Zkoušel jsem už asi všechno, a nic mě už nenapadá, čím by to mohlo být. Svaloval jem to na stojánek a jeho spínač, který právě zamezuje nastartování motorky při vysunutém stojánku. Tento spínač jsem přemostil. Problémy stále přetrvávají..
problém je v tom, že si člověk v letu nemůže plynem korigovat náklon motorky. Další problém nastává, když motoka v letu na plyn reaguje (stane se to jednou cca po 30 skocích s chcipnutým motorem), už párkrát jsem motorku málem zahodil právě proto, že jsem čekal, že vynechá a ona šla místo toho za plynem..
Obracím se tímto na Vás, já už jsem na to krátkej, nijak si to už nedokážu vysvětlit.
Napadlo mě, že v letu by se mohl plovák v karbci jakoby nadnést a ucpat přívod benzínu.. To si ale myslím,že je blbost, páč by to snad nemělo tak rychlou odezvu.
nejhorší je, že se ta chyba nedá nasimulovat třebas v garáži a tím zjistit jakého je původu (zapalko či přívod paliva).. Oscilák a kapacitní kleště na sekundár indukčky by nebyl problém půjčit..
každopádně předem díky za jakýkoli nástřel!!
1 reakcí na tento příspěvek DR 350 - při skoku chcípne
doufám, že se dostanu brzo k opravě toho předního kola, abych mohl dál zkoušet to chcípání.. říkal jsem si, že bych mohl také napsat Gelnarovi (servisák přes DRka), jistě zná celou konstrukci jak své boty a třebas se s tím už někdy setkal..
mě to porát nejde na rozum, neřeknu, kdyby motorka zakuckala i v terénu kdy to s motorkou hází a podobně, ale jakmile se odlepí obě kola při větším skoku , tak je konec..
ještě k tomu chcípnutí-> někdy motorka vůbec nepálí celou dobu co je ve vzduchu, jindy zas vynechává (střílí do výfuku a kucká--stejně jako by byla studená), občas ale opravdu občas v letu na plyn normálně reaguje..
PS:jedině,že by jsi skákal tak vysoko-že už je tam řídký vzduch...
edit:ještě mě napadlo,jestli to třeba nemá spojitost s tím jak držíš motorku při skoku...,logicky ji asi sevřeš více nohama-takže i někde nějaké dráty co vedou kolem bočních plastů...
Naposledy editováno 04.04.2011 15:52:24