kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
K tem brzdam, mozna kdyby gso melo jine desky tak bude brzdit asi i lip takze to tve tvrzeni nic nevypovida
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
On má Milunu 1000DS ( někde kolem2005) a GSo 2009 ne? Já jel na 2010 a ty brzdy se nedaly srovnat...
To že to může být zanedbanou údržbou už jsem napsal... nicméně před 10-15 rokama nebylo moc motorek co brzdilo jako dukárny, i díky váze...
NP píše: t_freedom> tohle jsou jen takove hokynarske kecy, nechces jit napric vsemi rocniky a hodnotit ktery mel co lepsi? ono totiz vyrobce v prubehu vyroby ruzne modifikuje stejny model, treba ja mel na gsu 2005 lita kola kola BBS, dva roky na to uz davali noname co byly o jeden a pul kilo tezsi nez ty BBS.
K tem brzdam, mozna kdyby gso melo jine desky tak bude brzdit asi i lip takze to tve tvrzeni nic nevypovida
Zrovna tak jak modifikuje jedna firma tak může i druhá ne? +/- stejně dle potřeby. a na kdyby se nehraje
Naposledy editováno 03.01.2023 13:17:59