globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Slepit nebo nechat svařit?
27.1.2011 v 22:25
Zajímalo by mě, jestli by jste tento plast něčím slepili (případně čim), nebo jestli by jste ho nechali svařit. Chybějící kousky mám...

Uzavřeno 22.07.2012 v 16:05 uživatelem Shenkyy

Naposledy editováno 22.07.2012 16:05:04

1 reakcí na tento příspěvek Slepit nebo nechat svařit?

28.1.2011 v 16:05 | Nahoru | #1
já si na mojem autě spravoval nárazník po incidentu s jedním 70 letým důchodcem, který nic neviděl a ani neslyšel, když jsem na něj pak mluvil.

Nacouval mi do auta s koulí.. a samozřejmě jak jel dopředu tak to ještě celé vytrhnul.. ďoura jak prase.

Nechtěl se mi kupovat novej nárazník (staré auto), svařit by to nešlo.
Takže jsem si vypomohl a oprava mě stála cca 250 kč za plnič a vrchní lak. (od pojišťovny jsem samozřejmě dostal zaplaceno).
Narval mi to do nárazníku od faceliftované felicie přímo do zakulacení jak je dole mlhovka a bok.
upozorňuju předem, že se to pro tento problém s motorkou nehodí. Jen jsem to tu chtěl dát kdyby se stalo něco podobného.

Tak jsem si to stáhnul ABS blastem, který jsem provrtal skrz nárazník a dal tam šrouby s matičkami. Ty jsem poté zabrousil do hladka pod úroveň vrchního nátěru.. poté jsem vzal obyč montážní pěnu a vyfoukal jsem celou ďouru.
Pak jsem si vypůjčil kit který používají profíci, (pač můj budoucí tchán dělá nějakého šéfa v bývalé karose, ani nevím coto bylo za kit, prostě ho dávaj na autobusy), stačila ho troška, nechat zatvrdnout.
Pak zbrousit do hladka, zakulatit (protože to bylo v ohybu), nastříkat pak plničem, přebrousit, znovu plnič, znovu broušení a pak zelenou barvu ve spreji co se prodává v každé prodejně s baravami v barvě laku. Poté ještě přestříknout barevným lakem..

Trošku si s tím vyhrát a je to hotovo skoro zadarmo.
A řeknu Vám, na to jakej jsem amatér, to nikdo nepozná. Jen když o tom ví a začne to koumat, nebo se podívá zezadu či zespoda, tak jde vevnitř vidět trošku montážka kterou jsem neodřezal (měl jsem vnitřek pak vyloženej novinama aby se mi pěna nedostal kam nechci)

Na starší auta, dobrá věc ;)

jinak mám to tak přes 2roky, s autem naježděno asi 70 000 km a pořád to je tak, jak jsem to udělal tenkrát.. není to poznat

Naposledy editováno 28.01.2011 16:07:07

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slepit nebo nechat svařit?

28.1.2011 v 19:14 | Nahoru | #2
mxFlash> No to se dela na auta "normalne" viz montazni pena a prorezly prahy......takze zadna novina....a jestli by to neslo svarit bych se divil...,ale to je vec nazoru.....Spis me zarazilo,ze jsi napsal,ze Te to vyslo na 250 KC.... si asi delas srandu vid....? Kamarade cas jsou penize.....a i kdyz sis to udelal sam a nemusel jsi to nikam davat,tak jsi na tom nejakou dobu stravil.........vyjmenovany material s praci si jaksi zapomel pocitat.....ale to je normalni,ze mladsi generace(neber to osobne) neumi pocitat,takze na tvych 250 Kc zapomen......

E slova

Naposledy editováno 28.01.2011 19:15:19
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spínač brzd. světla Yamaha TZR 125 ondra.bike 7 25.4.2020 v 19:56 Pecuch
yamaha tzr 125 po chvilce chcípne Yamaha TZR 125 DanielCZE 14 18.3.2019 v 21:07 NatyArt
yamaha tzr přívěra Yamaha TZR 125 DanielCZE 6 18.12.2018 v 19:44 Hitak128CZ
Motorka na závody Dromy, popř Road ... Yamaha TZR 125, Honda NSR 125R, Aprilia AF1 Futura 1... lamaldo 7 17.8.2018 v 00:53 lamaldo
50 -->125?? Yamaha TZR 125 Pianistka 6 15.7.2017 v 18:44 Thunder


TOPlist