globalmoto_duben_nolan





Téma: Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?
 
13.1.2011 v 09:57
Dovažovat, či nedovažovat jezdce ve třídě MGP? Je podle vás současný stav uspokojivý?

Uzavřeno 16.01.2011 v 18:49 uživatelem Marex

Otevřeno 29.01.2011 v 15:19 uživatelem Marex
Anketa: Dovažovat jezdce MotoGP?
Ne! Nyní je to v pořádku a spravedlivé.
55%
31
Ano! Dovažovat! Lehký jezdec je zvýhodněn.
34%
19
Tento problém mne nezajímá!
7%
4
Co je to MotoGP?
4%
2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 21:27 | Nahoru | #1

marin píše: AKRO> Přiznávám, že to že měl těžší motorku jsem nevěděl,pokud měl Marques tu motorku stejně těžkou po celou sezónu protože nesplňoval váhový limit tak tomu rozumím.
Ale přidávat na váze podle aktuálního pořadí v průběhu sezony je podle mě nesmysl. Neříkej mi že na každej závod budou mít vyrobeny 3 motorky aby bylo možno jet na té správně těžké.


Dovažuje se i při dostizích a rozhodně ani žokej kvůli tomu nemá 3 koně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 22:28 | Nahoru | #2

Marex píše: Dovažuje se i při dostizích a rozhodně ani žokej kvůli tomu nemá 3 koně.


Až budou žokejové věnovat tolik práce a času s nastavením podvozku koně jako věnují týmy v motoGP nastavování tlumičů,jízdních vlastností a geometrie pak asi ano.
Kam si asi představueš že tu váhu na té motorce přiděláš? Někam pod motor?
Nebo jezdci pod kombinézu olověné destičky?
Já rozumím že by se možná vyrovnala výkonnost,ale kam tu váhu dát. Neříkej mi že když si na motorku nebo na sebe navěsíš 10kg a pak se pojedeš projet někam kde to znáš, že nepoznáš rozdíl v chování motorky se zátěží nebo bez. Mluvím o jízdních vlastnostech např.při brzdění nebo v průjezdu zatáčkou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist