paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.5.2024 v 17:40 | Nahoru | #1

assassin píše: I oem ohlins je zavodni material, pokud se kouknes z jakeho roku ty stroje jsou a co v te dobe mela konkurence. Stejne tak brembo brzdy co na tom jsou v te dobe byly top. Karbonove kapoty v serii, CrMo ramy, antihop spojky, kovana kola… u Rkovych rad byly ty motory uz temer identicke s tim co s epouzivalo ve wsbk. 999R ma vetsinu prvku co ma obyc 999 znhliniku a nejsou strukturalni z horciku…

Z meho pohledu je to stroj kterej ma v serii k zavodaku nejbliz. Ano ma svoji cenu a svoje italske nalady… ale to, ze je to postavene na zakladech zavodnich stroju se prehlidnout neda.

Na k5 tam byl shodou okolnosti kamarad, na brzdy pel ody… tos mel slyset


V porovnání s tehdejší i dnešní konkurencí to je lepší, bez debat. Ale závodní...Specifikace Rka neznám, ale obávám se, že podobné s SBK je to jen na papíře a v teoretické rovině. Jo, k závoďáku asi má nejblíž. Ale vyloženě racing díly to nejsou, většinou je to kompromis.
Tak brzdy na K5, to není nic slavnýho. Kdo chtěl trochu líp brzdit, předělával. Na okruhu nutnost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.5.2024 v 20:09 | Nahoru | #2
BlackSabbath> ja bych rekl, ze mezi R a zavodakem zásadní rozdíl neni. Ono se skoro neda jezdit uz na Sku…
Si to moc idealizujes. Treba M50ky na okruhu nepoznam od tech p4 cnc - kdyz maji stejne desky a pumpu.

Smejes se raritnim ducati, ze na tom neni nic moc zvlastniho a ze za to chtějí spoustu penez jen kvuli malé sérii a nakupujes drahe zavodni dily, ktere jsou vlastne to same - neni na nich nic moc zvlastniho, jen jich je malo

Naposledy editováno 22.05.2024 20:12:30

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.5.2024 v 22:04 | Nahoru | #3

BlackSabbath píše: V porovnání s tehdejší i dnešní konkurencí to je lepší, bez debat. Ale závodní...Specifikace Rka neznám, ale obávám se, že podobné s SBK je to jen na papíře a v teoretické rovině. Jo, k závoďáku asi má nejblíž. Ale vyloženě racing díly to nejsou, většinou je to kompromis.
Tak brzdy na K5, to není nic slavnýho. Kdo chtěl trochu líp brzdit, předělával. Na okruhu nutnost.



Erkový Ducati jsou kompromisní asi jako Desmosedici…
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist