1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
V zatáčkách to lze urvat poměrně snadno, resp sportpacket podvozek je docela tvrdý a dost minimalizuje náklony, takže sunutí bokem všemi čtyřmi je kolem 5 tisíc otáček docela sranda.
X6 jsem chvíli jezdil taky v biturbo a jedním slovem mazec. Neskutečně hravé na SUV, žádný dojem hmoty, jen v zatáčkách se občas ozvalo vyšší těžiště. Jinak auto úplně na hovno hlavně to je poruchové jako prase. (I když které SUV není.)
PetrXX píše: SLEEPER> ono dostat x5 na těch 180 už trvá, docela táhne do 150 ale pak začíná nemilosrdný boj s krabicoidní aerodynamikou.
V zatáčkách to lze urvat poměrně snadno, resp sportpacket podvozek je docela tvrdý a dost minimalizuje náklony, takže sunutí bokem všemi čtyřmi je kolem 5 tisíc otáček docela sranda.
X6 jsem chvíli jezdil taky v biturbo a jedním slovem mazec. Neskutečně hravé na SUV, žádný dojem hmoty, jen v zatáčkách se občas ozvalo vyšší těžiště. Jinak auto úplně na hovno hlavně to je poruchové jako prase. (I když které SUV není.)
Mozna si nerozumime. Pod pojmem urvat, si predstavuji, pretacivy smyk/power slide..... A to ze 4kolkou, bez rucky, vazne neudelas.