kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ze z toho ma udelat repliku a vykaslat se na blinkry apod nesmysly uz jsem mu rikal mockrát i osobne … okruhovka se značkou a zcatkama … no nevim
Naposledy editováno 22.05.2024 14:59:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: I oem ohlins je zavodni material, pokud se kouknes z jakeho roku ty stroje jsou a co v te dobe mela konkurence. Stejne tak brembo brzdy co na tom jsou v te dobe byly top. Karbonove kapoty v serii, CrMo ramy, antihop spojky, kovana kola… u Rkovych rad byly ty motory uz temer identicke s tim co s epouzivalo ve wsbk. 999R ma vetsinu prvku co ma obyc 999 znhliniku a nejsou strukturalni z horciku…
Z meho pohledu je to stroj kterej ma v serii k zavodaku nejbliz. Ano ma svoji cenu a svoje italske nalady… ale to, ze je to postavene na zakladech zavodnich stroju se prehlidnout neda.
Na k5 tam byl shodou okolnosti kamarad, na brzdy pel ody… tos mel slyset
V porovnání s tehdejší i dnešní konkurencí to je lepší, bez debat. Ale závodní...Specifikace Rka neznám, ale obávám se, že podobné s SBK je to jen na papíře a v teoretické rovině. Jo, k závoďáku asi má nejblíž. Ale vyloženě racing díly to nejsou, většinou je to kompromis.
Tak brzdy na K5, to není nic slavnýho. Kdo chtěl trochu líp brzdit, předělával. Na okruhu nutnost.
assassin píše: Jo a jeste se vratim k jednomu detailu, ktery casto lidi nechapou. Opravdu zavodni dily motorku do provozu co se tyka jezdeni znehodnoti. Proto OEM ohlins neni stejny jako WSBK ohlins - ty dily jsou konstruovane a odladene na takove podminky jake v provozu nenastanou ani u nejrychlejsich pilotu a ve vetsine pripadu takove dily funguji hur nez serie. Predstava, ze dam 150tis za tlumic a pojedu jak pan je uplne mimo, v rychlostech v jakych se my bezni smrtelnici pohybujeme muzou byt takove komponenty vylozene nebezpecne.
Tak to jsem napsal v předchozím příspěvku vlastně to samé...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Si to moc idealizujes. Treba M50ky na okruhu nepoznam od tech p4 cnc - kdyz maji stejne desky a pumpu.
Smejes se raritnim ducati, ze na tom neni nic moc zvlastniho a ze za to chtějí spoustu penez jen kvuli malé sérii a nakupujes drahe zavodni dily, ktere jsou vlastne to same - neni na nich nic moc zvlastniho, jen jich je malo
Naposledy editováno 22.05.2024 20:12:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: BlackSabbath> ja bych rekl, ze mezi R a zavodakem zásadní rozdíl neni. Ono se skoro neda jezdit uz na Sku…
Si to moc idealizujes. Treba M50ky na okruhu nepoznam od tech p4 cnc - kdyz maji stejne desky a pumpu.
Smejes se raritnim ducati, ze na tom neni nic moc zvlastniho a ze za to chtějí spoustu penez jen kvuli malé sérii a nakupujes drahe zavodni dily, ktere jsou vlastne to same - neni na nich nic moc zvlastniho, jen jich je malo
M4, M50, Stylemy, dobrý brzdy, ale OEM, pro mě trochu nuda. Ty moje teda taky nejsou top, ale aspoň frézovaný a to mně šlo.
Jo, kupuju si díly, abych si postavil motorku dle sebe, kterou jen tak neuvidím. A mám tam díly, jaký chcu já a který taky jen tak někde neuvidím. Velká část z nich je opravdu racing, ale úplně ten největší důvod je ten, že mám prostě rád Yoshimuru. Mají krásnej kit katalog a to já prostě žeru... Kromě toho, že jich je málo, tak jsou taky silně funkční...
Naposledy editováno 22.05.2024 20:57:00
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Domecek plnej balonku mate?
Piti supr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: assassin> A ty GT máš ?
Bohuzel ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: V porovnání s tehdejší i dnešní konkurencí to je lepší, bez debat. Ale závodní...Specifikace Rka neznám, ale obávám se, že podobné s SBK je to jen na papíře a v teoretické rovině. Jo, k závoďáku asi má nejblíž. Ale vyloženě racing díly to nejsou, většinou je to kompromis.
Tak brzdy na K5, to není nic slavnýho. Kdo chtěl trochu líp brzdit, předělával. Na okruhu nutnost.
Erkový Ducati jsou kompromisní asi jako Desmosedici…