Zkoušel jsem už asi všechno, a nic mě už nenapadá, čím by to mohlo být. Svaloval jem to na stojánek a jeho spínač, který právě zamezuje nastartování motorky při vysunutém stojánku. Tento spínač jsem přemostil. Problémy stále přetrvávají..
problém je v tom, že si člověk v letu nemůže plynem korigovat náklon motorky. Další problém nastává, když motoka v letu na plyn reaguje (stane se to jednou cca po 30 skocích s chcipnutým motorem), už párkrát jsem motorku málem zahodil právě proto, že jsem čekal, že vynechá a ona šla místo toho za plynem..
Obracím se tímto na Vás, já už jsem na to krátkej, nijak si to už nedokážu vysvětlit.
Napadlo mě, že v letu by se mohl plovák v karbci jakoby nadnést a ucpat přívod benzínu.. To si ale myslím,že je blbost, páč by to snad nemělo tak rychlou odezvu.
nejhorší je, že se ta chyba nedá nasimulovat třebas v garáži a tím zjistit jakého je původu (zapalko či přívod paliva).. Oscilák a kapacitní kleště na sekundár indukčky by nebyl problém půjčit..
každopádně předem díky za jakýkoli nástřel!!
1 reakcí na tento příspěvek DR 350 - při skoku chcípne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR 350 - při skoku chcípne
sasaa_ píše: odpoj čidlo co vede ke stojánku nebo stojan přikurtuj gumičkou ať neposkakuje při skoku..
cetls to vubec?? ve druhem odstavci pise ze si myslel ze to dela stojan a tak spinac radsi premostil...
priste az budes na neco reagovat, precti si to poradne
1 reakcí na tento příspěvek DR 350 - při skoku chcípne
ještě k problému-> kdybych měl k dispozici nějaký příruční osciloskop, část jízdy si mohl nahrát do záznamu a vyhodnotit, jestli je zapalko v oukeji.. jsou v podstatě dvě příčiny závady-> přívod paliva a zapalko :)
mimo téma:
Dneska jsem měl úspěšný den, píchl jsem předek a když jsem alespoň v zápalu krásného dne motorku kompletně myl, zjistil jsem, že mi přes zimu nějaká myška nezbeda nakousala 7 kabelů z říď. jednotky a naházela bobky kam se dalo.. (pro rychle reagující: nakousané kabely na chcípání ve skoku nemají vliv, byly daleko od sebe a nepřehryzané durch)
každopádně díky za Váš čas:)
Naposledy editováno 03.04.2011 21:50:37
koukni do karburátoru jestli v něm něco nelítá a tím se neucpe tryska,ale nějak si nedokážu představit co by mohlo na chvilku odstavit benzín...
s tou elektrikou jsem kdysi zažil něco podobného-ale při doskoku.byl tam přiskříplý drát s porušenou izolací a při přetížení-při dopadu ho to přitlačilo ke kostře...
věřím,že je to elektrikou...
1 reakcí na tento příspěvek DR 350 - při skoku chcípne
I když jsem přesvědčen, že elektrika je v pořádku (vypadá origo a nevrtaně - motorku jsem kupoval v úplně origo stavu), asi to zkusím přesto prověřit. Vymyslím nějaký test, který bude alespoň zhruba indikovat stav jiskry.. ted me napadá, že připojim na primár indukčky oproti zemi multimetr.. jestliže má motorka kapacitní zapalko, její maximální hodnota primárního napětí cívky nezávisí na otáčkách (jako je tomu např u induktivního), takže multimetr bude nezávisle na otáčkách ukazovat jakousi efektivní hodnotu primárního napětí.. zkusim to přichytit na motorku a skočit..
Jen musim nekde sehnat novou duši do předního kola a říkám si, že koupim i haltry. Na napráskaný gumě v terénu nejde jet a vyfouklá rve ventilky, začarovanej kruh ..
....pokud by ti plovák zavřel přívod benzínu,tak by se to chovalo stejně jako když vypneš benzín,nebo sundáš nádrž-pojede to ještě několik dlouhých sekund-tak dlouho určitě neletíš..
1 reakcí na tento příspěvek DR 350 - při skoku chcípne
doufám, že se dostanu brzo k opravě toho předního kola, abych mohl dál zkoušet to chcípání.. říkal jsem si, že bych mohl také napsat Gelnarovi (servisák přes DRka), jistě zná celou konstrukci jak své boty a třebas se s tím už někdy setkal..
mě to porát nejde na rozum, neřeknu, kdyby motorka zakuckala i v terénu kdy to s motorkou hází a podobně, ale jakmile se odlepí obě kola při větším skoku , tak je konec..
ještě k tomu chcípnutí-> někdy motorka vůbec nepálí celou dobu co je ve vzduchu, jindy zas vynechává (střílí do výfuku a kucká--stejně jako by byla studená), občas ale opravdu občas v letu na plyn normálně reaguje..
PS:jedině,že by jsi skákal tak vysoko-že už je tam řídký vzduch...
edit:ještě mě napadlo,jestli to třeba nemá spojitost s tím jak držíš motorku při skoku...,logicky ji asi sevřeš více nohama-takže i někde nějaké dráty co vedou kolem bočních plastů...
Naposledy editováno 04.04.2011 15:52:24
mě zas napadá, jestli se nevytáhne nějakej kabel, když jde zadní kyvka do maximálního odpružení při zadním kole ve vzduchu... (nejhorší je, že se domu vratim až v patek, takže ted mohu pouze teoretizovat)
1 reakcí na tento příspěvek DR 350 - při skoku chcípne
Tipoval bych to na moc vysokou hladinu v karbci a při skoku to prostě utopí svíčku
c.j. píše: Já si nemyslím, že to je nedostatkem benzínu, spíše naopak
Tipoval bych to na moc vysokou hladinu v karbci a při skoku to prostě utopí svíčku
hmm,to taky není špatná teorie....
..jenom je divné,že při normální jízdě terénem,kdy motorka hopsá jako koza to neudělá....
že já vůl mám píchlej ten předek... haltry jsou objednaný, duši musim do konce týdne někde splašit (to zase bude ranec), u motorky budu až v pátek
Jinak mě napadá že se může pohnout nějakej drát při maximálním vysunutí vidlí a svěšený kyvce - jestli těmi místy teda něco vede.
prověřím to:)
pánové, díky za příspěvky, už ted jste mi dost pomohli-> přeci jen, víc hlav víc ví a víc očí víc vidí, to je marný:) .. mesmím to vynechávání přisuzovat nadpřirozené moci, ale diagnostikovat racionálně:)