3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro -motocykly za socialismu
Ale to jsem trochu odbočil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro -motocykly za socialismu
PajaZR píše: Roman2bk> Tak škodovka určitě nebylo TOP ve východním bloku.řekl bych že hrůza.zastaralé,hodně nekvalitní.
Ale to jsem trochu odbočil.
A já bych zase řekl, že toho o československém průmyslu a jeho schopnostech za socializmu moc nevíš. Doporučoval bych Ti shlédnout dokumenty z cyklu Zašlapané projekty České televize Ostrava.
Že tahle republika měla našlápnuto k hodně vysokým metám je bez debat. Nebýt násilného zásahu ze strany nacistického Německa a posléze Sovětského svazu, je velmi pravděpodobné, že bychom dnes měli mnohem vyšší životní úroveň než máme. Viz například jen budování silniční sítě, to je kapitola sama pro sebe.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro -motocykly za socialismu
PajaZR píše: Roman2bk> Tak škodovka určitě nebylo TOP ve východním bloku.řekl bych že hrůza.zastaralé,hodně nekvalitní.
Ale to jsem trochu odbočil.
No to jsem odbočil už já, s těmi auty. Dovolím si nesouhlasit, když porovnáš co vyráběli východní němci (dvoutaktního trabanta a warburg) a co dělali Poláci, tak Škodovka byla prostě lepší.
Sice poslední vzhledově pěkně auto bylo asi Embéčko, které bylo úspěšné i mezinárodní soutěžích, nebo možná ještě Rapid...
(a myslím vždy na tu dobu, kdy to auto vzniklo!)
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro -motocykly za socialismu
PajaZR píše: Roman2bk> Tak škodovka určitě nebylo TOP ve východním bloku.řekl bych že hrůza.zastaralé,hodně nekvalitní.
Ale to jsem trochu odbočil.
Skoda favorit byla zastarala a nekvalitni ? Videl jsi auta ve stejne tride te doby ? Fiat UNO , ford fiesta, opel corsa ? Kde jsou tyhle modely dneska a kolik favoritu jezdi po nasich silnicich dnes. Nehlede k tomu ze cena byla i trojnasobna oproti favoritu.