Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 09:12 | Nahoru | #1

FiZzeR píše: To by se do večera samo neopravilo, co říkáš


hodne podobne se mi prave vaha vzduchu chovala (Ford Windstar, 3.0V6). Kdyz je uplne v prdeli, tak to ridici jednotka pozna, odstavi ji a vyhodi chybu. Kdyz je castecne v prdeli (muj pripad), tak to pri urcitych teplotach, vlhkostech a podobne jede dobre a pri jinych na hovno (cukalo to, na volnobeh to kulhalo). U mne se to postupne zhorsovalo, pak se stavalo, ze to neslo nastartovat - tocilo to, ale nechytlo a za chvili v pohode, pak to zacalo cerne hulit a chcipalo to na semaforech. Tak jsem po kratkem laborovani odpojil vahu vzduchu a jelo to relativne v pohode - spotreba sla dolu o 2l/100km . Poptal jsme se v servise na novou vahu vzduchu - 10000Kc. Tak jsme ji zkusil vycistit - to pomohlo (asi spis subjektivne) tak na tyden. Objednal jsme novou z USA - cena $140 + $30 postovne + neco za clo a dph. dohromady asi 3000Kc.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.5.2014 v 09:22 | Nahoru | #2
Medved> Hmm. Porovnám live data ráno a večer (hmotnost nasávaného vzduchu). Chybu to nehlásí, dlouhodobá spotřeba je kolem devíti město, což je myslím celkem gut. Občas (jednou, dvakrát?) to při nastartování nehorázně zahulilo, ale šedivě až bíle, vzhledem k spotřebě oleje cca 1 l/1000 si myslím že to byl olej. Jinak není to, že by ráno to auto ztrácelo výkon, akorát musím víc prošlápnout plyn, aby to zatáhlo.

Edit: diagnostika teda hlásí lambdu, což by mohlo souviset, ale hlásí to

5A/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5C/12 - Exhaust temperature after catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5B/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative

což je teda prej normální (neb teplotní čidlo má jen Mko a BMW scanner tohle hlásí vždycky)... ale proč to nehlásí i chybu post kat sondy v druhým banku nevim

Edit 2: a navíc ty chyby jsou beztak v shadow memory (neaktivní a nesmazatelný)

Edit 3: a emisema to prošlo.... asi

Naposledy editováno 16.05.2014 09:28:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist