1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125
Honzuna>Hoši tak sem si jí měl možnost projet v Pardubický Hondě mamka tam měla testovací jízdu ... a řeknu vám pro 16ctiletýho pěkný svezení. A výkonovej rozdil proti CBR125 tam je v kratších převodech a nemožnosti to tolik točit, ale zase dostanete lepší pohodlí a nižší spotřebu. Ale celkově se mi to líbylo.
Napiš toho víc pro srovnání CBR125 X CBF125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125
Generiq>Honzuna>
Napiš toho víc pro srovnání CBR125 X CBF125
Asi co jsem už napsal hodně kratká jednička , slabší přední brzda ale to bylo tím že ta motorka se zajížděla. Celkově to dost ovlivnilo hodne jsem to šetřil nebylo to moje a zajiždělo se to. Jet si na motorce s 00000km Jak jsem rikal celkově se mi to libilo bejt mi 16náct fakt bych se nemohl rozhodnout mezi CBRkem a tímdle ...
3 reakcí na tento příspěvek CBF 125
Me na tom nejvic vadí tan buben vzadu, ja vim dnesni bubny uz brzdi velice dobře ale kotouč je kotouč, navic kotouc vypada mnohem líp. Dal mi na tom strašně vadí ty dva tlumice vzadu, to uz se dneska ani nedelá (jenom na CBF ) Vergl jeden
Naposledy editováno 28.11.2009 21:13:15
azgum>hruza hruza. Ošizená motorka ze všech stran. Co ale chtit za 60 000.
Me na tom nejvic vadí tan buben vzadu, ja vim dnesni bubny uz brzdi velice dobře ale kotouč je kotouč, navic kotouc vypada mnohem líp. Dal mi na tom strašně vadí ty dva tlumice vzadu, to uz se dneska ani nedelá (jenom na CBF ) Vergl jeden
piču tomu rozumíš a jen kritizuješ
azgum>hruza hruza. Ošizená motorka ze všech stran. Co ale chtit za 60 000.
Me na tom nejvic vadí tan buben vzadu, ja vim dnesni bubny uz brzdi velice dobře ale kotouč je kotouč, navic kotouc vypada mnohem líp. Dal mi na tom strašně vadí ty dva tlumice vzadu, to uz se dneska ani nedelá (jenom na CBF ) Vergl jeden
Řiká někdo s DRkem?
3 reakcí na tento příspěvek CBF 125
Naposledy editováno 06.04.2010 16:30:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125
azgum>Jo to to rika nekdo s DRkem, s DRkem ktere ma kotouce a centralni tlumic
a taky nekdo kdo srovnava hrusky s jabkama.. DR je motorka pro mladase na blbnuti, a CBF jednoduchy, nenarocny, univerzalni a spolehlivy pracant (tim nechci rict ze by DR bylo nejak mega narocnejsi, nebo vyrazne nespolehlivejsi, ale troufam si tvrdit ze vzhledem ke koncepci CBF vydrzi slouzit o neco dyl a za o neco mensich nakladu )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125
SiSpo>Cosmogagy> jj máš pravdu, však je to taky Honda
tak o to az tak nejde.. verim ze i Suza by takovou univerzalni "spotrebni" motorku dokazala taky bez problemu postavit.. ale v pripade DRxCBF se jedna o uplne odlisne stroje, a srovnavat to podle toho esli to ma kotouc a central nebo ne, je trosku irelevantni
1 reakcí na tento příspěvek CBF 125
Mohli dat na to CBFko kotouče, to by už tu cenu nijak nezvedlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125
azgum>Ja jenom rikam ze CBF se mi vubec vizuálne nelíbí. Kamos ho má a me se na tom líbí motor. Ale co se týče vzhledu, tak má odemně -10 bodů....
Mohli dat na to CBFko kotouče, to by už tu cenu nijak nezvedlo.
Ohledně designu je to na každého uvážení, mně se to líbí, za ty prachy
A že to nemá vzádu kotouč je asi taky celkem jedno, protože kdy ji pořádně využiješ. Navíc si nemyslím, že by to brzdilo špatně
Prostě je to rozpočtová motorka a někde se šetřit musí
Deagle>Ohledně designu je to na každého uvážení, mně se to líbí, za ty prachy
A že to nemá vzádu kotouč je asi taky celkem jedno, protože kdy ji pořádně využiješ. Navíc si nemyslím, že by to brzdilo špatně
Prostě je to rozpočtová motorka a někde se šetřit musí
jj téměř všechny dnešní 4T 125 jsou rozpočtovky
Pravda od 1.4., ale jsem nadmíru spokojen.
Záleží co od ní očekáváš, spotřeba něco málo přes 2 litry a jinak bez údržby.
Mám ji teda novou, abych byl přesný. Jezdím relativně často na Bruntál a silnější vítr (jako včera, předbouřkový) pocítíš, ale to asi na každé motce.
řadit, řadit a řadit. Motorku jsem také prohnal na Dubou ale to byl omyl, jízda mimo město není její silná stránka zde opravdu pouze z bodu A do bodu B. Pro mě zvláštní pocit najet do dlouhé táhlé zatáčky ze které vás nemá co vytáhnout. V těch pomalejších není problém se autům lepit na zadek, pak ale přijde rovinka a hra končí. Pak má taky tak nějak nepohodlné sedlo, po hodině jízdy už mě tlačí - horší než na mojí RSV. Sedlo pro spolujezdce i jeho posez O.K. Ještě si myslím že je vhodná tak pro jezdce 160-180 cm. Jako první motorku bych jí určitě doporučil. Je nezáludná a začátečníkovi toho dost odpustí. Při pohledu na její zpracování atd. bych se vsadil že při pravidelné údržbe a slušném zacházení bude šlapat víc než 10 let. Jinak spotřeba během zajíždění je 2,3 l/100km. Závěrem bych dodal že já měl v 16-ti Simsona a o takové motorce jako je CBF se mi mohlo jen zdát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125
Martinxxiv píše: generiq> ...8,3 kw?! to se to nedá nějak "otevřít"??
Otevřít můžeš jen něco, co je zavřený, a to není případ této 4T dvácy. Ostatně než výkon (při maximálních otáčkách) je pro mne důležitější průběh krouticího momentu a zátah už docela odspoda.
A i kdyby šlo nějakým jednoduchým způsobem podstatně zvýšit výkon jejího motoru, neměl bych to srdce jí zkracovat životnost. Ta mašinka není určena pro závodění, ale vyniká jednoduchostí, přiměřenou robustností a spolehlivostí, velmi tichým motorem a nízkými provozními (a na značkový výrobek) i pořizovacími náklady.
V neposlední řadě je to pro mne i rekordman ve spotřebě paliva a dojezdu na nádrž (dojezd přes 903 km při spotřebě 1.57 l/100 km), a to i přes moji velikost a hmotnost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125
Dovi píše:
Otevřít můžeš jen něco, co je zavřený, a to není případ této 4T dvácy. Ostatně než výkon (při maximálních otáčkách) je pro mne důležitější průběh krouticího momentu a zátah už docela odspoda.
A i kdyby šlo nějakým jednoduchým způsobem podstatně zvýšit výkon jejího motoru, neměl bych to srdce jí zkracovat životnost. Ta mašinka není určena pro závodění, ale vyniká jednoduchostí, přiměřenou robustností a spolehlivostí, velmi tichým motorem a nízkými provozními (a na značkový výrobek) i pořizovacími náklady.
V neposlední řadě je to pro mne i rekordman ve spotřebě paliva a dojezdu na nádrž (dojezd přes 903 km při spotřebě 1.57 l/100 km), a to i přes moji velikost a hmotnost.
to musí bejt nuda a opruz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125
posmiros píše: to musí bejt nuda a opruz
Pro 16 letýho kluka (nemyslím tím přímo Tebe) asi ano...
Nemám ji ani na předvádění se, ani na závodění, ani na vyplavování adrenalinu do krve nebo na něco podobného.
Já už jsem jednak vybouřenej, jednak jezdím ještě druhou silnější a rychlejší motorku (se zhruba desetinásobným objemem), a tak je mi možná i proto u této malé, nenáročné, sympatické a velmi úsporné 4T dvácy úplně jedno, jestli má třeba maximálku 95, 110 nebo 125 km/h
Naposledy editováno 23.08.2011 13:50:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125
Dovi píše: Pro 16 letýho kluka (nemyslím tím přímo Tebe) asi ano...
Nemám ji ani na předvádění se, ani na závodění, ani na vyplavování adrenalinu do krve nebo na něco podobného.
Já už jsem jednak vybouřenej, jednak jezdím ještě druhou silnější a rychlejší motorku (se zhruba desetinásobným objemem), a tak je mi možná i proto u této malé, nenáročné, sympatické a velmi úsporné 4T dvácy úplně jedno, jestli má třeba maximálku 95, 110 nebo 125 km/h
asi máš pravdu, my jsme ještě nevybouřený a ždímáme to co to dá
malý obsahy maj svý kouzlo (mám 2 veterány) ale i s tím jezdím furt na plnej
ale stejně i kdybych jezdil na pohodu tak si nedokážu představit tu spotřebu... to musel jezdit maximálně tak 60? Ale jako úspornej dopravní prostředek na přemístění se za co nejmíň to beru
posmiros píše: asi máš pravdu, my jsme ještě nevybouřený a ždímáme to co to dá
malý obsahy maj svý kouzlo (mám 2 veterány) ale i s tím jezdím furt na plnej
ale stejně i kdybych jezdil na pohodu tak si nedokážu představit tu spotřebu... to musel jezdit maximálně tak 60? Ale jako úspornej dopravní prostředek na přemístění se za co nejmíň to beru
Přesně tak, píšu to tam v tom odkaze...
Já totiž nemám to srdce (ani potřebu) točit maloobjemovýho jednobucha co to jde, a tak jezdím na té Hondičce obecně spíš piánko (občas ale taky na chvíli vymetu pavouky, to se musí).
A zkusil jsem pro zajímavost i ten maximální dojezd v režimu jezdím "krutou střelbu" tak mezi 45 až 60 km/hod, kochačky po okreskách. A ve městě jedu s davem (těch 50-60 km/h).
Ta spotřeba se jim fakt povedla.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda cbf 125 kmitání řidítek při p... Honda CBF 125 | jirka1724 | 5 | 22.8.2024 v 08:51 Krautkopf |
rada Honda CBF 125 | Terka_Chars | 11 | 16.6.2024 v 18:20 __RomFox__ |
Rozpadlý závit u výpusti oleje Honda CBF 125 | lukomil | 30 | 19.4.2024 v 14:09 rg250 |
Zvýšení otáček na neutral Honda CBF 125 | Wiwien | 5 | 13.3.2024 v 10:43 fzr |
Honda cbf 125 , 2011 Honda CBF 125 | Leee | 1 | 20.12.2023 v 20:36 jardad |