Uzavřeno 26.03.2011 v 20:32 uživatelem Žanet
sorry za blbý keci, ale nemohl jsem si pomoct
Já bych zkusil nalejt nálevkou do hadičky ke karburátoru čerstvý benzín, samozřejmě po vypuštění starého. Pokud je stará svíčka mokrá, tak nejdřív vystartovat ulitej benzín bez sytiče s plným plynem, poté startovat normálně se sytičem bez plynu. Pokud to nepomůže, tak novou svíčku, některé jsou náchylné na svod po ulití.
Většinou by měl stačit čerstvý benzín, tyhle malorážky jsou někdy náchylné na vyčichlý, protože magnetové zapalování má při startovacích otáčkách velmi malou energii jiskry.
ked to bude mat tendenciu chytit tak pridavaj plyn,ak to nebude chcet chytit tak vymackni spojku a znovu.oni ta musia stale tlacit.
ja som takto po 4 mesiacoch nastartoval masinu,sice sme ju tlacili tak 400metrov
ale nakonec chytila.
Naposledy editováno 05.03.2011 00:49:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GN 125, spolehlivost Suzuki GN 125 | coconut69 | 8 | 8.4.2024 v 22:35 Seka100 |
Vysoké otáčky po zahřátí Suzuki GN 125 | Jakubv | 10 | 11.8.2022 v 09:35 Seka100 |
Výkonová díra v 6500 ot Suzuki GN 125 | Jakubv | 3 | 1.6.2022 v 10:16 Ariete |
Zadní světlo suzuki gn 125 Suzuki GN 125 | Mirek1108 | 1 | 15.9.2021 v 09:41 Seka100 |
Snímač polohy klapky - vliv na chod... Suzuki GN 125 | Jakubv | 25 | 9.6.2021 v 09:36 Seka100 |