Téma: Objektivní recenze prémiového paliva
 
7.2.2011 v 17:36
Jelikož máme tu zimu...a dlouho už jsem tady nečetl žádnou podobnou hádku...
No - situace se má tak:
Před 2 lety jsem, jen tak z hecu, natankoval u OMV prémiovej benzín OMV Carrera 95.To bylo ještě na 125.Vpodstatě hned po natankování si nešlo nevšimnout výrazně menších vibrací stojící motorky (i když jednoválce vibrujou vždycky).Nějaký zvýšení výkonu jsem příliš nezaznamenal - pokud bylo, tak naprosto minimální.
Ať tak či tak, až do doby, než jsem ji prodal, jsem do ní lil jen Carreru.
Pak přišla větší 650 Dominator, větší spotřeba, větší nádrž - prostě trošku finančně náročnější motorka pro chudého studenta.Sezónu 2009/2010 jsem tedy jezdil na obyč Natural 95, vpodstatě od všech čerpaček.Na jaře 2010 se povedlo nastartování až na několikáté roztlačení z kopce.Spocenej až na zádech, a přesto šel motor velmi nevyrovnaně.Rozebrání karbece vše vysvětlilo.Šedozelenej páchnoucí povlak úplně všude, kekel z pekel.Vyčistit a hurá pro nový béňo.
Má cesta tedy mířila k OMV pro Carreru 95.Opakovalo se vše stejně jak u předchozí motorky.Menší vibrace, lepší starty.A navíc - po projetí cca 5ti nádrží spadla průměrná spotřeba dolů o 0,5 litru (grafy spotřeby si celkem detailně vedu).
Dneska jsem přišel k motorce, která stála od začátku října 2010.V nevytápěný garáži (+5 až -5°C), baterka v motorce, jen vypuštěnej karbec.Otočím klíčkem, zmáčknu tlačítko, motor se třikrát líně převalil a čapnul

Takže jsem si dneska zařídil zákaznickou kartu OMV a nij jinýho už brát nebudu Ten rozdíl 20 Kč na nádrži není vyloženě smrtelnej...

Jen se trošku nudím, tak mě nekamenujte za ten slovní průjem a pište třeba co tankujete vy /už to tu dlouho nebylo /

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objektivní recenze prémiového paliva

14.2.2011 v 17:08 | Nahoru | #1
t_freedom>

psal jsem, že ta spotřeba je 2.5 ne 4ltr. U velký motorky to nepoznám z důvodu, že párkrát zatáhnu víc za heft a spotřeba je tutam. Kdežto u dvácy moc tahat nemůžeš, tam pořád jedeš skoro stejně, protože má velmi omezený spektrum otáček při kterejch to trochu jede.. Se 100 mi stačilo ani ne půl plynu pro udržení cca 85 km/hod, s BA95 jsme jel minimálně na 3/4 plynu.

a co tě tolik pobavilo na "kultivovaném chodu" ? (kultivovaný = uhlazený, slušný)
což sedí, psal jsem, že se zmenšili vibrace a motor se utišil. Mimo jiné to tady psalo víc lidí. Koneckonců jsi taky napsal, že se sníží vibrace a pod. Takže si protiřečíš.

Ještě mě zajíma, jak mi vysvětlíš toto:

s normální 95 mi studená motka špatně držela volnoběh na sytič při nižších otáčkách (volnoběh po ohřátí je cca 1300 ot/min ), kdežto se 100 carrerou jsem sytič mohl po chvilce stáhnout skoro na nulu a motor to utočil. Pořád se bavím o 125! U TA s tím problém není, velký hrnky to je jiná - nepoznám to.

přijde mi, že se moje tvrzení 100% ztotožňuje s tím, co napsal BagoBorec v úvodu, ale ty pořád tvrdíš že jsme snílci a nalháváme si to

(reakce na) Objektivní recenze prémiového paliva

14.2.2011 v 20:09 | Nahoru | #2
lsafric> ...ten úsměv mi vyluzovalo spíš to, že si za ten "dobrej pocit" připlácíš ...můžeš. Já si neprotiřečím...jen bych za ten"pocit" zbytečně nevyhazoval prachy - mě stačí běžnej pocit(no a co bys u Duckny hledal ohledně kultivovanýho chodu na volnoběh, no řekni ?)
Pak ohledně tý dvácy - pamatuješ jak jsem psal, že se to může výkonově i spotřebově projevit zejména v nejvyšším výkonovým spektru - tedy při klapce otevřený od 70% vejš a vysokejch otáčkách? No a dochází mi, že na stopětadváce vlastně takhle musíš jet furt co?...takže asi bude jednodužší rozeznat to na ní...ok, uznávám

No a proč ti to drží volnoběh i za studena ...no protože ti to líp hoří i za horších (ne zcela ideálních)podmínek ...jenže to se změní hned jak se motor ohřeje.

Nejste snílci ...ale dokazujete to na extrémních situacích - studenej motor, minimální objem motoru, lepší chod motoru(pocitově ) atd. - to nejsou běžný situace při kterejch se spotřeba, výkon, nebo cokoli v provozu měří. U motoru (800ccm a více)ohřátém na 85°C, ve výkonu kolem 75% maxima a při běžném použití bude dokazování toho efektu úspory, navýšení výkonu, nebo lepšího chodu motoru dost problematické...a hodně blízko k tomu placebu

JollyJoker> ok, přesvědčil si mě...jasan...já se o motorech něco naučil ve škole a něco od pánů motorářů(a hodně od tatíka, co Liazku opravoval na každý cestě )Internet je jen doplněk ...doufám, že si nemyslíš, že to tady lovím, abych se ti mohl rovnat(v týhle rovině ještě pomoc nepotřebuju...to by začalo dál ...v konstrukci a designu motorů ) Jo a proudový, tak o těch jsem studoval hlavně na internetu...to máš recht(ale dá se ..hodně se najde zajímavejch věcí)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist