1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro -motocykly za socialismu
2LEKO píše: ..možná to časem vychytali a se to zlepšilo...a byl jsem nepoučitelný a pořídil Alfu....a překvapení se nekonalo...to samé!! ..asi jsem měl smůlu!!
cece 40tisic na tu dobu bylo dost, v te dobe s tima favoritama a zigulama lidi najizdeli kolem 100tis za deset let.. vetsina tech skodovek sla na GO nebo do srotu kolem 100tis km... a sroubovalo se na tom kde co i tak, akorat to byly jednoduchy veci ktery lidi dokazali tak nejak sami doma... u tech zapadnich aut uz byly slozitejsi veci..elektronika atd a to uz skodovkoopravari nedokazali zmastit a muselo se s tim za nakym vestim odbornikem.. takze si lidi pamatuji spis to ze to nekam odvezli nez to ze se v tom nekde pul dne vrtali sami...
muj otec taky rika jak byl zigul supr auto ze tomu nikdy nic nebylo a ty novy kramy ala oktavka co maj ted je samej kompjutr a musi se s tim do servisu.. ono to v servisu bylo parkrat, ale u zigula si pamatuju ze tam neco ladil kazdou chvili.. ale tim jak to vzdy opravil sam tak to tak nejak nepocita mezi zavady... a zigul byl na nakejch 160ti tis km KO.. hulil, zral olej... dneska to ma spousta sluzebaku najeto za rok a obcas vypadaj jako funglofky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro -motocykly za socialismu
Ten Fiat i presto ze by to mela byt ta nejvyssi trida Fiatu, prost ezhnil jako kazde druhe auto za par petek.