Katana> no tak dobře, připouštím že i pak by mohly mít Jawa a ČZ problém a mohly by třeba i krachnout, např. v 90.letech, ale kdyby měly od 50. do 80.let volné pole působnosti a mohly by sériově vyrábět, to co dokázali vyvinout a dodávat to na všechny ty trhy, kam se Jawa a ČZ vyvážely, tak by toho vyrobili mnohem více a kvalitnějšího a také by např. Jawa 500 OHC nebyl poslední domácí 4-takt a ještě k tomu v dnešní době tak předražený, a nebo by byl, ale po něm by během těch desetiletí vyrobili dalších x 4-taktních modelů, dvou a 4-válců a s objemem nad 500ccm, tak bychomo tady měli na čem jezdit
prostě byl by větší výběr z domácích jetých značek, kdo by chtěl, mohl by jezdit a cestovat hrdě na domácí 4-taktní motorce.
Teď, pokud nechci 2-takt a nechci moc starého veterána (a už vůbec ne drahého), tak myslím že moc možnosti nemám.... (Jawu s cizím motorem nepovažuji moc za český stroj)