vím, že se tady o tom píše dost, ale na tohle jsem nic nenašel. Je lepší mít padací protektory na mašině? Neudělá to více škody než užitku? Když tím protektorem chytnu třeba o obrubák, nepohne to s celým rámem (konkrétně u Ducati)? Je lepší mít jebnutou nádrž než pohnutej rám, ne...?
2 reakcí na tento příspěvek Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

2 reakcí na tento příspěvek Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
Jinak nejlepší je samozřejmě to nezkoušet = nepadat. To je jasný.
1 reakcí na tento příspěvek Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
Kniha píše: Fogi> A víš o někom, kdo na takový padák spadl? Že se ohnul ten padák a ne rám? Jen se ptám...
Jinak nejlepší je samozřejmě to nezkoušet = nepadat. To je jasný.
Rutan dělá takový padáky, testoval jsem obě strany a ohnou se hliníkový držáky padáků, rám je cajk

1 reakcí na tento příspěvek Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

1 reakcí na tento příspěvek Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
SVSkritek píše: Taky si rikam aby to nepozkodilo ram. Ale asi je tam dam. Ja tolik nedosahnu na zem. A riziko valeni je velke .
kdyz budes mit stesti, tak ti padak zachrani hodne penez.,. nejspis tolik ze nasledky nebudes resit a ten skrabanecek nechasd bejt.. a kdyz budes mit smulu.. bude moto na sracky a ty muzes mluvit o stesti ze kráčíš...
to co je mezi tim je malal pravdepodobnost na ktery uz reseni neni.. je to astejny jako bys jezdil nepripoutanej.. mymu brachovi to zachranilo zivot - ze jezdi ze zasady nepoutanej.. je zvyklej z nakladaku a kdyz sel bokem smykem na tvrdy tak byl volnej a mel prstor a moznost se uhnout na misto spolujezdce.. bejt pripoutanej je tu uz davno studenej nebo zetlelej, pripadne mrzak..
Jake z toho plyne pouceni?

pokud jezdis pripoutanej dej padaky, pokud jezdis nepripoutanej vyser se na ne, protoze urcite padnes tak ze by ti padaky uskodili..

Paine píše: Zrovna tenhle pátek sem testoval ty svoje padáky Levím sem vzal o pangejt a ten se lehce ohnul ve svý konstrukci ale rám i uchycení ok. No a ten na pravý straně se pěkně obrousil ale ani se nepohnul. Závěr?? kdy by sem je neměl celej náraz a následný klouzání po silnici by odsral motor a převodovka. Takhle to odsrali jen oba padáky (stejně se mi nelíbili
) a koncovka řidítek. Ale důležitý je že motorka je vcajku
toť!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
Spijker píše: ...
Jake z toho plyne pouceni?
pokud jezdis pripoutanej dej padaky, pokud jezdis nepripoutanej vyser se na ne, protoze urcite padnes tak ze by ti padaky uskodili..
Já to beru takhle - "ser nato, jak dopadne moto" (sekundárně samozřejmě je dobře, že ji tím "pojistíš", ale pokud nejde o vránu - udělej si havarijko také |to je jen bonus navíc to havarijko|. Ale primárně bych si je tam dal - dostaneš více místa na nohy a motorka má menší šanci, anebo né tolik, ti cvaknout nohy ... V průměru 180kg ti může pocuchat kotník velmi špatným způsobem. Já mám z jednoho blbého nakopnutí do nohy zničený kotník stylem - že už nikdy nebudu chodit déle než 30-60 minut v kuse (potom mi druhý den vypoví noha službu a nepostavím se na ni ... ).
Naposledy editováno 16.06.2011 05:36:25

Naposledy editováno 16.06.2011 08:55:06
Breakpain píše: Já to beru takhle - "ser nato, jak dopadne moto" (sekundárně samozřejmě je dobře, že ji tím "pojistíš", ale pokud nejde o vránu - udělej si havarijko také |to je jen bonus navíc to havarijko|. Ale primárně bych si je tam dal - dostaneš více místa na nohy a motorka má menší šanci, anebo né tolik, ti cvaknout nohy ... V průměru 180kg ti může pocuchat kotník velmi špatným způsobem. Já mám z jednoho blbého nakopnutí do nohy zničený kotník stylem - že už nikdy nebudu chodit déle než 30-60 minut v kuse (potom mi druhý den vypoví noha službu a nepostavím se na ni ... ).
jj.. letos jsem si lehnul nekde v lesich ve vracaku kvuli pisku.. bylo to tak pomalu ze jsem vedel, ze se motorka zastavi jeste na asfaltu. Kdyz me pri klouzani pod motorkou nic netlacilo (noha mi zustala na stupacce pac to bylo fakt pomalu.. 40-60) tak jsem se ani nesnazil z toho dostat a o jen jsem si pockal az se o 2 m dal oba zastavime.. pak jsem vylez, kapota jen lehynce na dvou mistech skrabla, ale zadny vazny poskozeni..
navic pokud resis pojistku tak za padaky dostanes nejakou malou slevu
Breakpain píše: Já to beru takhle - "ser nato, jak dopadne moto" (sekundárně samozřejmě je dobře, že ji tím "pojistíš", ale pokud nejde o vránu - udělej si havarijko také |to je jen bonus navíc to havarijko|.
Ono i s tema padakama na havarijko dostanes slevu (aspon Kooperativa to tak ma)...
jinak pri padu me padaky (vyse zminene od rutana) taky zachranily par tisic za kapoty... ;)
Naposledy editováno 16.06.2011 09:17:39

Naposledy editováno 16.06.2011 10:10:49
1 reakcí na tento příspěvek Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
Jinak souhlas s tím, že cokoli co mi vymezí prostor mezi klouzající se motorkou (nebo padající) a terénem je pro nohy dobře - spolehat na to že z motky spadnu není v tomto případě to uplně pravé. Myslím že od určité rychlosti to je samo loterie a samo bude dost případů kde si člověk řekne - kdyby tam nebyly, měnil bych jen plasty, nebo naopak - ještě že tam byly.
FishX3 píše: Myslím že od určité rychlosti to je samo loterie a samo bude dost případů kde si člověk řekne - kdyby tam nebyly, měnil bych jen plasty, nebo naopak - ještě že tam byly.
apopos.. naposled kdyz jsem spadnul s r1 a sbirala se po kouskach tak mi padaky vubec nepomohly..


Horsi je to s ramecky z trubek, ktere pri nevhodnem umisteni (siroko a nizko) mohou byt samy pricinou havarie (skrtnuti v naklonu).