1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: Nejlíp na tom byl Sleepr
Jak to myslis?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Jak to myslis?
Jako, že jsi byl pěkně načazenej Teda v ty 2, když jsme jeli dom, potom samozrejmně nevím, ale už pod lékarnou jsi byl kouzelnej Ale byla prčas aspoň Jak Vám bylo druhej den? Já jsem dojel dom docela v poho, ale rána už jsem zažil lepší
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Oni me tam znaji, vedej, ze poradam velkou akci a normalne si dovoli odflaknout pripravu motokar.
Zklamali me a dost a ja druhou sanci nedavam.
E: osobak mam 33,9, ale to je ted burt.
Naposledy editováno 08.11.2016 14:46:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
E: jo, dávat 2. šance je blbost. jak se to jednou po..., je lepší dát rovnou od toho ruce pryč.
Naposledy editováno 08.11.2016 15:22:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
MDDr píše: SLEEPER>....bys už měl vědět, kterej kus jede a kterej ne...
E: jo, dávat 2. šance je blbost. jak se to jednou po..., je lepší dát rovnou od toho ruce pryč.
Motoricky jedou asi stejne, ale treba ted vim, ze #16 ma/mela nakoplej predek a gumy, to je kazdy den jinak.
2x do stejne reky, to je jak 2x kupovat italku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: Jak Vám bylo druhej den? Já jsem dojel dom docela v poho, ale rána už jsem zažil lepší
No my jsme ještě hledali kde nám nalijí a nakonec se povedlo, ale už to byla jen čekačka na rozjezd,, tedy jedno pivo.
Dom jsem dojel po třetí a 6:30 budíček a odjezd, musím teda říct, že jsem byl ještě trošku pod vlivem. Ale špatně mě tedy nebylo, pili jsme kvalitní pivka asi
Po obědě v Plzni už super a večer na hotelu jsme taky slušně pokračovali ovšem z domácích zdrojů, německý piva jsme dali jen tři protože jsou drahý a nedají se pít.
psenap píše:
Po obědě v Plzni už super a večer na hotelu jsme taky slušně pokračovali ovšem z domácích zdrojů, německý piva jsme dali jen tři protože jsou drahý a nedají se pít.
Nojo, umelci, to se pozna.
Btw kde jste byli v Plzni na obede, zil jsem tam 7 let...?
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Vsude pisou, ze RN19 disponuje 180PS a 118Nm, zatimco RN22 uz 182PS, ale 116Nm (bez naporoveho sani, vcetne by to bylo cca + 9 poniku).
Z trate vim, ze rocniky 04-08 nahore jedou znatelne lip, tak je to jen obchodni tah nebo big bang je fakt vic?
edit: Nemci jako negativa u RN22 uvadi hmotnost a mekkou pruzinu...
Naposledy editováno 11.11.2016 09:24:09
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
180 je taky bez náporu, takže počítej cca + 10. Vršek má lepší RN 19, motor jde líp ve vršku. Jinak RN22 je podvozkově znatelně lepší, od roku 12 má i kontrolu trakce U bingabanga to umíra ještě před červeným, ale tohle všechno změníš PC a vyhoženým katíkem. Viděl jsem RN22 po úpravách na zadním kole 189hp, ale to byl jinej level.
189 na zadnim kole by mi asi nevadilo.
edit: A nebo poridim tu kačenu a budu vas muset zas prohanet na vydechlym polomotoru.
Naposledy editováno 11.11.2016 10:46:01
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: test here http://www.motohous...le-yamahy-r1 [/quote]
Zatim jsem jen prolitl ocima, ale at mi nikdo netvrdi, ze na Michelin Pilot Power na seriovym "BB" nekdo z motohousu zajel 2:14, tomuhle fakt neverim.
Kdo by se chtel o tom dohadovat, necht si tyto gumy sam na okruhu odzkousi.
Naposledy editováno 11.11.2016 11:18:49
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: Je to o rukách, takže ze mě je to dost realný.
Az si Pilot Powery obujes, v lete s nami vyrazis na autodrom, tak pak mluv o tom, jak to realny je. Sam je prehrejes a to (ne)hezky rychle.
Neni to realny a to ani naaahodou. Klidne se na motosalonu stavim v motohousu u stanku a povykladame si o tom.
Oni ty gumy jsou pro mrdalky docela dobry, protoze maji docela dobry vlastnosti na jare, na podzim a na vode. Tim uz je proste dany, ze se ti pri vyssim tempu roztecou a kdyz tecou, tak klouzou a to bez varovani... 2'14" proste nemuzou ustat, aspon ne na teto planete.
Tyhle gumy si clovek proste musi zkusit, aby si to uvedomil. Prulet Vysocinou samozrejme ustoji a budou kraaaasne malovat a to i pri brzdeni, ale kdybych na nich lital treba Buchlaky nahoru a dolu, tak mi muzete usporadat rozluckovou chlastacku.
Dost dobre nechapu, proc se na stroje, jako jsou r1, bouvaly tyhle zabozroutsky kase.
Ale to jsme uplne odbocili. Mne nebylo jasny, proc ma byt na rovinkach 09+ pomalejsi, kdyz ma papirove vyssi vykon. A nebo kecaj.
Psal to byvaly partak na endurance (on tu ma nekolik nicku) a to v dobe, kdy se na okruzich jeste moc nelitalo.
Sam jsem si vyzkousel PiPo, PiPo 2CT i PoPu. Za me je ten cas fakt nemoznej, u jinych silnicnich gum asi jo, ale zabozroutu fakt ne.
Pripadny pochybovac (rychlik) necht si sam zkusi, ale davam mu tak 4 kola, nez bez varovani pujde.
edit: Tak jsem jim na FB do motohousu napsal. Trochu teda pochybuji, ze by pripadne uznali pochybeni, ale uvidime.
Naposledy editováno 11.11.2016 14:13:57
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Samo se bavime o palbe, zadna mrdacka.
SLEEPER píše: assassin> Jasne, ja ty gumy znam dost dobre. Ohrivaji se pomalu, feedback zadnej a v letnim pocasi je v horach prehrejes, pokud tedy budes litat jeden kopec tam a zpet.
Samo se bavime o palbe, zadna mrdacka.
jj ja je neprehreju, ale zbytek muzu potvrdit.
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Guma za 700,-Kč no neber to :) funglovka Jen při první palbě jsem to hned málem zahodil jinak jsem prubnul ty Mitasky sportforce a pocitově úplně stejný jak sportsmarty 2, takže kdo chce trošku šetřit, tak určitě doporučím. Jen pod 40% masa už ta jistota tam není (osobně utrženo ve 160 )
Znam "typka" (50+) co jezdi Zeleznak prave na rn22 a na PiPo, mimochodem strasne rychle. Sam rikal, ze si to muze zajet max. 3x, ze uz to proste vic nejde.
Pred lety jel kamos Most na starym rsv na bt016. To jsou modernejsi, lepsi gumy, ale ujel na tom 4 kola, nez bez varovani ztratil predek a to Most neni tak agresivni struhadlo, jak Brno.
Je to proto, ze 016 je asi uplne nejlepsi sport. guma na vodu, minimalne v te dobe to tak bylo. A je jasne, ze ta smes, co funguje na vode, nemuze podrzet na horkym autodromu, kde bys mel svihat tech 2:14. Pilot Power je na tom ale o poznani hur, to bt016 je jeste "drzak".
Ta guma se ti roztece na casech uz nekde na 2:25 a kdyz je horky leto, v pohode i driv. 2:14 neverim.
To je uz skoro jak ty pindy Pepy Silera, ze dokud nekdo nejezdi 2:20, staci mu sport-cestovka nafoukane na 2,9.
Tenhle clovek je vubec zvanil. Na fb pise, jak na pujcene rsv4 v serii jezdi pod 10 a jeste u toho pri predjizdeni pouziva blinkry. Na brutalce pry 2:12... Na fotku jede zatacky pekne, ale to umim taky , ale az ukaze ty svy bomba casy na zapujcenych strojich na ofiko timeru, uznam, ze je fakt dobrej, jinak je to jen pohadkar. Ale lidi ho a jeho povidacky zerou a to jde.
Snazim se na vse divat s nadhledem a tyhle stary mišlény jsou na okruh krajne nevhodny.
Priklad. V Brne na kvaldu jsem si obul (dobre mechos prezul) pirelli diablo superbike pro. Je to tvrdsi guma jak SC, vhodna na endurance, jak vyrobce pise, ale porad ma v nazvu superbike pro a je to slick.
Teplota vzduchu byla 33° , takze trat byla uz hodne rozpalena. Abych to neprodluzoval, gumy nevydrzely ani 3 kola a zacaly strasne a opet bez varovani klouzat a to jsem porqd mrdal nejvetsi, co se na cas 2:14 uz v zivote nedostane. Michal Filla potvrdil, ze tyhle gumy jsou na pykacu a jeden konkurent kolega se na nich lehce zranil v ten samy den.
No nechtel bych to zkouset na pilot powerech... Bracha je utavil za par kol v Myte, ale ty gumy uplne pretejkaly pres hrany a rikal, ze uz to dal neslo, ani nedojel rundu a zajel na "pit lane".
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1233, 1234] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37015 | Dnes v 15:19 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Rozbitý tachometr - dotaz na servis Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 5 | 12.9.2024 v 13:18 Baca13 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |