Jinak k věci:
cb900 f2 ZDE v motodatabázi
cb900 f/f2 ZDE v bazaru
Manuál používám: Haynes Honda CB 750/900 dohc Fours (78-84) v angličtině
online haynes
techbooks
online cb900c/f US manual
Dokumentace: Mikrofiše mám přímo k F2 (včetně F), což je vzácnost a děkuju MCH za pomoc a odborníkům v Sazce za jejich zdigitalizování a ochotu.
od MuZ bagio: cb900f2c
Moje mikrofiše ke stažení (preview je scan 2MB list, plná verze je scan 5MB list..oboje to samé obsahem): cb900f2b
Díly: ebay.de, MCH Honda Praha...a další
Informace a zkušenosti: jednoznačně nejlepší zdroj informací je americké fórum na http://www.cb1100f.net/ , budete překvapení, že nejen Češi mají zlaté ruce
Dopis z Hondy ohledne rozmeru pneumatik
https://drive.google...Z2M/view?usp=sharing
Pokud byste cokoliv potřebovali rád pomůžu, poradím, najdu, přeložím, doporučím...
Naposledy editováno 17.05.2020 15:08:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
odkaz co jsi dal mě moc neoslovil.. neboť to nemá moc velkou kapacitu, neříká, že budu někde 10 minut točit naprázdno ale přeci..
Potřeboval bych nějakýho "mudrce" co řekně, že těch 175A st. proud měla fungovalo mu to :D
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
zřejmě neumím číst mezi řádky...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
taky to muze delat startovaci relátko, sundej levy dekl pod sedlem uvidíš ho, propoj třeba klicem dva kontakty na rele (jsou tam srouby M6 a vedou k nim silne kabely) tim vyloucis moznost,ze rele je spatne pokud se starter bude tocit.
Naposledy editováno 28.05.2014 09:21:31
"Baterii nabijte. Připojte + a - na svorky automobilu a upevněte je. Vezměte voltmetr, rozsah nastavte na 20V, poté nastartujte auto. Je-li na voltmetru např. 12,5V a při startování propadne napětí až pod hranici 10,5V je většinou na vině baterie. Její životnost je u konce."
U mě to bylo 10,5V a je stará asi 4 roky, tak ji asi rovnou objednám.
3 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
sojka jako takova nenese znaky mechanickeho poskozeni, viko po rozebrani bylo cisty:) a jeste mezikrouzky mezi lamelma mam cca v prostredku dva vedle sebe.
ma to takle byt? nebo to bude skutecne tim retezem?
diky za rady
Naposledy editováno 03.06.2014 09:42:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
kokabura píše: jeste mezikrouzky mezi lamelma mam cca v prostredku dva vedle sebe.
https://drive.google...dk0&usp=sharing/ D05.tif
mrkni sem (odkaz v hlavičce vlákna), střídá se 3,5,3,5...a pak je 3,6,3,5,4
Naposledy editováno 03.06.2014 11:05:38
Jacky99 píše: kokabura> ahoj řetězem bych řekl že asi ne ... já mát teď rozelanej motor a mam zadřenou ojnici pač se my tam dosal nějakej bordel a vydřela se a od 3000 my to klepalo hlavně v tahu...byl to takovej kovovej zvuk neco jak kladivem do kovadliny....ale mužu se podívat na ten koš jestli to mám stejně...
me to klepe hnedka od nastartovani pak vymacknu spojku a uz klepe motor "klasicky" (co sem poslouchal motorky na youtubu) ja prave nevim jestli to tam ve vyrobe nedavaj zatepla, ze si to sedne a ze me za ty roky to povolilo. Jinak masina jede a tahne nejspis normalne:) takze bych Ti byl vdecny kdyby si se na to koukl:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Kilek píše: https://drive.google.com/folderview?id=0B1VBkO0KDRfDUkFBcmJnXzZ4dk0&usp=sharing/ D05.tif
mrkni sem (odkaz v hlavičce vlákna), střídá se 3,5,3,5...a pak je 3,6,3,5,4
uz jen za ten manunal Ti patri obrovsky dik. A co plyne z tveho postu? ze uz moji spojku nekdo "opravoval" a ze to mam blbe.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
KarlosBe píše: Zdar, neměl jsem to rozdělaný, ale to kolo by mělo být pevně na koši (pokud v něm není torzní tlumič-ten je na předloze za primárem), Partsdepot to nabízí jako jeden kus...takže chyba bude asi tam...jinak zkus vůli torzního tlumiče. Většina Hond při nízkých volnobotáčkách chrastí a s vymáčknutím spojky to zmizí, měl jsem Sevenfifty a bylo to stejný..
zas tak terminologii motoru neovladam a co sem jeste nerozdelal tak nevin jak vypada:) (torzni tyc) ale kdyz sem to sundal tak osa na ktery je spojkovy kos ma minimalni vuli. a motor chrasti s vymacklou spojkou az bych rekl "lahodne" ale bez spojky to klepe.
a k tomu kosi ozubeny kolo je na 4cepam pritazeny prirubou k hlinikovymu telu kose. a prave tady je ta vule
http://uloz.to/xCLm4...dereparatie-info-zip
kokabura píše: A co plyne z tveho postu? ze uz moji spojku nekdo "opravoval" a ze to mam blbe.
že desky se střídají, alespoň do čísla dílů...pokud máš dva stejné díly vedle sebe je to divné...nemusela by to být origo spojka, nebo to někdo udělal schválně, nebo omylem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Netesne gufero za pastorkem [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or | Buttermann | 57 | 8.2.2024 v 20:39 jasot |
tecou karburatory po synchronizaci,... Honda CB900 F2 Bol d'Or | Kilek | 26 | 6.9.2023 v 21:09 Kilek |
Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok Honda CB900 F2 Bol d'Or | Kilek | 24 | 21.5.2022 v 06:56 t_freedom |
Střílení do výfuku - Honda CB 900 B... Honda CB900 F2 Bol d'Or | Baggio10 | 11 | 30.9.2021 v 22:52 Baggio10 |
Predni vidle tecou [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or | Buttermann | 32 | 22.9.2021 v 13:10 Zdenalbenal |