paolo_novy Přidat reklamu

Téma: malej litr
 
25.1.2011 v 21:50
Hledám co nejmenšího litra - většina mašin je pro mně docela vysoká ( ne chooper - a ne Ducati).
Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).

Za každou radu předem díky.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 12:45 | Nahoru | #1
Sleeper1> Heh, no nevim jak to bereš, že něco jede odspodu. Mě spíš baví ta okamžitá reakce na plyn, ať ho otevřeš nebo zavřeš. Když sem jel na R1 a zavřel jsem plyn, tak se nic nestalo a jelo to prostě dá. Vysavač no. Mě třeba brzdnej moment motoru docela dost baví a při jízdě ho využívám. Na tý R1 bych se asi brzo vymáznul

Ale jen tak mimochodem, chápu, co se lidem líbí na 4válu, holt pro lidi co neuměj moc řadit a tak no :))

(reakce na) malej litr

28.1.2011 v 12:49 | Nahoru | #2

Sefo píše: Sleeper1>Ale jen tak mimochodem, chápu, co se lidem líbí na 4válu, holt pro lidi co neuměj moc řadit a tak no :))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 13:05 | Nahoru | #3
Sefo>
Jde o to jestli je brutalnejsi brzdeni motorem prinos, na mokru si blbe uklapnes a jdes se vysrat :)
V2 je neposedna mrcha tj., rozhodne vsak neposednost nepovazuji za vetsi zatah...
Hele ja na tom litru nejel, ja jen slysim jak partakovi vedle me stale prska omezovac a pritom se nejedna o nejaky brutal zrychleni..., ale jsem moc rad, ze si ho poridil, pac ho mam sanci na rovince dohnat!

(reakce na) malej litr

28.1.2011 v 13:13 | Nahoru | #4
Sefo> btw ted jsem si vsiml, ze jsi mi neco mluvil o zadni gume...tak ta stara na fotce je do kraje, na novou nebyly podminky, pac jsem ji jezdil az od rijna a povetsinou na mokru...

(reakce na) malej litr

28.1.2011 v 13:26 | Nahoru | #5

Sefo píše: Sleeper1> Heh, no nevim jak to bereš, že něco jede odspodu. Mě spíš baví ta okamžitá reakce na plyn, ať ho otevřeš nebo zavřeš. Když sem jel na R1 a zavřel jsem plyn, tak se nic nestalo a jelo to prostě dá. Vysavač no. Mě třeba brzdnej moment motoru docela dost baví a při jízdě ho využívám. Na tý R1 bych se asi brzo vymáznul

Ale jen tak mimochodem, chápu, co se lidem líbí na 4válu, holt pro lidi co neuměj moc řadit a tak no :))



ty vole co je asi na tom tam tim čučkem dole kvedlat a tahat za tu páčku...? ale kdyz to ma nulovej efekt tak muzes cvakat nahoru dolu a hovno se stane.. jednina reakce je sice okamzity ale slaby (v porovnani s r4) pohyb smerem vpred a kdyz to zavres, tak reakci je okamzita a v porovnani se ctyrvalcem docela silna decelerace... to si to koidne vyuzivej a klidne si to i pouzivej.. ja si (pokud budu chtit bejt rychlej a ne se jen bavit nebo jezdit pro paradu) klidne zabrzdim brzdou kolik uznam za vhodny sam a taky kdy uznam za vhodny..

ty vole tak nevim.. asi mam fakt dlouhy vedeni a jsem uplne blbej protoze ty tvoje argumenty vubec nechapu.. jako nechapu tu vyhodu a proste nemnuzu prijit na to kde je ten realnej efekt kterej te zrychly... muzes mi to vysvetlit...?

ja se zase bojim ze se vymaznu na tom v2 kdyz tomu hrabnu do kalhotek protoze se mi bude zdat ze to nejede a ona si kopne posle me dolu.. nebo mi ujede az budu brzdit motorem i kdyz vubec nechci..

Naposledy editováno 28.01.2011 13:28:20
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist