dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
MalTom píše: wolken> to by mě zajímalo,co by si s tím chtěl dělat.
To co s každou čínou co mám doma. Jezdil na ní teda né já,ale brácha si bude dělat papíry. Samozřejmě až po pár hodinách s COčkem,flexou a opravě toho doprasenýho motoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
wolken píše: Já mu za to nabídl čtyřku a asi je mu to málo. Teda dokonce 4001 kč .
Zkus 4002 Kč1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
J.M.K. píše: Chlapče, počkej, až dostanu důchod, pak od Tebe za tři litry tu motorku klidně koupím, alespoň budu mít v čem vrtat a nebudu umírat nudou.
Neprodá a neprodá nabídl sem víc a nic. Hold je to srdcovka a ta je k nezaplacení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
J.M.K. píše: wolken> Což to chápu, na jednu stranu se na tom leccos naučí a různé improvizace mohou pomoci třeba v zapadlém koutě Ukrajiny, kde těžko bude hledat slušně vybavenou dílnu, ovšem na stranu druhou jen do motorky cpe peníze a uměle drží při životě něco, co jest už dávno po smrti. Coby "učební materiál" jest tato motorka zřejmě dobrým exemplářem, nicnémě už by klučina mohl pochopit, že za to, co do ní už nacpal, by mohl mít podobnou 125ccm japonské provenience... třeba XV125, nebo VT125 jsou v této kategorii nezničitelnými dříči.
Souhlasím
Ale nepochopí
5 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Pedros1 píše: Heh Pánové pokud se zamyslíte nad tím, proč se snaží to dát do kupy, tak možná budete trochu jinak nad věcí uvažovat a ne mu radit nesmysly jako vyhoď to, odvez to do šrotu atd....!! a nevím proč se pořád navážíte do čínských moto uvědomte si, že i nové mašiny na kterých jezdíte to Japonsko viděly tak akorád z ponorky a to kdo ví jestli. neřeknu kdyby Vám tady bylo všem 18let, ale jste dospělí chlapi a vysmíváte se mu jako děcka na základce !!!!
Taky si myslim, ze ted uz je pozde vycouvat, zbavit se toho mel na podzim, kdyz se to zadrelo, ne potom, co do toho nacpal 9000...
Hippieguy píše: Tak jsem sundal hlavu a zdá se, že je bez následků, ventily se zdaj OK a píst taky, sice v místě, kde do něj narážel ventil je trošku zaoblenej, ale to by nemělo vadit.
Taky jsem mluvil s tim kamarádem, co mi to udělal a prej pro opravu převodovky a nastavení rozvodů neni nutný motor půlit. Převodovka je ok, jen je asi moc utaženej řadící mechanismus. Takže by to ani nemělo stát moc peněz, jen těsnění pod hlavu.
Dostal jsi ve svých vláknech i pár dobrých rad, ale bylo to stejně k ničemu, protože nakonec vše uděláš podle svého, i když se ti ostatně snažili poradit.
Když se dívám na ty fotky, tak se mi nezdá, že by zaprvé byl píst vyměněný, takhle vypadá nový píst?! Za druhé, píšeš že ventily jsou OK, to jsi poznal takhle pohledem zespod, jo? To klobouk dolů. Pokud ti ventil mlátil o píst, tak rozhodně OK nebude. Třeba to pojede, třeba se dřík srovná, ale taky možná praskne, nebo jeho vodítko. Ventily musí ven a měl by jsi je vyměnit. A zatřetí, když se dívám pořádně na fotku hlavy ze září a teď, tak ventily jsou napohled ne zaklepané, ale doslova zatřískané do hlavy, možná fotka zkresluje, ale okraje ventilů (hlavně u sacího to je vidět) jsou dále od kraje hlavy, možná jsou kraje ventilu už odštípnuté. Což by trochu vysvětlovalo poďobaný píst, pokud byl nový. Takže ventily vyhodit, nechat proměřit dle servisního manuálu, jestli nejsou zkřivené, jestli nejsou natáhlé.. A tohle si doma dokáže zkontrolovat málokdo, já to dávám vždy do servisu, to člověk okem nepozná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
HornisGSX píše: Pedros1> ano vysmívám se mu a vysmívat se mu budu pač ten člověk si nenechá poradit mele si svoje nesmysly absolutně nemá páru co mele a nadává mě do vidláku pražák jedna
A přitom je na tom se Slivencem stejně..
Je to tak - pokud mu někdo poradil"Pokud se Ti potkal motor a máš ohnutý ventil,tak dej nový.", tak Hippe začal polemizovat ve stylu "Proč bych vyhazoval peníze za nový, když tak ohlý není a ještě jsem ho srovnal kombinačkama...".
E: Písmenka...
Naposledy editováno 27.01.2013 12:47:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hellborn píše: Je to tak - pokud mu někdo poradil"Pokud se Ti potkal motor a máš ohnutý ventil,tak dej nový.", tak Hippe začal polemizovat ve stylu "Proč bych vyhazoval peníze za nový, když tak ohlý není a ještě jsem ho srovnal kombinačkama...".
To si úplně protiřečí: Na jednu stranu "Nechce vyhazovat peníze za nový ventil", ale přitom klidně do oprav motorky nacpal několikanásobek její hodnoty a cpe dál? Jako tvrdohlavě furt napouštět vodu do děravého barelu a divit se, proč se jej nedaří naplnit. A rovnat ohnutý ventil kombinačkama... to snad ani nemyslí vážně. Pochopím něco takového někde v zapadlém koutě Ukrajiny, kde může v nouzi ohnutý dřík opatrně vyklepat na kovadlině, ale i tak bych čekal, že ventil přitom praskne. A když ne, stejně nebude pořádně těsnit a motor bude přes vodítko žrát olej. Ale aspoň nějak pojede a má tak šanci dojet někam, kde může opravu provést pořádně. V počátčích motorismu se leckdy opravovalo i náhradou zničených šálů kusem tvrdého dřeva a přeražený čep dokázal vyrobit každý vesnický kovář, ale dnes je zcela jiná doba.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hellborn píše: A přitom je na tom se Slivencem stejně..
Je to tak - pokud mu někdo poradil"Pokud se Ti potkal motor a máš ohnutý ventil,tak dej nový.", tak Hippe začal polemizovat ve stylu "Proč bych vyhazoval peníze za nový, když tak ohlý není a ještě jsem ho srovnal kombinačkama...".
E: Písmenka...
Řekni mi jednu věc, kde jsi přišel na to, že jsem rovnal ohnutej ventil kombinačkama? Nic podobnýho jsem nikdy neudělal a nikam jsem to nepsal. Chápu, že jsi to psal jako příklad něčeho, co by si očekával, že udělám, ale ted se toho chytlo dalších několik lidí a už to všichni berou jako fakt.
To je stejnej případ jako ta oprava rámu trubkou ze smetáku. Neopravoval jsem tim rám motorky, jen ozdobnej nosič vzadu. Ale to už pochopitelně nikoho nezajímá.
A opět tu máme dobrou radu hod to ze skály. TO neni dobrá rada. Dobrá rada je jak něco opravit a ne od toho zbaběle utíkat. Krom toho jsem do toho těch 9 tisíc necpal najednou. Postupně vycházely najevo další vady a další díly, který se musejí dát nový a začalo to narůstat.
Původně jse to zadřelo. Našel jsem za dvojku novej motor. Pak přišla na řadu doprava, která stála 1200kč. Tak dobrý, to za to dám. Pak se objevil problém s STK. Takže cajk, přehodí se zadřená klika a čerpadlo do starýho motoru, bude to stát pár korun. Aha, takže potřebuju nový ložiska. No dobře, to do toho ještě dám. Pak zase ventily, kroužky, spojka. Furt to vypadalo, že každá investice bude poslední a pak to bude jezdit. Bohužel stále vyvstávají další a další problémy.
V momentě, kdy už v tom mam tolik peněz to prostě nemůžu odepsat. Furt je mi milejší do toho dát opravdu poslední investici a mít konečně funkční motorku. I kdyby to mělo stát další 3-4 tisíce, skousnu to a dám je do toho. Budu mít na sezonu na čem jezdit a během toho budu vydělávat na novou mašinu, kterou si kopim třeba za rok.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |