy jsem nejel vice takovych dnu za sebou. Vzdy rozmeyi 300 - 600, jak to vyjde. Ale nejezdim po dalnici, jen uzke okresky.

Cestu planujes na mesic, cili na toulani Syktyvkar - Vokruta a zpet mas 20 dni, na ktere je idealka uplne jiny bike (i nez ten kompromis, o kterem uvazujes). Nekdo tu daval videa z jizdy na skutrech z pralesu / mokradu v jizni Asii. Jeli to na skutrech, ja bych to s 300kilem nedal, oni na skutru v pohode.

V Rusku jsi jiz byl nekolikrat, tak mi pro tento ucel fakt prijde lepsi dotahnout to tam na voziku. Usetris cas z nudneho presunu, a muzes si tam dotahnout (tam pujcit) vhodnejsi stroj. A to pisu jako clovek, pro ktereho je cesta cil.

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

25.6.2024 v 10:39 | Nahoru | #125
Na vozejku nepojedu, protože na hranicích budeš čekat prej minimálně den. Spíš víc, takže nic nenaženeš a v noci jezdit nebudu, chci se vyspat.
Místo 800 km na crf dáš 600, možná 650, drnčení motoru se defakto vyruší nosičem a nákladem na motorce, navíc jedeš 90, takže tolik nevysiluje vítr. Hele uvidíme, jak to pude. Každopádně 6 dní cesty není zas tak špatný, za to že tam budu moct všude v klidu jezdit.

Skůtry po blátivý cestě na drapákách jezdí dobře, jsou nízký ale jak přijde kamení a brody tak končí. Navíc toho tolik neuvezou a rychle u nich zničíš podvozek. Kdybys neřešil silnici tak jedině home made stroj na širokejch kolech do 80 kil, ale s tím nemůžeš na silnici. Tam tě hned sejmou.

Naposledy editováno 25.06.2024 10:48:43

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

25.6.2024 v 11:29 | Nahoru | #126

ZdendaZB píše: Na vozejku nepojedu, protože na hranicích budeš čekat prej minimálně den. Spíš víc, takže nic nenaženeš a v noci jezdit nebudu, chci se vyspat.
Místo 800 km na crf dáš 600, možná 650, drnčení motoru se defakto vyruší nosičem a nákladem na motorce, navíc jedeš 90, takže tolik nevysiluje vítr. Hele uvidíme, jak to pude. Každopádně 6 dní cesty není zas tak špatný, za to že tam budu moct všude v klidu jezdit.

Skůtry po blátivý cestě na drapákách jezdí dobře, jsou nízký ale jak přijde kamení a brody tak končí. Navíc toho tolik neuvezou a rychle u nich zničíš podvozek. Kdybys neřešil silnici tak jedině home made stroj na širokejch kolech do 80 kil, ale s tím nemůžeš na silnici. Tam tě hned sejmou.



Počkat, ty na tom chceš jezdit po ose? Tím pádem mé rady celkem ztrácí relevanci, já to všude tahám v dodávce, jezdit tak 2-3 dny a pak se k dodávce vrátím a zase se posunu. Na delší cesty mám tu 300 rally.

Jednou cestou překonáš můj nájezd za 5 let . Bude tě cestou čekat několik výměn oleje, protože to nemá filtr, měnil bych po 2000 minimálně... S tím větším pastorkem a menší rozetou by asi celodenní cestovní rychlost 80-90 měla být možná. Pokud do toho půjdeš, jsem zvědavý, jak se zadaří, tu motorku mám moc rád .

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

25.6.2024 v 11:45 | Nahoru | #127
A co kdybych přidal papírovej filtr mezi olejovej filtr a motor ? Třeba by to pomohlo. Zvýšilo by to výkon o 5 koní a třeba by to protáhlo i interval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

25.6.2024 v 13:52 | Nahoru | #128

ZdendaZB píše: A co kdybych přidal papírovej filtr mezi olejovej filtr a motor ? Třeba by to pomohlo. Zvýšilo by to výkon o 5 koní a třeba by to protáhlo i interval



Tam právě olejový filtr není, jen sítko na spodku olejové vany. Jestli by někam před olejové čerpadlo šel dát filtr, netuším, ale i pokud by to to čerpadlo utáhlo, servisovatelnost by byla mizerná...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

25.6.2024 v 14:02 | Nahoru | #129
Mr.Dreamer> pred cerpadlo bych ho nedaval...

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

25.6.2024 v 15:29 | Nahoru | #130

assassin píše: Mr.Dreamer> pred cerpadlo bych ho nedaval...



Jasně, moje chyba, filtr vždy za čerpadlo, před něj maximálně pre-filtr.

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

25.6.2024 v 17:02 | Nahoru | #131
a pomohlo by to za čerpadlem, před nebo za olejovej filtr ? klidně vytočím ns oustruhu nějakej housing a bylo by, nic na tom není, jen aby tom potom nezadřelo motor

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

26.6.2024 v 06:34 | Nahoru | #132

ZdendaZB píše: klidně vytočím ns oustruhu nějakej housing a bylo by, nic na tom není

Z hovna bič neupleteš!!!

Dvě stránky zpět píšeš jak vyměníš celý motor za nový když ti řachne někde na trase a teď najednou tuning?
Kam bys ten filtr chtěl naroubovat? Navrtat některý mazací kanál, přerušit ho a poslat olej přes samo-domo udělátor?
Jak ten kanál chceš trefit, kam přiděláš koncovky na hadice? Blok motoru má sílu stěny +- 5mm, do toho chceš dělat závit?

Tak na tuhle pohádku jsem zvědavý jak dopadne. Doufám že nám před odjezdem na dalekou cesu dáš do vlákna fotečku stroje na kterém budeš vyrážet.

Naposledy editováno 26.06.2024 06:38:14

2 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

26.6.2024 v 07:24 | Nahoru | #133
motor vyměním na tom nic není, to se dá i v lese na pařezu, když máš klíče a netrvá to ani moc dlouho,

ale když je možný přidat filtr a pomohlo by to proč ne, je to otázka pár korun a dvě hodiny práce

proč bych vrtal motor, napadají tě docela pěkný kraviny, psal jsem, že to má chladič oleje a za něj, nebo před něj bych to připojil

otázka je, jestli nemůže mít nějakej neblahej vliv odpor toho filtru na mazání stroje, nenašel jsem nikde schéma, jak vypadá mazací systém toho zongshenu

pro někoho pohádka, pro někoho kravina, pro někoho to je úplně normální úprava motorky, osobně na tom nevidím nic zvláštního

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

26.6.2024 v 14:31 | Nahoru | #134
ZdendaZB> Ani by mě nepřekvapilo, kdyby tam filtr nebyl, protože je tam tak malý tlak, že by to neprolezlo. Možná změřit tlak předtím a potom a jestli se něco dostane na vačky? Ale já osobně bych se bál v tom něco měnit.
Jinak hádám, že u nové motorky nějakou dobu trvá zajetí, pak první výměna oleje kdy je asi nejvíc bordelu v tom? Pročistit sítko. A pak už by ten olej a intervaly mohly být ok?

Jinak když vidím to video z těch bažin, tak ani nevím jestli bych přežil se 120kg (naloženou) motorkou, v tom videu říká že má 85kg dvoutakt a jde vidět, že to není sranda. Lepší tam nejet

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

26.6.2024 v 17:29 | Nahoru | #135
to video je o maníkovi, kterej staví vezděchody a zabejvá se takovouhle technikou
má i stroj s náhonem předního kola a byl s tím na elbrusu atp. projede to všude
a to co je na vobrázku není na cestování, to je ponorka na krosení

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

26.6.2024 v 17:47 | Nahoru | #136

ZdendaZB píše: motor vyměním na tom nic není, to se dá i v lese na pařezu, když máš klíče a netrvá to ani moc dlouho,

ale když je možný přidat filtr a pomohlo by to proč ne, je to otázka pár korun a dvě hodiny práce

proč bych vrtal motor, napadají tě docela pěkný kraviny, psal jsem, že to má chladič oleje a za něj, nebo před něj bych to připojil

otázka je, jestli nemůže mít nějakej neblahej vliv odpor toho filtru na mazání stroje, nenašel jsem nikde schéma, jak vypadá mazací systém toho zongshenu

pro někoho pohádka, pro někoho kravina, pro někoho to je úplně normální úprava motorky, osobně na tom nevidím nic zvláštního



Máme CRF 230 i PR4 240 a ten motor je doslova jako přes kopírák, takže bych hledal schéma toho.

Jinak ten chlapík na videu je bezva blázen a vodí si to tam pěkně. Jak daleko od civilizace je? Vypadá to jako celkem frekventovaná cesta, jen minimálně zarostlá...

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

26.6.2024 v 19:02 | Nahoru | #137
po cestě, kde se pravidelně nejezdí za chvíli neprojedeš, během dvou let tam vyrostou břízy, křoví a je konec
tohle jsou cesty, po kterejch se vobčas vozí dřevo, nebo si to místní klestí aby mohli jezdit na ryby nebo na houby

je to sestřih různejch cest a nakonec je oněžský jezero, po břehu se jet nedá, tak se odjede kousek od břehu a jede se po kose, má tam plno zajímavejch videí i jak jeli severem přes tajgu a tundru po zimníkách i mimo

Naposledy editováno 26.06.2024 19:05:15

3 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

27.6.2024 v 16:18 | Nahoru | #138
Tak se ledy hnuly, testovací stroj jsem vrátil, ale dneska jsem dovezl z germányje rám pr4, nebo spr240, říkají tomu různě, s nádrží. S papírama, listem atp. Motor je na cestě, tlumič a vidle taky. Sedadlo dělám vlastní.

Vidlák to prej zadřel děsivým způsobem, něco se při tom uvolnilo a poškodilo vnitřek. A jak se lekl, tak prej najel do stromu a ohnul vidle, né moc, ale byly trochu jetý. No zajímavá historka. Asi byl vožralej. Opravovat to prej nebude, prodává to na náhradní díly. ( Vzal jsem teda jen ten rám a nádrž a papíry. )

3 hodiny kontroloval rám, proměřoval a zjišťoval, úáč mě to přišlo divný, ale všechno ok. Nikde ani oděrka, původní lak. Až mě to překvapilo, prej najel 300 km a klidně bych tomu věřil.

Jsou 4 motory, který pasujou do rámu, číňan dělá na motorech dokonce jeden až dva úchyty navíc, aby to pasovalo do všeho. Od 200 - 250, pak je ještě válec s pístem prej 300, ale ten hrozně vibruje a má vo 3 HP víc, takže to nemá cenu.

Tlumiče přednmí se dají dát marcoši, sachs a potom asi 5 druhů čínskejch vidlí. Použiju něco jako dává ajp, kvalita prej dobrá, cena taky dobrá a jediný co se tam může porouchat jsou futra a gufera Zadní dám ověřenej sachs s oddělenou nádobkou, kvůli snažšímu generálkování a plnění v lese. A karbec asi kajhyn, ty jsou v těchhle motorech ověřený. Světlo samozřejmě osvědčený led a řetěz did 520. Gumy jsem koupil nějaký drapáky v akci za super cenu, sice měký, ale na tréning v lesíku a přejezd do Syktyvkaru krásně poslouží.

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

27.6.2024 v 21:03 | Nahoru | #139
ZdendaZB> Odkud si bral motor a jakej ?

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

27.6.2024 v 23:46 | Nahoru | #140
Stejnej jako do ajp, zongshen 166, nejdřív jsem se díval co a jak, ale po zjištování jsem napsal sem do fabriky, že se chystám na sibiř a co mám hledat, abych nekoupil nějakej fake. Druhej den mi vodepsal nějakej manager, jestli jako chci jet po vlastní ose, nebo to povezu dodávkou. Zajímavej dotaz. Tak jsem mu napsal, že jedu po vlastní ose a von prej, že mi pošlou ze skladu v evropě. A až tam dojedu, ať mu pošlu fotky, prej je zvědavej.

A dodávají tady motory pro nějaký 3 výrobce motorek, takže je mají skladem včetně všech dílů. Takže nejenom ajp je používá Tak jsem zvědavej jak to dopadne.

A na dotaz jakej to má vlastně výkon, tak mi sdělil, že to záleží na průměru a nastavení karburátoru a typu vačky. Ale když chci to nejspolehlivější a nejmíň vibrací, tak vzít ten 166.
Výkon je prej 16-22 koní.

Naposledy editováno 27.06.2024 23:56:08

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

27.6.2024 v 23:47 | Nahoru | #141
Jinak koho by zajímalo tohle téma, tak tady je super počtení:

https://enduro.blog/...itajskih-dvigatelej/

A tady ceny, to je rozdíl co, evropa - rusko.
https://moto-life.sh...1-ls-enduro-motocikl

Už je mi jasný, proč tam na tom všichni jezdí

Naposledy editováno 27.06.2024 23:54:04

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

28.6.2024 v 07:05 | Nahoru | #142
ZdendaZB> Origo je v 240ce ale ZS169YMM, ta má vrtání a zdvih 69x 62,2 a objem 233.

ZS166FMM má vrtání 65,5 a zdvih 66,2 a objem 223ccm a bez ohledu na to jakej tam dáš výfuk nebo karbec to víc jak 16-18 koní mít nebude. Prostě to limituje průměr sedla ventilu. Mimo jiné mám tenhle motor v PR4 (jinej jsem zrovna nesehnal) a musel jsem upravovat horní výztuhu rámu aby se tam vešel, protože je o pár mm vyšší než origo. Nevím jak je to ale u SPRka. Jinak tenhle motor má nejvíce společnýho s hondou CRF230F, kdy celá horní část by měla být zaměnitelná (válec, hlava, píst, ojnice, vačka).

Pak je ještě ZS172FMM ten má vrtání 72 a zdvih 61,4 a objem 250ccm, tenhle má už v základu 21koní.

Z hlediska spolehlivosti si vybral dobře, ale taky je neslabší z nich. Je to na tobě, ale kdybych já dával novej motor, tak jdu už jen do 172ky. U nás nejsou moc rozšířený, ale směrem na východ, kam jezdíváš, se to valí pomalu všude.

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

28.6.2024 v 08:45 | Nahoru | #143
Jinej nebyl skladem a vzhledem k tomu ža za 10 dní bych měl odjet a nemám plku věcí na motorku, tak nemůžu čekat 3 tejdny, než by to dorazilo z fabriky. A nějakej fejk z internetu kupovat nechci.

Až nastane čas na generálku motoru po dvou cestách = výměna motoru, tak dám jinej, jestli nebude víc vibrovat. To si votestuju v rusku letos.

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

28.6.2024 v 09:27 | Nahoru | #144

ZdendaZB píše: Tak se ledy hnuly, testovací stroj jsem vrátil, ale dneska jsem dovezl z germányje rám pr4, nebo spr240, říkají tomu různě, s nádrží. S papírama, listem atp. Motor je na cestě, tlumič a vidle taky. Sedadlo dělám vlastní.

Vidlák to prej zadřel děsivým způsobem, něco se při tom uvolnilo a poškodilo vnitřek. A jak se lekl, tak prej najel do stromu a ohnul vidle, né moc, ale byly trochu jetý. No zajímavá historka. Asi byl vožralej. Opravovat to prej nebude, prodává to na náhradní díly. ( Vzal jsem teda jen ten rám a nádrž a papíry. )

3 hodiny kontroloval rám, proměřoval a zjišťoval, úáč mě to přišlo divný, ale všechno ok. Nikde ani oděrka, původní lak. Až mě to překvapilo, prej najel 300 km a klidně bych tomu věřil.

Jsou 4 motory, který pasujou do rámu, číňan dělá na motorech dokonce jeden až dva úchyty navíc, aby to pasovalo do všeho. Od 200 - 250, pak je ještě válec s pístem prej 300, ale ten hrozně vibruje a má vo 3 HP víc, takže to nemá cenu.

Tlumiče přednmí se dají dát marcoši, sachs a potom asi 5 druhů čínskejch vidlí. Použiju něco jako dává ajp, kvalita prej dobrá, cena taky dobrá a jediný co se tam může porouchat jsou futra a gufera Zadní dám ověřenej sachs s oddělenou nádobkou, kvůli snažšímu generálkování a plnění v lese. A karbec asi kajhyn, ty jsou v těchhle motorech ověřený. Světlo samozřejmě osvědčený led a řetěz did 520. Gumy jsem koupil nějaký drapáky v akci za super cenu, sice měký, ale na tréning v lesíku a přejezd do Syktyvkaru krásně poslouží.



Tak to je krása, zachráníš KO motorku a ještě z toho bude moc zajímavá stavba. Rozhodně se poděl o fotky, čím více, tím lépe .

10dní je tedy dost šibeniční, doufám, že všechno půjde hladce a nic se nezdrží.

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

28.6.2024 v 18:58 | Nahoru | #145
to je v pohodě

jen musím ještě vyřešit odpružení řidítek, dal jsem to k tématu o 701, ale lepší to bude zkusit i tady, třeba někdo poradí

Vypadá to takhle a potřebuju aby to bylo na gumě, je to přímo nezbytný, už jsem odvyknul vibrátorům. Zatím jsem tam dal řidítka ze sjezdovýho zkola, ale nevím, jestli by vydržely

hele zapomněl jsem tam masku z minulýho pokusu ve fotošopu



Naposledy editováno 28.06.2024 19:03:06

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

28.6.2024 v 19:07 | Nahoru | #146
muzes pripadne zkusit tohle proti vibracim

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

28.6.2024 v 19:19 | Nahoru | #147
Nejoblíbenější jsou:
Composi-flex a Fasstco Flexx. Jen nevím, kde to je skladem, aby se to k tobě dostalo včas.

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

28.6.2024 v 19:38 | Nahoru | #148
flexx je na skoky, vibrace netlumí
musí tam příjít vyhřívaný rukojeti, takže tam to neodpužím
a 500 dolarů za řidítka nedám, to je jak novej motor

nemůžu kupovat takový drahý věci, to by ten stroj degradovalo, už to že dělám gelový sedlo a led světla je hrůza dizajnová

hele co tam dát silentbloky z auta ?

Naposledy editováno 28.06.2024 19:39:40

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

28.6.2024 v 20:23 | Nahoru | #149
Hele tak pro představu, jak vznikají fámy a jak se dá normální cesta nafouknout do krutýho offroudu, zcela bezdůvodně.

Kterak čehůni vyrazili do tajgy kolem bajkalu a daleko nedojeli. Je to krásně didaktický a je na tom vidět, jak se dá na celkem schopný motorce pohořet díky naprostýmu amatérizmu. Třeba tohle je celkem normální cesta a nebyl tam důvod, aby padali a zbytečně se tam trápili.
1. gumy absolutně nevhodný, silniční vzorky
2. nesmyslně vysoko náklad, těžiště v háji
3. proč sebou táhnou další gumy se silničním vzorkem ?
4. buzna daklar štítek a ničemná kapotáž akorát přináší problémy
5. nosič - trubka, která podepírá brašny, protože při těch otřesech se trhá všechno, když to není řešený jako třeba mosko, kde je takovej tvrdej látkoplastovej držák kolem, ale u moska je problém hmotnost, celej systém váží jako brašny a nosič a navíc je náklad hrozně vysoko - těžiště

kdyby tam jeli na 120 kilovejch motorkách a nevláčeli s sebou smeťák, tak to asi i projeli, ale jak říkám, tohle by se dalo projet i na 790-ce bez větších problémů, jen ty gumy a náklad rozumně umístěnej

Dívejte se od 5:40, tam se trochu něco začne dít, do tý doby je to vo ničem

nakonec jsem ale nepochopil co teklo z motorky a proč a proč letěl domů s natrhlejma brašnama, který nebyl problém spravit a benzínový čerpadlo se dá použít z libovolnýho auta



Naposledy editováno 28.06.2024 22:55:55

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

29.6.2024 v 10:15 | Nahoru | #150
ZdendaZB> potkal jsem ho pred Pamirem, to uz jel na pujcene masine. tak jsme chvili kecali. dojebal tam spojku (dil byl snad nesehnatelny, nebo co) a nejen cerpadlo, ale chcal mu z toho benzin vsude mozne, jeho slova. za veci kolem benzinu mohla samozrejme motorka. jako vzdy.

Naposledy editováno 29.06.2024 10:22:27
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 292, 293] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8769 15.10.2024 v 19:42 Kohlstein
Olejový chladič a ventilátor u 250-... Beta ALP 200, AJP PR4 240 Enduro ZdendaZB 30 5.9.2024 v 08:16 ZdendaZB
BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada [1, 2] Beta ALP 200, Suzuki DR 200 SE ZdendaZB 52 28.6.2024 v 08:46 ZdendaZB
Zadní tlumič Yamaha Tricker 250 leo41 23 23.10.2023 v 10:40 majcherisko
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist