Pohrávám si s myšlenkou upravit motocyklový motor pro pohon ultralehkého letadla. A vzhledem k tomu, že letecká fóra mlčí, se pouštím na půdu kde se vždy kecá až až . První můj dotaz směřuje k tipu nějakého levně, běžně sehnatelného motoru o výkonu nějakých 35 až 45Hp (26-33KW). Druhej dotaz je jestli má někdo představu kolik by mohl takový motor bez převodovky vážit. Dál otvírám k dizkusi víceméně k plkání a vymýšlení, proč by to nešlo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letecký motor
Jindra650 píše: Promin, ale to je presne to co jsem rikal, ze je uplne mimo nevim, co ocekavas od takovyho hadraka, ale neprijde mi to jako dobra cesta, za kazdou cenu levne ....neni lepsi investovat 40tis jak tu padlo treba do vycviku, pokud jeste nejsi pilot a litat v aeroklubu na spolecny technice, ktera bude trochu jinde ...a zda se mi, ze si asi jeste poradne v ULL neletel, protoze obcas to bejva sranda i v dospelejsich letadlech spadajicich do ULL ...
Jsem pilot. Sice ne UL. Ale GLD. O pořízení vlastního letadla uvažuju pro snížení časové a i finanční náročnosti. Jinak co od toho ocekavam, ze se dostanu do vzduchu a zaletam si. Tydle naroky jsou o individualnim nazoru. Nekdo si vytahne padakovy kridlo z batohu a lita s tim z kopce. Jiny musi mit ASW15 a litat s nim 500km prelety.
Jinak jedna se o proverenou konstrukci. Leta jich nekolik desitek az stovek. Konstrukter se honedba ze za 10 let provozu nebyla zaznemanana jedina nehoda na tomto stroji.