kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Ivos> furt radit ve meste je opruz, takze skutr
Co chces koupit?
A co to mas za garaz, ze tam nedas 3 motorky?
Chci N Maxe 125
A do garáže bych ho dal,vlezl by se Ale nemám peníze bez prodeje
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Chci N Maxe 125
A do garáže bych ho dal,vlezl by se Ale nemám peníze bez prodeje
třetí práce?
...nicméně, poslední milník (mylník) padl... teď už potřebujeme BMW všichni...
...nebo skůtra
Naposledy editováno 03.01.2023 13:00:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: váha, brzdy, čitelnost podvozku - odezva!
Váha - souhlas
Brzdy - veliký nesouhlas
Podvozek - jsem amatér,ale tady taky nevidím rozdíl.V dobrém slova smyslu!!!! Já co loni najezdil,tak jsem měl vše potřebné
JollyJoker píše: Říká se: "nikdy neříkej nikdy", ale doufám, že mne tento proces s GS mine U skútru to vím na 100%,že tudy nikdy nee
To první je jen a pouze na tobě
Ten skútr - na co bys ho měl???V Bruntáli???? Žádná zácpa a tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
na GSu jsem o předním kole nevěděl vůbec nic...
Brzdy...ok... Já mohl jet na zanedbanejch brzdách, nebo tvoje Miluna nebrzdí tak ják já jsem zvyklej...ale GS 2010 co jsem jel nekousalo ani trochu...
O váze se bavit nemusíme...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
K tem brzdam, mozna kdyby gso melo jine desky tak bude brzdit asi i lip takze to tve tvrzeni nic nevypovida
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
On má Milunu 1000DS ( někde kolem2005) a GSo 2009 ne? Já jel na 2010 a ty brzdy se nedaly srovnat...
To že to může být zanedbanou údržbou už jsem napsal... nicméně před 10-15 rokama nebylo moc motorek co brzdilo jako dukárny, i díky váze...
NP píše: t_freedom> tohle jsou jen takove hokynarske kecy, nechces jit napric vsemi rocniky a hodnotit ktery mel co lepsi? ono totiz vyrobce v prubehu vyroby ruzne modifikuje stejny model, treba ja mel na gsu 2005 lita kola kola BBS, dva roky na to uz davali noname co byly o jeden a pul kilo tezsi nez ty BBS.
K tem brzdam, mozna kdyby gso melo jine desky tak bude brzdit asi i lip takze to tve tvrzeni nic nevypovida
Zrovna tak jak modifikuje jedna firma tak může i druhá ne? +/- stejně dle potřeby. a na kdyby se nehraje
Naposledy editováno 03.01.2023 13:17:59
t_freedom píše: NP> žádný ročníky nechci procházet ... bavíme se o tom co zbylo Ivošovi... opět (jako obvykle) nechápu proč se tu rozjela debata o MTS 1200 a GS cokoli novýho.
On má Milunu 1000DS ( někde kolem2005) a GSo 2009 ne? Já jel na 2010 a ty brzdy se nedaly srovnat...
To že to může být zanedbanou údržbou už jsem napsal... nicméně před 10-15 rokama nebylo moc motorek co brzdilo jako dukárny, i díky váze ...
howg
Naposledy editováno 03.01.2023 13:17:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Koudy01> Naposledy co jsem jel MTS 1100S tak jsem už celkem trpěl To MTS 1200S je oproti 1100 pohodlný kočár. GS znám jen z fotek a parkovišť
A to si vem, že jste s paní hubeňouři Moja už seděla na tom madle, protože mám velké vajca
Prostě je MTS 1000 pro takového pupka jako já, malá Pro dva už vůbec.Opakuji-takový Zajda s paní Zajdovou (asi) budou vypadat jak na GSu
No a tehdy,z plánovaných cca 130-140ti,jsem se dostal s NOVÝM PODVOZKEM na neplánovaných 200
Když jsem se díval na MTS 1200 tak ty začínaly od 220-230 K tomu mimo běžný servis připočteme preventivní (teď nevím co to bylo) ale co vím, že za dalších 25 A už jsem byl v totální prdeli!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Brzdy jo?
Piču
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: si piš že jo
Ty víš,jak brzdí MTS 1000???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Kdyz to rikas ty, tak to bude pravda
Miluška brzdí velice DOBŘE 2005
Miloš brzdí jak HOVADO 2008
A co se týče váhy.Tak jsou tyhle dva stroje na stejném.
Miluška cca 220-230 tak jako Miloš
Těžší je od roku 2010 dvouvačka.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A ted uz i vim, ze freedomovi a zmuldovi recenze nemam brat moc objektivne, bo jsou zaujati. O tifacovi se to vi uz davno
Naposledy editováno 03.01.2023 13:33:01
NP píše: I vzduchove gso brzdilo vyrazne lip nez treba hypos, pritom u obou byl na trmenech napis Brembo takze brzdy urcite nejsou slabe misto gsa
Podle mě jsou (bez nápisu) úplně stejné!!!!A stále nechápu,jak to ti Němci udělali Brzdí mnohem líp a to brzdí Miluška velice DOBŘE
DrDNA01 píše: Brzdilo lip pocitove na pacce, nebo se fakt zastavila 280kg tezka ludra driv, nez dvestekilova? Jen se ptam..
PS: Ale chapu, ze pro nekoho muze byt dulezite chovani na pacce, nebo treba bezstarostnost ABS. Ja v tomhle Ivose chapu.Jen mi tu malinko nestymuje fyzika..
Ty váhy furt berete kde???Ano.....Tady v motokalogu MTSka má 198-Ale SUCHÉ VÁHY!!!!
MŮJ Miloš 203!!!!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
PS: na GS 1200 jsem nejel a ani nepojedu
Naposledy editováno 03.01.2023 13:39:45