potřebuji pár dalších názorů, zkušeností případně rad ohledně výběru přibližovadla.
Jasně, tohle je portál o mašichách, ale každý, nebo většina z Vás auto má, a určitě alespoň pár z vás řešilo stejný problém jako já teď.
Pokud tohle téma někoho bude obtěžovat,tak to nečtěte, případně pokud je to něco proti něčemu, ať to admini smažou...
K věci. Potřebuju vybrat diesla,kvůli spotřebě, pohodlnýho, co nejmíň náročnýho na opravy, se slušným zavazadelníkem.Aby to auto trochu vypadalo a nemusel sem se za něj stydět. Je to auto jak na dojíždění do rachoty, tak na dlouhé cesty.
Mám pár variant a chci vaše názory.
Škoda Octavia 1,9 tdi ( 66 nebo 81 kw, je mi to celkem jedno) 2001 a výš
VW Passat 1,9tdi 2000+
Renault Laguna 1,9 dci 2001+
Potom se nabízí ještě Alfa 156 a A4 , ale italku moc nechci, a A4 se mi vyloženě nelíbí.
Prosím Vás o rozumné rady a názory opravdu pouze k tématu, zbytek mažu.
...Miky...
E: zapoměl jsem na cenu.Měla by se vyšplhat max k 85 000.(bmw 320d je tímto mimo:)) Samozřejmě, rezerva tam ještě je...
Naposledy editováno 03.06.2011 10:57:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
selkie píše: PetrXX> já nevim, jestli to byla náhoda nebo ne, ale my měli 2,0 HDi ve 406 a sralo se to pořád...věčně zkroucená hlava
Rencek má stejný motor? Nechci to googlit, ale moje zkušenost je skvělá a stejně tak spousty dalších lidí, kteří jej v C5 mají. 135 koní, 16 ventil. Citroen IMHO umí naftu velmi dobře. Horší to je s 2.2, ten mívá trable.
Mě jen zajímají věcné argumenty proti C5 protože se to vesměs vztahuje na JPP nebo úplně jiný typ Citroenu.