Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
24.1.2013 v 21:45
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
pokud nevíš časování a neznáš věci jako dělící kruh, tak dej píst do HÚ . Potom s vačkou otáčej tak až dostaneš ventily do střihu( to znamená že jeden otvírá a druhej zavírá a ty musíš najít polohu kdy budou oba otevřený nastejno) a tak to smontuj...
edit. platí pro OHC
Naposledy editováno 25.01.2013 22:46:56
edit. platí pro OHC
Naposledy editováno 25.01.2013 22:46:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |