Naposledy editováno 08.08.2011 18:41:32
1 reakcí na tento příspěvek simson
pylot píše: Jenze je rozdil prohnat kaluzi jedouci motorku a taky rvat motorku v otackach kdyz jedete pres kilo a nebo ji tocit na miste. Kdyz jedes tak se ti povrch motoru ochlazuje vzduchem, svody taky a neni to zrovna zanedbatelny ochlazovani. Projedes kaluzi a voda caka na horkej ale ne uplne rozpalenej motor protoze se chladi kdezto tady musely bejt svody doruda a celej motor rozpalenej jak petnik. Proste kdyz ta motorka stoji a davas ji takhle na prdel tak se prehrejva. Je to sakra rozdil oproti tomu kdyz ji nekdo v zavreny garazi pali na miste. A pochybuju ze se predtim projel a zahral ji.
přesně tak a hlavně z tý kaluže vycákne decka vody, která má teplotu okolního prostředí a ne 10 litrů z konve, který nabral venku při 0 stupních celsia a to je skara rozdíl teplot když je rozpálenej svod....to , že nevíme co se dělo s naší motorkou u minulého majitele je pravda a proto tu každej nadává, protože pokud mi někdo před koupí motorky ukáže, že dělal tohle tak pak je to opravdu muj boj a moje věc, ale pokud mi řekne, že je motorka nevyužitá a prdku najezdila, je v perfektnim stavu a dělal tohle, tak je jen jeho štěstí, že se to kupující nedověděl.....komu se to tu zdá normální je asi jasný, že to dělá taky