paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nová Honda VFR - co víte???
18.8.2009 v 23:30
Nemáte někdo další informace o VFR 1200...??? Měla by se ukázat na podzim nebo příští rok na jaře jako novinka...
Kromě "odhalených" fotek z "testování", nemáte někdo další podrobnosti?
Jestli je to pravda, kolik bude stát, jestli bude opravdu 1200ccm, jestli bude mít řetěz nebo kardan, atd....???
Předchozí
1... 5 6 7 8
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

25.9.2009 v 09:37 | Nahoru | #211
Motorkář Pohodář> Hlavně když seš spokojenej.Já bych si na to nezvykl,kdyby tak byla stárá 750 a novej podvozek....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

25.9.2009 v 19:07 | Nahoru | #212
standavfr> no já do dneška nepochopil proč tam ten VTEC je, pro koupi to u mě nehrálo žádnou roli. Fakt bych chtěl slyšet někoho, kdo mi to objasní a ne jen agitaci starého pana Hondy o časování ventilů ...

(reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

25.9.2009 v 19:47 | Nahoru | #213
Motorkář Pohodář> asi pro efekt...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

26.9.2009 v 07:04 | Nahoru | #214
Motorkář Pohodář> Za každou cenu tam asi chtěli mít nějakej technickej špek co tam nikdo jinej nemá.Když už tam nasrali řetěz tak tu změnu časování mohli udělat variabilní a ne jen ON/OFF ovládání ventilů.Není to zas tak složitý.

(reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

26.9.2009 v 13:17 | Nahoru | #215
standavfr> jak se dela variabilni zmena casovani? (jesli to jde povedet v jednom odstavci)

1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda VFR - co víte???

26.9.2009 v 13:20 | Nahoru | #216
Proměnné časování ventilů (též VVT z anglického Variable valve timing) je technologie využívaná v automobilovém průmyslu s cílem optimalizovat parametry čtyřtaktního spalovacího motoru. Díky proměnnému časování ventilů je možné řídit zdvih, okamžik otevření ventilu a dobu otevření ventilu nebo některou kombinaci uvedených parametrů a to v závislosti na otáčkách motoru. Změna nastavení zdvihu nebo časování ventilů může probíhat v několika diskrétních krocích nebo plynule. Je několik způsobů ovládání ventilů. Nejčastěji se využívá hydraulické nastavování změnou tlaku oleje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

26.9.2009 v 13:27 | Nahoru | #217
C.J.> jo dik... tohle ale vim; me by zajimalo jak se dosahuje te plynule zmeny. Diskretni se dela tak, ze je na vackove hrideli vic ruznych vacek a k hrideli se pripojuji (hydraulicky) pri dosazeni urcitych otacek. Jak se ale docili plynule zmeny prubehu otevreni ventilu?

Nová Honda VFR - co víte???

26.9.2009 v 14:18 | Nahoru | #218
podrobněji tady Systémy VTEC

Nová Honda VFR - co víte???

26.9.2009 v 14:21 | Nahoru | #219
Oct. 1,8 20V to má řešený napínáčkem mezi sací a výfukovou vačkovou hřídelí a tlakem oleje se mění časování.Mění se jen časování ne zdvih ventilu.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda VFR - co víte???

26.9.2009 v 14:25 | Nahoru | #220

(reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

26.9.2009 v 14:26 | Nahoru | #221
standavfr> thx

1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda VFR - co víte???

30.9.2009 v 18:09 | Nahoru | #222
Oficiální info, bude odhalena nová VFR 1200 na Autosalonu Tokyo za 3 týdny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

30.9.2009 v 18:28 | Nahoru | #223
MickXX> no konecne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

30.9.2009 v 18:47 | Nahoru | #224

SensationBlaack>MickXX> no konecne...


Moc se neraduj a radši šetři.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

30.9.2009 v 19:04 | Nahoru | #225

MickXX>Moc se neraduj a radši šetři.


Ono bude na co se tesit?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

30.9.2009 v 19:14 | Nahoru | #226

Mrzout>Ono bude na co se tesit?


Z ofic zdroje jen vím že cca 14 dní po představení bude v prodeji i u nás pouze pár kusů, jinak pouze katalogový prodej (tudíž na objednávku)cena kolem 400t jako fároš, výkon papírovej 170k, kardan a prý je štíhlejší jak XX.

(reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

30.9.2009 v 20:19 | Nahoru | #227
MickXX> to jsem tak pocital na novou VFR fakt mit nebudu mozna az za 2-3roky

(reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

30.9.2009 v 20:25 | Nahoru | #228
MickXX> Bylo by smutný kdyby V4 byla tlustší než řaďák.Stejně to bude předraženej HNUS.

Nová Honda VFR - co víte???

8.10.2009 v 21:22 | Nahoru | #229
Tak už je to jasný

Nová Honda VFR - co víte???

8.10.2009 v 21:40 | Nahoru | #230
jsem rad, ze to vyhral ten design, ktery se mi z tech vsech rumoru za posledni mesice libil nejvic . Akorat koncovka vyfuku se mi nepozdava... co se tyce technickych parametru, vypada to dost dobre, jen holt ta hmotnost :\. To bych radsi lehci s litrovym objemem.

Trochu skoda, ze nedoslo na puvodni zvesti o V5 (ackoliv to na V4 vypadalo uz delsi dobu dost jiste), mohlo by to byt zajimave. A propos, koukal jsem, ze valce nejsou natoceny o 90°, ale o 72°)...

1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda VFR - co víte???

9.10.2009 v 11:48 | Nahoru | #231
Výfuk je poplatný době, Civic měl taky jako první trojúhelníkové koncovky a dneska
už to kopírují jiní. Hlavně že bude slyšet zvuk V4

Ta hmotnost za jízdy vůbec nemusí být cítit, říkali že je rozložená tak, že je
motorka snadno ovladatelná. Opravdu se nemůžu dočkat, až se na tom svezu

(reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

9.10.2009 v 18:34 | Nahoru | #232
Chlup> Myslím že toho moc slyšet nebude.

(reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

9.10.2009 v 19:33 | Nahoru | #233

Skalda>C.J.> jo dik... tohle ale vim; me by zajimalo jak se dosahuje te plynule zmeny. Diskretni se dela tak, ze je na vackove hrideli vic ruznych vacek a k hrideli se pripojuji (hydraulicky) pri dosazeni urcitych otacek. Jak se ale docili plynule zmeny prubehu otevreni ventilu?



ono VVT a VTEC jsou dve rozdilne veci ....

VVT meni strich vyfuku a sani

Vtec jen pridava nebo ubira ventily ktere pracuji....

Nová Honda VFR - co víte???

10.10.2009 v 15:07 | Nahoru | #234
VTEC je zkratka pro "Variable Valve Timing and Lift Electronic Control", takze muze, v zavislosti na implementaci, menit i strih, resp. meni zkratka jak casovani, tak zdvih (i "vypnuty" ventil je vlastne zmena zdvihu na 0)
Předchozí
1... 5 6 7 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přední vidle VFR 1200F Honda VFR 1200F Piwell 28 22.7.2024 v 11:40 Piwell
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer sydy 18 25.6.2024 v 11:38 H123
Kontrolky Honda VFR 1200F kokoto 17 27.5.2024 v 15:16 kuzmič
Zadřený motor VFR 1200 [1, 2, 3] Honda VFR 1200F kuzmič 72 16.1.2024 v 21:38 motodiag
Dynojet Power Commander Honda VFR 1200F ohlin 7 27.5.2022 v 23:24 Richardpa


TOPlist