Téma: natural 98
9.5.2011 v 10:54
Lidičky mám menší dotaz.Mohu do své Jawy 350/639 lít Natural 98???Při dnešních cenách benzínu mám možnost mít N98 o mnoho levněji než třeba N95 nebo S91.Jen mi jde o to, jestli mi to neprovede něco s motorem.Díky všem za odpověďi
1 reakcí na tento příspěvek natural 98
Hlavně fakt bacha, aby to byl opravdu benzín, už jsem viděl borce co prodávali nějakou odpadní sračku někde z lihovaru a na dotaz "proč to nesmrdí jako benzín?" odpověděli jen " 98 smrdí jinak..." a pak se člověk mohl divit jak slyšel v záběru klepat ventily.... (jednalo se o auto). Ale pokud máš jistotu, že je to OK tak do toho klidně jdi :)
1 reakcí na tento příspěvek natural 98
neboj se toho. A když si snížíš hlavy na kompresi kolem 12:1 , tak ti to pojede i líp než s 95 
Naposledy editováno 09.05.2011 14:49:59

Naposledy editováno 09.05.2011 14:49:59
1 reakcí na tento příspěvek natural 98
martinED: leda mít veterána dvoutaktního, nebo tam mít benzínu vždycky nejnutnější minimum
mám jeden 4Takt ale ten je poměrně novější, zatím ok.
Naposledy editováno 09.05.2011 20:44:06
mám jeden 4Takt ale ten je poměrně novější, zatím ok.
Naposledy editováno 09.05.2011 20:44:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) natural 98
pech.> Nebude to hned. Vždy jsem byl zvyklý odtavit na zimu stroj s plnou nádrží. \Bohužel dnes se tam nachytá voda i tak..
1 reakcí na tento příspěvek natural 98
KRAFTWERK> z toho co jsi napsal to trochu zní, že s tou 98 bude mít malý sklon k detonaci.... Chtělo by to napsat, že bude mít menší sklon k detonaci než 95
Ale jinak pravda, ale u Jawy není problém ani s 95, ta jede na kdeco... minimální oktanové číslo má psané 90

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) natural 98
MartinED250 píše: pech.> Nebude to hned. Vždy jsem byl zvyklý odtavit na zimu stroj s plnou nádrží. \Bohužel dnes se tam nachytá voda i tak..
Jestli mohu vstoupit do diskuse


methaw píše: neboj se toho. A když si snížíš hlavy na kompresi kolem 12:1 , tak ti to pojede i líp než s 95
12:1 ?



No, Osobně bych se rozhodoval podle ceny, protože jestli a jawa 350, tuším má kompresní poměr 6,6. Tak není nutno lít benzin s vyšším oktanovým číslem, (větší odolnost proti klepání a detonacím), menším cetanovým číslem (blížícím se k nule, odolnost proti samozápalům) ten bych lil, kdybych zvýšil kompresní poměr, jestliže má v manuálu napsaných 90 oktanů, tak natural 95 bohatě stačí, nebo to snad s 98 lépe jede ? ...
Jestli máš možnost sehnat za levno N98, tak do něj jdi


WenCa píše: KRAFTWERK> z toho co jsi napsal to trochu zní, že s tou 98 bude mít malý sklon k detonaci.... Chtělo by to napsat, že bude mít menší sklon k detonaci než 95 Ale jinak pravda, ale u Jawy není problém ani s 95, ta jede na kdeco... minimální oktanové číslo má psané 90

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez ... [1 ... 29, 30] Jawa 350 Tramp, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 125... | hrnous | 880 | Včera v 22:47 PetrL3 |
Motorka pro začátečníka [1 ... 5, 6] Jawa 350/638, Jawa 350/639, Jawa 350/640, Suzuki GS ... | vasik006 | 156 | 9.4.2025 v 17:19 bledemon |
Zapojení přerušovače blinkrů [1, 2] Jawa 350/639 | HaaS | 33 | 23.9.2024 v 11:55 Nukin |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |