dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
Hippieguy píše: Pedros1> Já si taky podle logiky myslim, že vždy když je píst v horní úvrati, at už při výfuku či při kompresi, musí bát všechny ventily zavřemné. Při kompresi je to jasný. Při výfuku taky. Když by v horní úvrati byly otevřený oba, tak by to akorát střílelo do sání a moc by to nefungovalo.
Tady jsem našel video, je to okolo 1:50 Tam je vidět, že jsou oba zavřený.
motr 4t zapaluje každou druhou otáčku jednou je při HÚ ve střihu a potm je při HÚ komprese a dojde k zapálení ( ventily MUSÍ BEJT ZAVŘENÝ)
Hippieguy píše: Tak jsem sundal hlavu a zdá se, že je bez následků, ventily se zdaj OK a píst taky, sice v místě, kde do něj narážel ventil je trošku zaoblenej, ale to by nemělo vadit.
Taky jsem mluvil s tim kamarádem, co mi to udělal a prej pro opravu převodovky a nastavení rozvodů neni nutný motor půlit. Převodovka je ok, jen je asi moc utaženej řadící mechanismus. Takže by to ani nemělo stát moc peněz, jen těsnění pod hlavu.
Chybí ti ve válci 1x středící vodítko. Vidim tam jen jedno. :D A jseš si jistej s průměry talířků ventilů? Je vidět ventilový sedlo, hlava a ventily se taky rozebíraly?
2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
dave-lister> Středící vodítko tam přidám, dále tlak oleje jsem omtroloval za behu motoru, na hlavě šroubek, kterej po sundání odkrývá mazací kanálky hlavy. Při běhu motoru z z něj začal vytéjkat olej, takže pumpa funguje tlak tam je taky. Ventily se dávaly nový, a byly rozebíraný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
E: aha diť ty jsi vlastně pražák
Naposledy editováno 26.01.2013 17:57:59
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Čím bych měl asi tak měřit tlak? Ne, opravdu nemam doma běžně manometr. Takže okometrem, vim jak rychle má ten olej stoupat mazacím kanálem v hlavě. To je napsaný v manuálu.
E: A ty zase vidlák. Jen se divím tomu, že jsi tu svoji motorku ještě nepřestavěl na traktor.
Naposledy editováno 26.01.2013 18:03:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Tím by tohle krásné vlákno skončilo a já se nebudu mít čím bavit!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Naposledy editováno 26.01.2013 18:13:59
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
HornisGSX píše: Starous68> tím by skončila i životní pouť té jeho střely pač první mechoš kerému by to dovezl by to vzal a zahodil
No právě! Tolik krve, peněz a potu to už stálo! Není boha, aby to zas nejelo, byť třeba bez ventilu nebo s dalším koštětem místo vačky...
vesel00 píše: ty si asi jinej tipek :D postav z toho enduro i.imgur.com/2hfHybe.jpg když sem to viděl lehl sem smíchy :D
Jo tohle celou situaci okolo klepajícího motoru úplně zabíjí
2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Raději pošetři a kup XV125 nebo Rebel 125 a poznáš ten rozdíl - nejspíš si budeš potom nadávat, jak jsi mohl sypat nekřesťanské peníze do udržení při životě něčeho, co už jest dávno po smrti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: HornisGSX> Technický povědomí mam, ale muj obor je spíš elektronika. A je mi jasný, že když tam do sebe něco mlátí, tak že se to může poškodit, ale ten motor běžel jen minutu na volnoběh a evidentně to nenapáchalo žádnou viditelnou škodu.
Kolikrát stačí aby motor jednou otočil a je něco KO .Já bych to prodal jak to je ,a koupil něco jiného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: Tak jsem sundal hlavu a zdá se, že je bez následků, ventily se zdaj OK a píst taky, sice v místě, kde do něj narážel ventil je trošku zaoblenej, ale to by nemělo vadit.
Taky jsem mluvil s tim kamarádem, co mi to udělal a prej pro opravu převodovky a nastavení rozvodů neni nutný motor půlit. Převodovka je ok, jen je asi moc utaženej řadící mechanismus. Takže by to ani nemělo stát moc peněz, jen těsnění pod hlavu.
Nevypadá to že by se potkával píst s ventilem, nejsou tam žádný stopy. Hlavně by se ohnuly rozvodový tyčky - jsou rovný? A seš si jistej s těma ventilama, podle fotky to vypadá že mají menší průměr talířku.
Srdcovka to podle té fotky z bláta asi nebude
On se to snaží dát za každou cenu dohromady,ale když mu někdo radí a nejen v tomto tématu,tak to ignoruje.Vy se mu v dobrém snažíte poradit,ale on vám odepíše "tím to určitě nebude,ten motor je složenej dobře".
A vůbec proč sem teda tyhle legrační témata píše,když si stejně "jede tu svojí"?
Chápu,že servis je drahej,tak kdyby se tu s někým domluvil,že mu ten kafemlejnek dá na opravu,tak by udělal líp,ale on né.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
hrochino píše: Kolikrát stačí aby motor jednou otočil a je něco KO .Já bych to prodal jak to je ,a koupil něco jiného.
Já mu za to nabídl čtyřku a asi je mu to málo. Teda dokonce 4001 kč .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |