Tahle motorka má hodně (ale opravdu hodně) nestandardní postup na měření hladiny oleje (díky dvoudílné, horní a dolní, klikové skříni a systému polosuché vany), o čemž nemá většina majitelů ani tušení, hladinu měří běžně vyšroubováním zátky oleje s měřící tyčkou, na které často není hladina oleje vidět, nebo je nízká, takže se olej "doplní" a tím dochází k přeplnění motoru olejem. Nic moc ale nehrozí, protože (jak již psal bandit12) se přebytečný olej vyhází do levého airboxu, ze kterého ho lze bez demontáže vypustit krátkou gumovou hadičkou se zátkou, kterou tam výrobce osadil jen a pouze pro tento případ...asi u Suzuki věděli proč
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Jinak na americkém fórum M109Riders je tohle téma rozebrané velice podrobně (týká se jak C1800 tak M1800)