1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: To by se do večera samo neopravilo, co říkáš
hodne podobne se mi prave vaha vzduchu chovala (Ford Windstar, 3.0V6). Kdyz je uplne v prdeli, tak to ridici jednotka pozna, odstavi ji a vyhodi chybu. Kdyz je castecne v prdeli (muj pripad), tak to pri urcitych teplotach, vlhkostech a podobne jede dobre a pri jinych na hovno (cukalo to, na volnobeh to kulhalo). U mne se to postupne zhorsovalo, pak se stavalo, ze to neslo nastartovat - tocilo to, ale nechytlo a za chvili v pohode, pak to zacalo cerne hulit a chcipalo to na semaforech. Tak jsem po kratkem laborovani odpojil vahu vzduchu a jelo to relativne v pohode - spotreba sla dolu o 2l/100km . Poptal jsme se v servise na novou vahu vzduchu - 10000Kc. Tak jsme ji zkusil vycistit - to pomohlo (asi spis subjektivne) tak na tyden. Objednal jsme novou z USA - cena $140 + $30 postovne + neco za clo a dph. dohromady asi 3000Kc.
Edit: diagnostika teda hlásí lambdu, což by mohlo souviset, ale hlásí to
5A/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5C/12 - Exhaust temperature after catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5B/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
což je teda prej normální (neb teplotní čidlo má jen Mko a BMW scanner tohle hlásí vždycky)... ale proč to nehlásí i chybu post kat sondy v druhým banku nevim
Edit 2: a navíc ty chyby jsou beztak v shadow memory (neaktivní a nesmazatelný)
Edit 3: a emisema to prošlo.... asi
Naposledy editováno 16.05.2014 09:28:35