Téma: Letecký motor
 
2.5.2011 v 22:25
Zdravím lidi!
Pohrávám si s myšlenkou upravit motocyklový motor pro pohon ultralehkého letadla. A vzhledem k tomu, že letecká fóra mlčí, se pouštím na půdu kde se vždy kecá až až . První můj dotaz směřuje k tipu nějakého levně, běžně sehnatelného motoru o výkonu nějakých 35 až 45Hp (26-33KW). Druhej dotaz je jestli má někdo představu kolik by mohl takový motor bez převodovky vážit. Dál otvírám k dizkusi víceméně k plkání a vymýšlení, proč by to nešlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letecký motor

3.5.2011 v 20:34 | Nahoru | #1

Twister píše: Počkej, já to nehodlám stavět sám v garáži. Můj táta se strojařinou x let živí a máme profesionální dílnu. Určitě se dostanu do problému. Pak přijde čas na to sklopit uši a zavolat lidem, který "již postavili 27 letadel které lítají po celém světě" a zavolat jim jak se todle dělá...

Jinak vzhledem k tomu, že to stavěli lidi bez technického vzdělání a postavili to. Tak to asi s konzultacema a dohledem LAA nemůže být až takovej nepřekonatelnej problém..

a myslis, ze to stoji za to? myslis, ze je to lepsi, jak treba vyuzivat nejaky spolecny ero, at uz mit zarizeny u nejakyho cloveka zarizeny pujcovani a nebo v AK? notabene, kdyz v pripade poradnyho letadla dvoumistnyho je bezny, ze si skocej dva a letej napul? vis, chapu to v situaci na zacatku 90. let, kdy nikdo nemel prachy a ani letadla nebyly absolutne k mani, tak se stavelo jak o zavod ...ale dneska? proc asi v rozich hangaru lezi takovyhle nedodelany "ulozenky" ...vazne si myslis, ze jako vydelavajici clovek bez rodiny budes mit stejny pohled jako ukrutne sockujici cerstvy maturant??? porovnal bych to asi s tim, kdyz jsem si za 6tis usetrenych z letni brigady koupil svoji 350 v 19ti a benzin tankoval jen za 100ku, protoze jsem vic nemel a loni jsem na XJcku nalital 14tis km za rok, protoze jsem si to moh dovolit a v Norsku kupoval plny nadrze á43kc/litr

Naposledy editováno 03.05.2011 20:38:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letecký motor

3.5.2011 v 20:40 | Nahoru | #2

Jindra650 píše: a myslis, ze to stoji za to? myslis, ze je to lepsi, jak treba vyuzivat nejaky spolecny ero, at uz mit zarizeny u nejakyho cloveka zarizeny pujcovani a nebo v AK? notabene, kdyz v pripade poradnyho letadla dvoumistnyho je bezny, ze si skocej dva a letej napul? vis, chapu to v situaci na zacatku 90. let, kdy nikdo nemel prachy a ani letadla nebyly absolutne k mani, tak se stavelo jak o zavod ...ale dneska? proc asi v rozich hangaru lezi takovyhle nedodelany "ulozenky" ...vazne si myslis, ze jako vydelavajici clovek bez rodiny budes mit stejny pohled jako ukrutne sockujici cerstvy maturant???



Achjo. Kdybych na to nahlížel takhle tak vemu 60 litru a koupím rovnou Minimaxe. A to mi ho tedka nekdo nabízel komplet s papirama za 20 Bohužel sem zaspal. Já todle beru jako zábavu, určitě narazím na překážky, který buď překonám nebo ne. Ale kdyby každej přemýšlel stylem "Je to moc složity, radsi se na to vyseru" tak asi jeste nemáme ani ohen.

Co se tyce spolecnyho era. Ty samozrejme dodnes vyuzivam a zatim nadale budu. Co se tyce letani s nekym, ja jsem spis vlk samotar.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist