Téma: Objektivní recenze prémiového paliva
 
7.2.2011 v 17:36
Jelikož máme tu zimu...a dlouho už jsem tady nečetl žádnou podobnou hádku...
No - situace se má tak:
Před 2 lety jsem, jen tak z hecu, natankoval u OMV prémiovej benzín OMV Carrera 95.To bylo ještě na 125.Vpodstatě hned po natankování si nešlo nevšimnout výrazně menších vibrací stojící motorky (i když jednoválce vibrujou vždycky).Nějaký zvýšení výkonu jsem příliš nezaznamenal - pokud bylo, tak naprosto minimální.
Ať tak či tak, až do doby, než jsem ji prodal, jsem do ní lil jen Carreru.
Pak přišla větší 650 Dominator, větší spotřeba, větší nádrž - prostě trošku finančně náročnější motorka pro chudého studenta.Sezónu 2009/2010 jsem tedy jezdil na obyč Natural 95, vpodstatě od všech čerpaček.Na jaře 2010 se povedlo nastartování až na několikáté roztlačení z kopce.Spocenej až na zádech, a přesto šel motor velmi nevyrovnaně.Rozebrání karbece vše vysvětlilo.Šedozelenej páchnoucí povlak úplně všude, kekel z pekel.Vyčistit a hurá pro nový béňo.
Má cesta tedy mířila k OMV pro Carreru 95.Opakovalo se vše stejně jak u předchozí motorky.Menší vibrace, lepší starty.A navíc - po projetí cca 5ti nádrží spadla průměrná spotřeba dolů o 0,5 litru (grafy spotřeby si celkem detailně vedu).
Dneska jsem přišel k motorce, která stála od začátku října 2010.V nevytápěný garáži (+5 až -5°C), baterka v motorce, jen vypuštěnej karbec.Otočím klíčkem, zmáčknu tlačítko, motor se třikrát líně převalil a čapnul

Takže jsem si dneska zařídil zákaznickou kartu OMV a nij jinýho už brát nebudu Ten rozdíl 20 Kč na nádrži není vyloženě smrtelnej...

Jen se trošku nudím, tak mě nekamenujte za ten slovní průjem a pište třeba co tankujete vy /už to tu dlouho nebylo /

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objektivní recenze prémiového paliva

15.2.2011 v 19:00 | Nahoru | #1

t_freedom píše: babuka>



Mrkni vejš o tom že se voda nemůže jen tak dostat do motoru jsem už psal viz. moje reakce na "Sukina". Nebudem moc slovíčkařit, předpokládám, že myslíš mlhu a ne aerosol, ale ta voda tam prostě jako že už na vstupu je. Já psal že ne, že rafinerie si to dost kontrolují. Nečekal jsem rozebírání všech možných důvodů proč může odejít těsnění pod hlavou nebo proč se podpálí píst. Zde se opět jen jedná na vyjádření k bodu #122 tohohle vlákna, že voda ve válci vše ohřeje až se propálí píst ("Sukin") a já jen tvrdím viz #146 a další moje body, že voda to chladí (výparné teplo) a že za zvýšení teploty může špatné mazání v důsledku rozrušení mezného mazacího filmu (vodní parou) ve válci a dále že hraje roli detonační spalování a vibrace. A teprve důsledkem toho všeho je zničený píst a těsnění pod hlavou. Už nevím jak to mám převyprávět. Entalpická energie - to neznám Co se týče entalpické bilance, resp. PVT chování ve vztahu ke skupenství, tak je to otázkou. Musel bych se podívat na tlakové a teplotní poměry a porovnat to s kritickou teplotou a tlakem atd. O termodynamice se můžem bavit otevřeně Ale nemám čas to teď počítat. To povídání je už tady dost rozpliznuté a pak člověk třeba i zjistí, že si vlastně neprotiřečí.

(reakce na) Objektivní recenze prémiového paliva

15.2.2011 v 19:51 | Nahoru | #2
babuka> úúúžasný, bravo

Naposledy editováno 15.02.2011 19:54:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist