Téma: ECU Ducati vs. Ignitech
29.5.2011 v 10:24
Zdar, nemáte někdo tušení, jestli by na Monstera 1000S i.e. pasovala sada zámků z SS1000 i.e. ?? stejný rok výroby, tedy 2003
Upozorňuju, že sada záků obsahuje: víčko nádrže, zámek sedačky, spínačku, řídící jednotku a budíky, 3x klíč a kodovací kartu!! Díky!
Není to zrovna nejlevnější záležitost, takže bych potřeboval mít jistotu..
edit: změnil jsem nadpis
Naposledy editováno 02.06.2011 09:40:54
Upozorňuju, že sada záků obsahuje: víčko nádrže, zámek sedačky, spínačku, řídící jednotku a budíky, 3x klíč a kodovací kartu!! Díky!
Není to zrovna nejlevnější záležitost, takže bych potřeboval mít jistotu..
edit: změnil jsem nadpis
Naposledy editováno 02.06.2011 09:40:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech
mončík> je to tak, pokud máš červený klíč, můžeš tam nový budíky nahrát.
vtipný je, že jsem o tomhle problému u ducati věděl a stejně jsem blbec šel do motorky bez servisního klíče
samozřejmě, že bych byl nejradši aby ta ignitech šlapala, alew vzhledem k tomu, že v ČR je asi 5 lidí coé se v tom vyznaj a z toho 4 na to nemají čas, tak právě pro klid bych snad radši vyměnil celou sadu. Třeba z ducati praha mě s tím vyhodilili, že tomu nerozumí a rozumnět nechtějí, což chápu když to není origo. Jenomže servis ducati narozdíl od ignitechu mám za rohem, a nerad bych i v budoucnu zase čekal měsíc než mi někdo zvedne telefon.
motorku mám od ú)nora a najel jsem přesně 335km
vtipný je, že jsem o tomhle problému u ducati věděl a stejně jsem blbec šel do motorky bez servisního klíče
samozřejmě, že bych byl nejradši aby ta ignitech šlapala, alew vzhledem k tomu, že v ČR je asi 5 lidí coé se v tom vyznaj a z toho 4 na to nemají čas, tak právě pro klid bych snad radši vyměnil celou sadu. Třeba z ducati praha mě s tím vyhodilili, že tomu nerozumí a rozumnět nechtějí, což chápu když to není origo. Jenomže servis ducati narozdíl od ignitechu mám za rohem, a nerad bych i v budoucnu zase čekal měsíc než mi někdo zvedne telefon.
motorku mám od ú)nora a najel jsem přesně 335km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech
pepek9>
hele nevim jestli myslime tu samou vec, ale k pouzivani jiny ECU (DP v mym pripade) nepotrebujes cervenej klic ani nic jinyho - proste ji tam jenom das a hotovo.....ten klic potrebujes jen kdyz ji chces sparovat s tim bikem a pak uz ji nikdo na jinym nemuze pouzit...
hele nevim jestli myslime tu samou vec, ale k pouzivani jiny ECU (DP v mym pripade) nepotrebujes cervenej klic ani nic jinyho - proste ji tam jenom das a hotovo.....ten klic potrebujes jen kdyz ji chces sparovat s tim bikem a pak uz ji nikdo na jinym nemuze pouzit...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Termistor oleje Ducati Monster 1000 | Hynda | 12 | 25.1.2025 v 07:41 Anti |
Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm [1, 2] Ducati Monster 1000 | Hynda | 33 | 21.10.2024 v 20:13 Hynda |
spojková lamela - Quiet mod Ducati Monster 1000 | Hynda | 3 | 10.8.2024 v 07:05 dewwil |
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 | Racer21 | 2 | 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |