1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: vysokorozsahovej olej ala 0W50 snese velky teploty - ale zas rychleji odejde mechanickym namahanim, tyhle oleje tolik km nedaj...
proto ty longlife jsou tyhle nizkorozsahovy s tim ze se asi obcas pokusi vyresit k tomu lip chlazeni oleje...
Kdyz vidim ty teploty u Leka, tak nevim jestli se jim to uplne dari ..staci to pak trochu honit a je jasny, ze pri 100 kkm zakuka turbo, pri 200 je pridrena vacka..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
_monty píše: Kdyz vidim ty teploty u Leka, tak nevim jestli se jim to uplne dari ..staci to pak trochu honit a je jasny, ze pri 100 kkm zakuka turbo, pri 200 je pridrena vacka..
no jo, ale tak to je VW, tam bych ani nic jineho necekal
LEKO: ja se pod 7,5 zatim nedostal s 2,4D
Londoner: sakrys, zapomel jsem na tebe s tim malym autem... zkusim neco vypotit, ale asi nic co by ti pomohlo - viz moudra o autech jak pise LEKO
koukal jsem ze to XFR delaj jako estate... tak sem si rikal, indickej Jaguar, to musi bejt za pul darma... no a nejlevnejsi sem nasel za 80k E