Uzavřeno 16.01.2011 v 18:49 uživatelem Marex
Otevřeno 29.01.2011 v 15:19 uživatelem Marex
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?
já bych spíš zavedl pro zartaktivnění model tuším DTM, kde vítěz posledního závodu má přidáno zívaží, u motorek řekněme 10 kg. druhý třeba 5 a třetí 3. to by pak byla vyrovnanost
Kubát píše: 1100Virago> ano, toto by bylo určitě řešení
já bych spíš zavedl pro zartaktivnění model tuším DTM, kde vítěz posledního závodu má přidáno zívaží, u motorek řekněme 10 kg. druhý třeba 5 a třetí 3. to by pak byla vyrovnanost
Je to model WTCC,kde si to vyběhala německá konkurence,protože jim Alfy ujížděly o třídu.Psalo se to i na přední sklo,jenže pak jim bylo pořád trapně,že je předjela Alfa i s 50kg navíc,tak se to přestalo psát...Tuhle soutěž bych uved spíš jako odstrašující příklad,protože třeba Chevrolety se tam proháněj s povolenym uplně jinym časováním atd.,páč jinak neměli motor.TDI v Seatech si ze začátklu tlakovalo turba taky téměř dle libosti.Teď maj tušim nějaký restriktory v sání.
Jinak s dovažováním by se muselo začít už od fichtlů,protože tam je myslim rozdíl váhy oproti výkonu motorky markantnější a do MotoGP se tak nemá šanci ani nikdo velkej dostat.Možná semtam z WSBK